09933126373

سایت روشن تهویه
0
(0)

پکیج روشن است ولی رادیاتور گرم نمیشود

 

اگر پکیج شما روشن است و کار می کند اما رادیاتورها گرم نمی شوند، احتمالاً دلیل آن می تواند معیوب بودن پمپ پکیج یا کنترل های حرارت مرکزی پکیج باشد.

اگر پکیج شما روشن است اما رادیاتورها سرد هستند، بررسی کنید که ترموستات یا تایمر به درستی کار می کند. اگر آنها نیاز به تعویض دارند،سریعا تعویض نمایید.درصورتیکه تخصص لازم را ندارید برای انجام کار با یک متخصص پکیج تماس گرفته.گروه روشن تهویه  باسالها تجربه در امور تعمیرات پکیج درخدمت شما می باشد.

 

وجود هوا در پکیج باعث می شود که رادیاتورها سرد بمانند، پس ممکن است هوا در سیستم شما وجود داشته باشد. شما می توانید تشخیص دهید که چه زمانی این اتفاق می افتد زیرا رادیاتورهای شما به طور متناوب سرد می شوند و حباب های هوا در اطراف سیستم گرمایش حرکت می کنند. قبل از دریافت کمک حرفه ای، ابتدا مقاله ما را در مورد نحوه  هواگیری رادیاتور مطالعه نمایید.

پکیج روشن است ولی رادیاتور گرم نمیشود
پکیج روشن است ولی رادیاتور گرم نمیشود

گرمایش شما همچنین ممکن است با گردوغبار و زباله های ریز پر شده باشد، این می تواند گردش هوا را مهار کند و باعث شود رادیاتورها به درستی گرم نشوند. اگر مطمئن نیستید که می توانید این مشکل را حل کنید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که با یک تکنیسین حرفه ای تماس بگیرید.

 

اگر همه موارد بالا را امتحان کرده اید و راهنمای ما برای تشخیص مشکلات گرمایش مرکزی کمکی نکرده است، ممکن است پمپ گردش هوا  معیوب باشد. اگر چنین است، باید با یک متخصص گرمایش ثبت نام شده تماس بگیرید تا آن را تعمیر یا تعویض کند.

 

هنوز مشکل گرمایشی دارید؟

 

اگر برای تعمیر رادیاتورهای پکیج خود نیاز به تعمیر یکباره دارید، می توانید روی تیم تعمیرات متخصص ما حساب کنید تا در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

گروه روشن تهویه تعمیر پکیج درتهران , تعمیر پکیج در شمال تهران , تعمیر پکیج در جنوب تهران , تعمیر پکیج در شرق تهران , تعمیر پکیج در غرب تهران , با تکنیسین های باتجربه و استفاده از قطعات اصل انجام می دهد. بامادرتماس باشید.

سوالات متداول

آیا وجود هوا در رادیاتورها باعث این مشکل می شود؟

بله.وجود هوا در پکیج باعث می شود که رادیاتورها سرد بمانند، پس ممکن است هوا در سیستم شما وجود داشته باشد. شما می توانید تشخیص دهید که چه زمانی این اتفاق می افتد زیرا رادیاتورهای شما به طور متناوب سرد می شوند و حباب های هوا در اطراف سیستم گرمایش حرکت می کنند

آیا می توان برای رفع این مشکل باروشن تهویه تماس گرفت و درخواست اعزام تکنیسن کرد؟

بله.باتماس با ما. کمتراز 2ساعت تکنیسین روشن تهویه به محل ثبت شده شما می آید.

آیا تکنیسین برای هواگیری پکیج ورادیاتورها به منزل مراجعه می نماید؟

بله.باتماس با ما. کمتراز 2ساعت تکنیسین روشن تهویه به محل ثبت شده شما می آید.

درصورت ناراضی بودن می توان مبلغی پرداخت نکرد؟

بله!درصورت ناراضی بودن می توانید هیچ مبلغی را پرداخت نکنید.

شرکت روشن تهویه در چه زمینه هایی فعالیت دارد؟

روشن تهویه در زمینه تعمیر کولر گازی در تمام مناطق استان تهران و حومه,تعمیرات پکیج ورادیاتور در تمام مناطق استان تهران وحومه,خرید وفروش انواع کولرگازی و پکیج فعالیت دارد.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 0 / 5. شمارش امتیاز 0

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید