09933126373

سایت روشن تهویه
4.1
(176)

سرویس کولر گازی در تهران

 

سرویس کار کولراسپلیت

 

تعمیر داکت اسپلیت در تهران

 

سرویس کولر گازی بسیار مهم و ضروری می باشد,اگر به صورت منظم و دوره ای سرویس کولرگازی راانجام دهید دستگاه برای شماسالها کارخواهد کرد وازپرداخت هزینه های گزاف برای تعمیرات کولرگازی درامان خواهیدبود.
 اگرسرویس کولرگازی را به تعویق بیندازید باخسارت های شدیدی برخوردار خواهیدشد.پس بهتراست هر6ماه وبصورت منظم سرویس کولرگازی را انجام دهیدتا عمرمفید کولرگازی افزایش یابد و از پرداخت هزینه های اضافه معاف شوید.
روشن تهویه در زمینه سرویس کولر گازی در تهران و سرویس کولرگازی درقم با پوشش تمام برندهای موجوددرایران ازجمله ایستاده و اسپلیت در سراسر استان تهران (غرب تهران شرق تهران شمال تهران جنوب تهران)وکل مناطق استان قم آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

سرویس کولر گازی در تهران با گروه متخصص روشن تهویه وقطعات اورجینال بهترین تجربه رابرای شما رقم خواهدزد.همین حالابامادرتماس باشید.

شماره تلفن تعمیرات کولر گازی

 

تعمیرکاران کولر گازی

 

تعمیرات کولرگازی در تهران

 

مشاوره وپرکردن فرم درسایت روشن تهویه کاملا رایگان می باشد شما درهرساعت ازشبانه روز می توانیدباتماس با تکنیسین های ما درخواست خود راثبت کنید وازمشاوره رایگان تعمیرات کولرگازی برخوردار شوید.تمام تکنیسین های سایت روشن تهویه متخصص و درحیطه کاری خود بی نظیر هستند چه ازلحاظ دانش وچه ازلحاظ اخلاق!کمتراز یک ساعت تکنیسی کولرگازی به محل موردنظرشما خواهدآمد.

 تعمیر کولر گازی ال جی در تهران، تعمیر کولر گازی جنرال در تهران و سرویس کولر گازی سامسونگ در تهران ,تعمیرکولرگازی انواع برندها از سایت روشن تهویه بخاهید.

عیب‌یابی کولر گازی

 

برای پیداکردن علت خرابی کولرگازی اول ازهمه بهتراست با کولرگازی اجزای آن وعملکرد دستگاه آشناشویم. کولر گازی از 6قسمت تشکیل شده است: 1-یونیت داخلی(پنل داخلی)کولرگازی2-کندانسور 3-کویل داخلی4-کویل خارجی5-کمپرسور6-مجاری هوا

 وقسمت کندانسور  یک موتور الکتریکی است که دارای سیم‌پیچی داخلی، کابل‌کشی و اینورتر  می باشد.یونیت داخلی کولرگازی یک پنل است که دارای فیلترهایی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و آشغال به محیط خانه است. در ادامه بحث به موارد مهمی که برای عیب‌یابی کولر گازی باید بدانید اشاره خواهیم کرد:

 

1. فیلتر کولر گازی

 

اگر فیلتر کثیف باشد، مجاری هوای پنل مسدود شده و خروج هوای خنک به خوبی انجام نمی شود. پس بازدهی کل کولر کاهش می یابد. برای حل این مشکل باید فیلترهای یونیت داخلی به صورت دوره‌ای، به خصوص پیش از آغاز فصل گرما، بازدید شوند. اگر فیلتر دچار شکستگی و یا پارگی نشده باشد، شستشوی فیلتر به تنهایی کفایت می‌کند، در غیر این صورت باید تعویض شود.

 

2. سیم برق کولر گازی

 

 سیم برق یا کابل‌کشی داخلی باید سالم وبدون پارگی باشد تا انرژی لازم یونیت داخلی و خارجی رافراهم کند. این سیم‌کشی معمولاً توکار است ولی اگر خارج از دیوار باشد، باید حتما بررسی شود. در صورت وجود اتصالی و یا قطعی در سیم‌کشی، ممکن است فن کندانسور عمل نکند و یا برق به یونیت داخلی نرسد. 

 

3. سیم‌پیچ کولر گازی

 

بعضی مواقع سیم‌پیچ‌های فن کندانسور و فن یونیت داخلی، که هر دو نوعی موتور الکتریکی هستند، می سوزندو ازکار می افتند این سوختگی بخاطر کارکرد و گرمای زیاد موتور رخ می‌دهد و لایه عایق میان سیم‌پیچ‌ها را از بین می‌برد. نیم‌سوز شدن موتور نیز در اثر اتمام زغال‌ها رخ می‌دهد. 

 

4. لوله تخلیه کولر گازی

 

لوله یا پورت تخلیه،  آب ناشی از عملیات چگالش را به بیرون کولر گازی انتقال می دهد.حتما این لوله باید در شیب و ارتفاع مناسب نسبت به زمین قرار گیرد و در مسیر آن باز باشد.

 

5. سوئیچ کولر گازی

 

سوئیچ‌ها وظیفه کنترل فشار هوا در کولر گازی را بر عهده دارند. سوئیچ‌های ایمنی نیز برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی قطعات کولر می باشد. مشکل در این سوئیچ‌ها می‌تواند عملکرد  کولر گازی را دچارمشکل کند. برای برطرف کردن این مشکل حتما بایک متخصص تماس گرفته زیرا این مبحث بسیار تخصصی می باشد.

 

6. موتور و کمپرسور

 

کمپرسور در کولر گازی،  متراکم سازی گاز کولر را انجام می دهد. قدرت و ساختار یک کمپرسور تعیین‌کننده قدرت کولر گازی است. اگر عمل خنک‌سازی هوا به‌درستی انجام نگیرد، یکی از دلایل مشکل می‌تواند عملکرد غلط کمپرسور باشد. عواملی چون گرد و غبار و آشغال‌های محیطی هم می‌تواند عملکرد کمپرسور را تحت تأثیر قرار دهد. این مشکل معمولاً با بروز صداهای عجیب از کمپرسور و یونیت خارجی همراه است.

 

چه برندهای کولر گازی توسط روشن تهویه انجام می‌شود؟

 

ما خدمات تعمیرات را برای تمام برندهای مطرح کولر گازی ارائه می دهیم.  عبارتند از:

سرویس کولرگازی ایران رادیاتور

سرویس کولرگازی ال جی

سرویس کولرگازی سامسونگ

سرویس کولرگازی امرسان

سرویس کولرگازی اجنرال

سرویس کولرگازی گری

سرویس کولرگازی مدیا

سرویس کولرگازی پنجره ای

سرویس کولرگازی ایستاده

و….

 

 سرویس کولر گازی در محل 

 

 سرویس کولر گازی در منزل

 

گروه روشن تهویه خدمات بازدید، عیب‌یابی، تعمیر، تعویض قطعات اصل و نصب در محل، باتکیه بر تکنیسین های حرفه ای ومتعهدخود است. چرا روشن تهویه؟

نصب انواع مدل وبرندهای کولرگازی

تعویض قطعات اصل توسط متخصصان

هزینه های منصفانه وطبق اتحادیه

ضمانت400 روزه تعمیر,نصب,خریدوفروش کولرگازی

هزینه تعمیر کمپرسور کولر گازی

 

کولرگازی درتهران

 

تعمیرات کولرگازی ال جی

 

روشن تهویه با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص در امور مربوط به کولرگازی شامل سرویس کولر گازی در تهران وقم آماده خدمت رسانی می باشد. سرویس های کولر گازی و اسپلیت یکی از تخصص های گروه روشن تهویه می باشد که تجربه بالا در این زمینه و کادری کاملاً متخصص در این زمینه آماده خدمات دهی در سراسر استان می باشیم.

 

چرا سرویس کولر گازی مهم است؟

 

باداشتن یک کولرگازی از هوای تمیز تنفس کنید,کولرگازی می تواند یک هوای مطبوع برای خانه و محیط کاری شما فراهم نماید. باسرویس دوره ای کولرگازی, تمام آلودگی وکثیفی ازکولرگازی برطرف می شود.

باسرویس دوره ای کولرگازی طول عمردستگاه افزایش می یابد.برای مثال یونیت های کولرگازی برای عملکردصحیح به سرویس دوره ای نیازمندهستند تادستگاه همیشه سالم بماند.باسرویس دوره ای,کولرگازی کمتردچار آسیب میگرددوسالیان سال برای شمابخوبی کارمی کند.درصورتیکه این کار راانجام ندهید با شدت گرفتن یک مشکل,ممکن است مشکلات دیگری هم ایجاد شود و مجبور به پرداخت هزینه گزافی شوید.پس سرویس کولرگازی را حتما هر6ماه انجام دهید.

 

سرویس کولر گازی سامسونگ در تهران
سرویس کار کولر گازی در تهران
قیمت سرویس کولر گازی در تهران
تعمیرات کولرگازی درتهران

تعمیرکار کولرگازی

عکس سرویسکار کولر گازی

سرویس کار کولر اسپلیت

مهارت های ما
تحصیلات وتجربه 99%
قطعات اصل
استفاده ازقطعات اورجینال واصل 100%
تعهد واصول اخلاقی
رعایت تمام اصول اخلاقی 100%

فیلم تست تعمیرکولرگازی توسط تکنیسین روشن تهویه را مشاهده نمایید:

تعمیرکاران کولرگازی

استادکار کولر گازی

سرویس کولرگازی در منزل

خدمات سرویس کولر گازی در تهران

 

سرویسکار کولرگازی

 

سرویس دوره ای کولر گازی

 

وقتی هوا گرم می شود هرخانه ای به یک کولرگازی احتیاج پیدامی کند.برای داشتن آرامش و لذت تنفس یک هوای خوب وتمیز داشتن یک کولرگازی ازواجبات می باشد. خدمات سرویس کولرگازی درتهران برای حفظ سلامت عمرکولرگازی ضروری است .با داشتن یک متخصص حرفه ای وباوجدان ازتجربه یک سرویسکارکولرگازی لذت ببرید.کافی است بامادرتماس باشید درکمترازیک ساعت درمحل شماحاضرخواهیم شد.

تمام متخصصان ما ازفیلترهای اخلاقی و دانش عبورکرده اند پس باخیال راحت بامادرتماس باشید.

 

 

چه مدت زمانی لازم است تا سرویس کولر گازی انجام شود؟

 

سرویس کولر گازی معمولا با تعویض فیلترها، شستشوی رادیاتور های خروجی و  تعویض گاز کولر انجام می شود. در صورتی که نیاز به تعویض گاز کولر نباشد کار سرویس کولرگازی در نیم ساعت انجام می شود. در صورتی که نیاز به تعویض گاز کولر باشد کار سرویس آن تا  یک ساعت به طول خواهدکشید. و البته اگر نیاز به تغییر قطعاتی باشد زمان انجام کار سرویس بیشتر خواهد بود. روشن تهویه با تکیه بررضایت مردمی پیش به جلو قدم برمیدارد وخوشحالیم بابت رضایت کثیری از مشتریان گرامی.

پیامدهای عدم سرویس کولر گازی 

درگذشته باگرم شدن هوا به راحتی بدون سرویس کولرآبی ,می توانستند استفاده کنند.اما کولرگازی اینجور نیست.باید کولرگازی را به خوبی نگهداری وسرویس کردتاعمرمفیددستگاه کمترنشود.اگر کولرگازی بوی بدی می دهد,اگر کولرگازی مانندقبل سرما وخنک نمی کند,اگر مصرف برق بیشترازقبل شده است,یا وقتی کولرگازی کار می کند دودسیاه رنگ بیرون می زند. اگرقطعاتی سوخته یامعیوب شده اند. حتما به سرویس کولرگازی احتیاج دارید.

 

 

چرا برای سرویس کولر گازی آچاره را انتخاب کنیم؟

همانطور که بیان شد افراد زیادی هر سال در آغار فصل گرم و سرد از این سرویس ویژه آچاره استفاده می‌کنند و باعث افتخار ماست که از آن راضی هستند و مجددا آن را انتخاب می‌کنند. دلیل اصلی کیفیت بالای این سرویس کارآزمودگی تعمیرکاران و سرویسکاران ما است. آچاره در این زمینه بسیار سخت‌گیر است و دانش فنی و عملی تیم سرویسکار کولر گازی آچاره دائما بروزرسانی می‌شود.

 

شستشوی پنل داخلی کولر گازی

 

 قسمتی از کولر گازی که داخل خانه نصب شده است را پنل داخلی کولرگازی می نامند. برای شستشوی پنل  باید قاب جلویی را رو به بالا حرکت دهید. قاب کامل جدا نمی‌شود و از بالا لولا دارد. باید قاب را با دست بالا نگه دارید و سپس فیلترها را بیرون بیاورید.  فیلترها را با آب بشویید. حتما خیلی آرام و با دقت اجزای کولر گازی را بشوئید چون این قطعات حساس و ظریفند و به‌سادگی خراب می‌شوند. در مرحله بعد ‌می‌توانید سنسور کولر گازی را هم از جای خود بیرون کشیده و تمیز کنید. سنسور در قسمت بالا و سمت راست قرار دارد.

حال نوبت به مرحله حساس شستشوی پنل کولر گازی، که شستشوی فین‌‌ها یا کویل کولر است، می‌رسد. فین‌‌ها شکل و نقششان کاملا مشابه رادیاتور ماشین است. بسته به شدت آلودگی نحوه مواجهه ما با فین‌‌ها فرق ‌می‌کند. اگر خیلی کثیف نیستند یک دستمال مرطوب کفایت ‌می‌کند. اما اگر میزان آلودگی زیاد بود روی آن اسپری  تمیزکننده بپاشید تا کامل خیس شود. سپس یک مسواک یا برس نرم روی آن بکشید تا کاملا تمیز شود.

اگر از نظافت قبلی زمان زیادی گذشته باشد یا کولر نزدیک آشپزخانه نصب شده باشد بعید است که به این راحتی‌‌ها تمیز شود. بهترین توصیه این است که از اسپری‌‌های تمیز کننده گاز استفاده کنید. روی سطح فین‌‌ها را اسپری کنید و بگذارید یک ساعتی بماند. لطفا توجه کنید که حتما مسواک یا برس شما نرم باشد چون فین‌‌ها حساس و آسیب‌پذیرند. اگر بخارشور در خانه دارید ‌می‌توانید از آن هم برای شستشوی پنل کولر گازی استفاده کنید. هرگز فیلتر یا فین‌‌ها را تا زمانی که کاملا خشک نشده‌اند به جای خود بر نگردانید.

 

 گارانتی تعمیر یعنی چی؟

 

آیا می دانستید گارانتی یک کالا فقط برای خرید کالا نمی باشد و فقط شامل شرکت های فروش نیستند بلکه بعضی از گروههای خدماتی که برای مشتریان خود ارزش قائل هستندبرای تعمیرات خود گارانتی دارند.

گروه روشن تهویه برای خدمات خود ارزش قائل است و تمام خدماتی که انجام می دهد 1سال گارانتی درنظرگرفته است.مثلا اگر یک قطعه توسط تکنیسین روشن تهویه تعمیرشده باشد درصورت ناراضی بودن شما و خراب شدن قطعه بدون هیچ گونه پرداخت هزینه ای ما رایگان برای شما تعویض می نماییم!

 

حتما  هرمرکز وخدماتی را انتخاب می کنید این گزینه را مدنظر قرار دهید که آیا تعمیرات شامل گارانتی می باشد یاخیر!تا هزینه زیادی را درآِنده پرداخت نکنید!سایت روشن تهویه باافتخار مدعی است برای تعمیر هرقطعه, گارانتی یک ساله درنظرگرفته است.

 

مشکلات رایج کولرگازی:

 

1-کاهش سرمایش کولرگازی: اختلال درنشتی گاز به وجودآمده است یا درچرخه گاز کولرگازی اختلالی پیش آمده است.

2-کولرگازی روشن نمی شود: مشکل ازبرق ورودی واتصالات می باشد,برای رفع مشکل حتما با تکنیسین مجرب درتماس باشید.

3-ازکولرگازی سروصدای زیادی می آید:اگرکولرگازی کارمی کند ولی سروصدای زیادی می آید احتمالا کولرگازی به خوبی نصب نشده است و یا فن بلوور کولرگازی ساییده شده است.

4-کولرگازی خیلی سرد می کند:احتمالا سنسور محیطی ساسنسورپایپ دچارخرابی شده است.ویانیز شارژگاز کولرتحت فشارشدیداست.

 

 

 

 

سوالات متداول

هزینه سرویس کولر گازی چقدر است؟

هزینه سرویس کولر گازی,هزینه نصب وسرویس کولرگازی  به قطعه معیوب و میزان خرابی بستگی دارد. هزینه طبق اتحادیه وبسیار منصفانه محاسبه خواهدشد.

مناطق تحت پوشش سرویس کولر گازی در روشن تهویه کجاست ؟

روشن تهویه به صورت شبانه روزی 24ساعته آماده ارائه خدمات سرویس کولر گازی در استان تهران وحومه در کوتاهترین زمان ممکن است.

آیا تمام خدمات سایت روشن تهویه گارانتی دارند؟

بله.تمام خدمات روشن تهویه دارای گارانتی می باشد.ودرصورت ناراضی بودن هیچ مبلغی ازشما مشتریان گرامی گرفته نخواهدشد!

زمان اعزام سرویسکارکولرگازی چقدرمی باشد؟

از زمانیکه مشتری با ماتماس می گیرد کمتراز2ساعت سرویسکارکولرگازی به محل ثبت شده شما اعزام می شود,وباپیشرفته ترین وسایل و به روزترین دانش دراسرع وقت مشکل کولرگازی شمارابرطرف خواهدکرد.

آیا با تماس تلفنی میتوان از هزینه های تعمیرات مطلع شد؟

بله.درهرساعت از روز می توانیدباشماره های ثبت شده درسایت تماس گرفته و ازجزییات هزینه ها مطلع شوید.

 

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 4.1 / 5. شمارش امتیاز 176

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

2 پاسخ

  1. سلام.خاستم رضایت خودم رو اعلام کنم، اخلاق تکنیسین عالی بود، همچنین قیمت بسیارمنصفانه بود.

    1. ممنون ازثبت نظرتون.روشن تهویه درزمینه سرویس کولرگازی درتهران,خریدوفروش کولرگازی نیزفعالیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید