4.1
(102)

فهرست مطالب

تعمیر پکیچ تهران

 

تعمیر پکیج در تهران چگونه قیمت گذاری می‌شود؟  نشانه‌های فرارسیدن زمان سرویس پکیج چیست؟

 

آیا برای افزایش طول عمر مفید پکیج راهکاری وجود دارد؟

 

به دنبال تعمیرکار متخصص و منصف برای پکیج در تهران هستید، می‌خواهید هرچه سریعتر متخصصی را بیابید که شما را از مشکل پکیج خود نجات دهد، اما نمی‌دانید به چه تعمیرکاری اعتماد کنید که تعمیر پکیج شما با کیفیت عالی انجام دهد و در  نهایت بهه فکر بودجه شما نیز باشد.

 

در این مقاله علاوه بر معرفی بهترین مرکز تعمیر پکیج تهران، نحوه نگهداری از پکیج و انواع سرویس نیز شرح داده‌ایم که شما بتوانید بعد از یافتن تعمیرکار ماهر و با تجربه، طول عمر پکیج خود را افزایش داده و در نتیجه کمتر نیاز به تعمیر پکیج داشته باشید. بنابراین خواندن آن را به تعویق نیاندازید، پکیج ضروری‌ترین وسیله زندگی محسوب می‌شود و نگهداری از آن امری مهم است.

 

سرویس پکیج در تهران

 

اغلب شنیده‌ایم هنگام خرید پکیج افراد نگران زمان سرویس پکیج خود هستند و به دنبال نشانه‌هایی هستند که خودشان تشخیص دهند وقت سرویس پکیج رسیده است. شاید شما هم همین سوال را داشته باشید. در این مورد باید بگوییم که سرویس پکیج نشانه‌های خاصی ندارد و سرویس به دو صورت دوره و کامل انجام می‌شود. به اعتقاد برخی پاییز بهترین زمان سرویس کامل پکیج است و سرویس دوره‌ای هر 6 ماه انجام شود.

 

اگر هر 6 ماه یکبار آن را انجام دهید، احتمال آسیب و خرابی را کاهش داده‌اید، اما در برخی موارد شما سرویس پکیج خود را به تاخیر می‌اندازید و ممکن است علائمی را نشان دهد که شما به فکر سرویس آن باشید. سرویس دوره‌ای پکیج کار زیاد زمانبری نیست در سریعترین زمان ممکن انجام می‌شود.

 

با این وجود بهتر است از یک سرویس کار ماهر کمک بگیرید، زیرا در صورت نداشتن مهارت فنی، ممکن آسیب زیادی به پکج خود وارد کنید. سرویس پکیج در تهران به صورت دوره‌ای، معمولا شامل بررسی کامل پکیج و بررسی تمامی اتصالات و مغزی‌ها می‌شود که اگر قطعه یا قطعاتی مشکلی به طور مثال نشتی داشته باشد، سریعا تعمیر یا تعویض شود.

 

خدمات تعمیرات پکیچ در تهران روز به روز درحال افزایش است.اما کمتر خدماتی پیدا می شود که دارای تخصص درزمینه تعمیر انواع پکیچ و 400روز گارانتی را داشته باشند. روشن تهویه باداشتن تعداد زیادی تعمیرکار پکیچ در تهران واستفاده از قطعات اصل ,آماده خدمت در زمینه تعمیر پکیچ در تهران است.

 

تعمیرات پکیج در تهران شبانه روزی

 

برای تعمیر پکیچ در تهران و سرویس پکیج درتهران باید از افراد متخصص دراین زمینه کمک گرفت,یک تعمیرکار پکیچ در تهران دوره های تخصصی را گذرانده وباتسلط بر انواع مدل های پکیچ ضمن صرفه جویی  در وقت شما,بهترین تجربه را درزمینه تعمیر پکیچ برایتان رقم خواهدزد.داشتن تعهد کاری,اخلاق حرفه ای,مهارت وتجربه  از ویژگی های تعمیرکارپکیچ درتهران است.روشن تهویه باضمانت400روزگارانتی تعمیر, خیالی راحت برای شما بوجود می آورد.

 

اگر هیچ تخصص وتجربه ای درزمینه تعمیر پکیچ ندارید به تعمیر پکیچ نپردازید ممکن است خسارات بیشتری را ایجاد نمایید واین خسارات منجر به زیان مالی بیشتری برای شما شوند.باتماس با روشن تهویه زیر2ساعت یکی از متخصصان تعمیرپکیچ به آدرس شما خواهد آمد.

اشتراک گذاری درشبکه های اجتماعی
تعمیر پکیج در تهران-روشن تهویه
تعمیرپکیج تهران

انواع سرویس و تعمیر پکیج در تهران

 

تا اینجا متوجه شدید که سرویس و تعمیر پکیح در تهران به طور کلی شامل بررسی کل پکیج است. در اینجا برخی از بررسی‌ها را با یکدیگر بررسی می‌کنیم که بیشتر آشنا شویم.

 

رسوب زدایی؛ مهمترین کار و البته اصلی‌ترین کاری که سرویسکار ماهر باید انجام دهد. با توجه به سختی آب مصرفی و وجود یون‌هایی مانند منیزیم و کلسیم، با رسوب یون‌ها در قطعات و لوله‌های پکیج گرفتگی ایجاد می‌شود. سرویس به موقع پکیج از خرابی‌های احتمالی که این گرفتگی ایجاد می‌کند مانند افت فشار آب، کاهش طول عمر دستگاه، جلوگیری می‌کند. بهتر است نکته ایمنی که اهمیت ویژه‌ای دارد را گوشزد کنیم، این که کار با اسید و مواد شیمیایی مختلفی که برای افراد مبتدی و بی تجربه، خطرناک است.

 

کنترل نمودن فشار آب؛ در کنار رسوب زدایی سرویسکار باید به فشار آب را کنترل کند زیرا عدم تنظیم فشار آب ممکن است به قطعات داخلی آسیب وارد کند و در نتیجه پکیج نیاز به تعمیر داشته باشد.

 

عملکرد مدار گرمایشی؛ از دیگر مواردی که در سرویس پکیج در تهران انجام می‌شود. در این مرحله محور پمپ سیرکولاسیون نیز به دلیل احتمال گرفتگی بهتر است کنترل شود و در صورت نیاز اقدام به رفع گرفتگی شود. ایجاد مشکل در پمپ ممکن است پمپاژ آب را قطع یا فشار آن را کاهش دهد.

 

هواگیری پکیج و رادیاتور؛ هواگیری کاری کاملا تخصصی است، سرویسکار باید تجربه زیادی در این زمینه داشته باشد، شاید تابحال سر و صدایی از پکیج شنیده باشید، با هواگیری این اتفاق نمی‌افتد. مزایای دیگری چون بهبود عملکرد پکیج و صرفه‌جویی در مصرف گاز نیز از سرویس هواگیری پکیج است.

 

بررسی فن و دودکش پکیج دیواری؛ برای پکیج‌های دیواری که دودکش دارند، گرفتگی در دودکش ممکن است خطراتی را برای ساکنین به همراه داشته باشد. گاز co2 در صورت خارج نشدن از طریق دودکش، خطر خفگی را برای ساکنین دارد.

 

هزینه تعمیرات پکیج دیواری مطابق با نرخ مصوب و ثابت اتحادیه می باشد. متخصصان روشن تهویه تمام مدل های پکیج از جمله تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ، بوتان ، آریستون ، لورچ و دیگر برندهای ایرانی و خارجی را آموزش دیده اند و خدمات با کیفیت و قابل اطمینان را به شما ارائه می دهند. اگر به نصب یا تعمیر آبگرمکن و پکیج نیاز دارید ، با ما تماس بگیرید و ما کیفیت خدمات خود را گارانتی می کنیم!

 

تعمیر پکیچ در تهران شامل چه مواردی است:

 

ست تعمیر پکیج در تهران

 

تمامی تعمیرکاران پکیچ در روشن تهویه به موارد ذکر شده در زیر تسلط کامل دارند ومشکل پکیچ شما هر نوع مشکلی باشد متخصصان ما رفع می نمایند.دراینجا به بررسی مواردی که برای تعمیر پکیچ در تهران لازم است می پردازیم:

 

مورد1:یکی از اصلی ترین موارد برای تعمیر پکیچ هواگیری پکیج و تنظیم آب ورودی است که هر6ماه باید انجام شود .

 

مورد2-یکی از موارد مهم دیگر رسوب‌گیری یا رسوب‌زدایی یا اسید شویی پکیج می باشد.

 

مورد3-تعمیر کردن مبدل پکیج درکمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران پکیچ روشن تهویه.

 

مورد4-تعویض یا تعمیر رله فن پکیج, درصورت تعویض قطعات ,از قطعات اصل واورجینال توسط تعمیرکار پکیچ روشن تهویه انجام می شود.

 

مورد5-تنظیمات مربوط به شیر گاز,درصورتیکه تنظیمات شیرگار به درستی انجام نشده باشد بامشکل مواجه خواهیدشد.

 

مورد6-تعویض یا تعمیر رله فن پکیجیکی دیگر ازموارد اصلی تعمیر پکیچ تهران می باشد.

 

مورد7-تعویض یا تعمیر برد پکیج

 

مورد8-تنظیم پرشر سوئیچ پکیج

 

مورد9-تعویض قطعه منبع انبساط پکیج

 

مورد10-تعویض یا تعمیر قطعه فلومتر پکیج

 

و….

 

سرویس پکیج در تهران -روشن تهویه

اشتراک گذاری درشبکه های اجتماعی

تعمیر پکیج و رادیاتور در تهران

نکات افزایش طول عمر پکیج

 

در ابتدا این نکته را بدانید که هر دستگاهی یک عمر مفید دارد اما حفظ و یا افزایش عمر مفید آن، بستگی به نوع دستگه، مصرف و نحوه نگهداری از آن است. شما چگونه از پکیج خود نگهداری می‌کنید؟ آیا انتظار دارید همیشه یک پکیج سالم داشته باشید بدون آنکه از آن نگهداری کنید؟ قطعا نمی‌توانید همچنین انتظاری داشته باشید، زیرا هر وسیله‌ای عمر مفیدش تا زمان محدودی است و نگهداری از آن باعث افزایش برای مدتی می‌شود.

پکیج نیز مانند همه وسایل و لوازم منزل شما همین ویژگی‌ها را دارد، سرویس به موقع و رعایت برخی نکات طول عمر آن را افزایش می دهد.

 

رعایت نکات زیر به افزایش طول عمر مفید کمک بسیار زیادی می‌کند، ناگفته نماند که برخی از آنها باید توسط متخصص با تجربه انجام شود.

 

سرویس منظم پکیج

 

کنترل فشار پکیج

 

انجام فرآیند رسوب گیری

 

بررسی دودکش پکیج

 

بررسی هر دو یا سه ماه یکبار صافی‌ها یا فیلترهای آب

 

استفاده از محافظ برق استاندارد

 

ضد یخ زدگی

 

سیسم ضد گریپاژ پمپ

 

اما برخی نکات مهم برای نگهداری از پکیج را خود شما باید انجام دهید:

 

قبل از رفتن به مسافرت، قطع کردن شیر اصلی را فراموش نکنید باعث جلوگیری از آسیب‌های احتمالی می‌شود.

 

پیشتر نیز گفتیم استفاده محافظ برق استاندارد، در نگهداری در پکیج اهمیت زیادی دارد.

 

وسایل قابل اشتعال نیز از پکیج خود دور کنید.

 

در صورت نصب در هوای آزاد بهتر است برای جلوگیری از یخ زدگی از ضد یخ زندگی استفاده کنید یا دستگاه روشن نگه داشته شود. در صورت خاموش کردن دستگاه خارج کردن آب گزینه مناسبی است.

 

کمک از سرویسکاران مجاز برای سرویس پکیج، برای اینکه از آسیب‌ها و خسارت احتمالی در آینده جلوگیری کنید.

 

با استشمام بوی دود یا گاز، بالافاصله دستگاه خاموش و درب و پنجره‌ها باز شود، حتما بعد از آن با یک متخصص تماس بگیرید.

 

تعمیر پکیج در تهران-روشن تهویه

خدمات تعمیر پکیج در تهران

 

اکثر افراد باور دارند که می‌توانند پکیج خود را با دستی به روی آن کشیدن تعمیر کرد و نیازی به هزینه‌های اضافی ندارند، آنها فکر می‌کنند که مراکز تعمیر پکیج، تخصص خاصی ندارند یا ممکن است نتوانند مشکل پکیج مرا را برطرف کنند. بنابراین به این باور می‌رسند که خودشان می‌توانند از عهده آن بربیایند.

 

ممکن است دلیل آن اعتماد به افرادی که خود را ماهر می‌نامند در صورتی که در همه موارد متخصص نیستند، یا از ارائه هرگونه خدمات مراکز مجاز و معتبر بی اطلاع باشند. در این موارد مشاوره با کارشناس در این زمینه  باعث می‌شود از تمامی خدمات، هزینه‌ها و شرایط کارشان آگاه شوند و به راحتی کمک بخواهند.

شرکت‌های معتبر معمولا باید در امور زیر تخصص کافی و مهارت لازم را داشته باشند. این خدمات فقط برخی از خدمات تعمیر پکیج در تهران است.

 

راه اندازی و نصب پکیج‌های ایرانی و خارجی

 

سرویس و تعمیر تخصصی انواع پکیج

 

عیب‌یابی سریع و رفع عیب کامل کلیه ایرادات پکیج

 

جرم‌گیری، اسیدشویی و رسوب‌زدایی پکیج

 

تعویض قطعات پکیج

 

تنظیم شعله گاز بوسیله فشارسنج میلی بار جهت بالا بردن کارایی

 

لوله‌کشی پکیج

 

تعمیر برد پکیج

 

و …

 

اگر درخواست خدمات تعمیر پکیج در تهران را دارید اما نمی‌دانید که شرکت‌های مجاز چه خدماتی را ارائه می‌دهند. پیشنهاد می‌کنم با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست موردنیاز خود را مطرح کنید، در صورت لزوم با کمک از مشاوره متخصصین، خدمات مورد نیاز خود را ثبت کنید.

 

تعمیر کار پکیج در تهران-روشن تهویه

اشتراک گذاری درشبکه های اجتماعی

فیلم تعمیر وسرویس پکیج در تهران

سرویس وتعویض منبع انبساط پکیج گلدیران مکس الیت

هزینه تعرفات تعمیر پکیج در تهران

 

همانطور که می‌دانید نحوه قیمت گذاری برای هر مورد متفاوت است و نمی‌توان به طور قطعی هزینه‌ای را اعلام کرد، اعلام هزینه همیشه بعد از انجام عیب‌یابی صورت می‌گیرد زیرا ممکن است قطعه‌ای نیاز به تعویض داشته باشد و قبل از عیب یابی مشخص نشود و یا تعمیر یک قطعه هزینه زیادی ببرد.

 

بنابراین بعد از ثبت درخواست شما، و انجام عیب یابی بهترین زمان تعیین هزینه تعمیر پکیج در تهران است. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نرخ تعرفه‌ها با برقراری تماس با مشاورین ما استعلام هزینه‌ها را بگیرید.

 

مناطق تعمیر پکیج در تهران

 

شرکت روشن تهویه با تاسیس شعبه‌هایی در مناطق تهران توانسته است خدمات خود همراه با تضمین کیفیت، هزینه‌های مقرون به صرفه و دیگر مزایا به تمام ساکنین تهران ارائه کند. مناطق تعمیر پکیج  تهران با وجود ماهرترین و با تجربه‌ترین نیروهای متخصص خدمات ارائه می‌کنند عبارتند از:

 

تعمیر پکیج در غرب تهران

 

تعمیر پکیج در شرق تهران

 

تعمیر پکیج در شمال تهران

 

تعمیر پکیج در جنوب تهران

 

تمامی محله‌های مناطق ذکر شده می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را از ما بخواهند.

 

سوالات متداول شما

 

چه مواقعی خدماتی را می‌توانم درخواست کنم؟

 

در مواقعی که نیاز به سرویس و تعمیر پکیج دارید می‌توانید درخواست خود را در وبسایت یا از طریق شماره‌های تماس ثبت کنید. همچنین ما تمامی خدمات تخصصی در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات انواع پکیج را ارائه می‌کنیم.

 

به طور کلی اگر پکیج شما روشن نمی‌شود، فشار آب افت پیدا کند، نوسان درجه حرارت پکیج را مشاهده می‌کنید، با ارورهای پکیج روبرو می‌شوید، سر و صدای زیادی از پکیج می‌آید و… می‌توانید با متخصصان ما از طریق راه‌های ذکر شده تماس بگیرید.

 

مزایای درخواست تعمیرکار از شرکت شما چیست؟

 

شما با یک تماس می‌توانید از مزایای خدمات متخصصین با تجربه و ماهری شوید که می‌توانند با انجام کاری با کیفیت بالا و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، باعث کاهش هزینه‌های شما نیز شود.

 

آیا مناطق کل تهران را تحت پوشش دارید؟

 

بله شرکت روشن تهویه در مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران شعبه‌هایی دارد که شما می‌توانید در هر منطقه تهران، با یک تماس، از خدماتشان بهره‌مند شوید.

مراکز معتبر و نامی که می‌توانند در رفع مشکلات پکیج  به شما کمک کنند، در تهران بسیار زیاد هستند اما برای یافتن آنها باید کمی تلاش کرد. زیرا افراد سودجویی نیز هستند که خود را معتبر جلوه داده و شما را فریب می‌دهند، برای پیدا کردن یک مرکز مجاز و دارای نیروهای متخصص، می‌توانید با مراجعه حضوری و اطمینان از کار و مجوز آنها حاصل کنید.

 

همچنین می‌توانید در وبسایت آنها میزان رضایت مشتریان را بررسی کنید، البته می‌دانم کمی اعتماد به دنیای مجازی سخت است. اما امروزه ثبت بازخورد و امتیاز به مراکز دارای خدمات خاص در بین مشتریان رواج یافته، بنابراین می‌توانید به مراکز خوشنام اعتماد کرده و پکیج خود را به آنها بسپارید.

 

شرکت روشن تهویه نیز دارای مجوز و اعتباری است که در پس سال‌ها تجربه و رضایت مشتریان خود به دست آورده است، می‌توانید با اطمینان خاطر سرویس پکیج در تهران را به ما بسپارید. هزینه منصفانه، خدمات با کیفیت، حضور سریع در محل مورد نظر از جمله مزایایی انتخاب خدمات ما است.

 

سرویس پکیج دیواری در تهران شامل چه موارد ی می باشد؟

 

سرویس پکیج دیواری درتهران توسط گروه روشن تهویه شامل موارد مهم زیر می باشد:

 

مورد1: هواگیری پکیچ توسط تعمیرکار پکیچ

 

مورد2:بررسی وکنترل مقداروفشار آبی که به ساختمان وارد می شود.

 

مورد3: انجام رسوب گیری پکیچ بطور کامل

 

مورد4: بررسی کامل قطعات پکیج,اگر قطعه ای دچار خرابی ونیاز به تعمیر وتعویض داشته باشد.

 

مورد5: بررسی کامل شیرگازپکیچ .همانطورکه می دانید اگر شیرگاز بخوبی کارنکند باعث سروصدا وخاموش شدن پشت سرهم پکیچ می شود.

 

مورد6:رادیاتورها بطور کامل هواگیری می شوند برای ایجاد گرمای مناسب بسیار این گزینه مهم است.

 

مورد7:تعویص وتعمیر فیلتر رسوب گیر پکیچ ها

 

مورد8:تخلیه رسوب فیلتر پکیچ

 

مورد9:بررسی کامل دودکش پکیچ

 

تعمیر کار پکیج در تهران-روشن تهویه

اشتراک گذاری درشبکه های اجتماعی

برندهای تحت پوشش روشن تهویه

تعمیروسرویس پکیج بوتان
تعمیر وسرویس پکیج گلدیران
تعمیروسرویس پکیج ایران رادیاتور
تعمیرو سرویس پکیج ال جی
تعمیروسرویس پکیج روکا
تعمیرو سرویس پکیج رادیانت
تعمیر وسرویس پکیج لورچ
تعمیر وسرویس پکیج جنرال
تعمیرو سرویس پکیج ناوین
تعمیروسرویس پکیج آریستون
تعمیروسرویس پکیج بارلی
تعمیروسرویس پکیج ایساتیس
تعمیر وسرویس پکیج سونیه دوال
تعمیروسرویس پکیج آلتای
تعمیر وسرویس پکیج دئوترم
تعمیروسرویس پکیج دمراد
تعمیرو سرویس پکیج نوتا
و برندهای دیگر موجود دربازار ایران

فیلم تعمیر وسرویس پکیج در تهران

فیلم رفع ارور E81پکیج ایران رادیاتور

تعمیرات پکیچ درتهران-روشن تهویه
تعمیر پکیج تهران

شرکت معتبر تعمیر پکیج در تهران

 

اگر ساکن تهران هستید وقتی پکیج شما خراب شد، باید بدانید که برای تعمیر پکیج در تهران به کجا مراجعه کنید. حتی مشکلات ظاهراً جزئی پکیج می‌تواند نشان‌دهنده  مشکلات جدی پکیج باشد، بنابراین بهتراست یاد بگیرید که چگونه بهترین شرکت تعمیر پکیج را در منطقه خود پیدا کنید ودیگر نگرانی نسبت به این مشکل نداشته باشید.

 

 وقتی پکیج شروع به تولید صداهای عجیب و غریب می کند که قبلاً تولید نکرده است،  احتمالاً زمان آن رسیده است که با یک شرکت تعمیر پکیج در تهران تماس بگیرید. خراشیدن، صدای جیر جیر، کوبیدن، خش خش و به هم خوردن می تواند نشانه ای از مشکلات بزرگ باشد، حتی اگر به نظر می رسد که عملکرد پکیج تحت تاثیر قرار نگیرد. صدای خراشیدن اغلب به معنای مشکل در یاتاقان های دمنده پکیج است، در حالی که صدای جیر جیر ممکن است به معنای مشکل در تسمه دمنده باشد. خش خش می تواند نشان دهنده نشتی باشد، در حالی که کوبیدن یا کوبیدن می تواند به معنای مجموعه ای از مشکلات باشد که نیاز به توجه متخصص دارد.

 

هنگامی که پکیج در زمانی که باید روشن نمی شود، ممکن است مشکلی در مکانیسمی وجود داشته باشد که چرخه گرمایش را به سرعت شروع می کند. اشتعال های الکتریکی یک نوع مکانیزم راه اندازی است که به طور فزاینده ای رایج است.


اگر هوا از دریچه‌ها عبور می‌کند اما آن‌طور که باید گرم نباشد، تکنسین‌های پکیج اغلب به یک مبدل حرارتی معیوب مشکوک می‌شوند. مبدل‌های حرارتی گرمای زیادی را تحمل می‌کنند و می‌توانند در طول زمان تخریب شوند (حتی برخی ممکن است بگویند که دچار ذوب می‌شوند). متأسفانه، مبدل های حرارتی معمولاً به تعمیرات گران قیمت نیاز دارند، اگر به این مشکل توجه نکنید ممکن است به دلیل مشکلات زیاد پکیج مجبور به تعویض پکیج شوید!


سوئیچ محدود گرما را تشخیص می دهد و به فن دمنده می گوید که چه زمانی روشن و خاموش شود. همچنین در صورتی که اجزای کوره به سطوح بسیار داغی برسند، وظیفه خاموش کردن مشعل‌ها را بر عهده دارد که آن را به یک ویژگی ایمنی حیاتی تبدیل می‌کند. پکیج هایی که بیش از حد گرم می شوند باید مشکوک به داشتن سوئیچ  معیوب باشند که در صورت به خطر افتادن آن نباید از آن غافل شد.


گاهی اوقات یک مشکل ظاهری گرمایش در واقع مشکل خود پکیج نیست، بلکه مشکلی در کنترل آن است. اگر ترموستات دمای فعلی را به درستی نخواند ( یکی از رایج ترین مشکلات ترموستات )چرخه های گرمایش را به درستی شروع و متوقف نمی کند. ترموستات ها ممکن است مشکلات سخت افزاری، نرم افزاری یا اتصال الکتریکی بین ترموستات و کوره داشته باشند. خوشبختانه، این تعمیرات اغلب بدون خسارت زیاد به پکیج و تنها با قرار دادن دوباره ترموستات انجام می شود.


چگونه یک شرکت تعمیر پکیج  در نزدیکی محل زندگی خود پیدا کنید؟شما مشکل پکیج خود را شناسایی کرده اید و تصمیم گرفتید با متخصصان تماس بگیرید. به دنبال این هستید که از کجا شروع کنید؟

بسته به محل زندگی شما، احتمالاً دوستان، خانواده، همسایگان و همکارانی وجود دارند که تجربه کار با یک شرکت تعمیر پکیج را داشته اند و می توانند نظر صادقانه ای ارائه دهند. شرکت روشن تهویه با داشتن شعبات در همه مناطق تهران می تواند خیال شمارا بابت پیداکردن یک شرکت تعمیرپکیج در تهران راحت نماید.ما با 15سال تجربه حرفه ای در زمینه تعمیر انواع پکیج.رادیاتور.شوفاژ و آبگرمکن وهمچنین استفاده از قطعات اصل کنار شماهستیم.


یک پکیج قابل اعتماد و کارآمد راحتی رابرای ساکنین خانه در ماه های سرد سال فراهم می کند. اطمینان از اینکه پکیج شما به درستی کار می کند، کلیدی برای پایین نگه داشتن هزینه های انرژی و بالا نگه داشتن سطح راحتی شما است. خوب است بدانید که خانه شما در تمام فصل گرم خواهد ماند! فقط با کمی برنامه ریزی و کمک کارشناسان تعمیر پکیج در روشن تهویه، می توانید عملکرد پکیج خود را در ماه های سرد آینده بهتر از همیشه حفظ کنید. وقتی پکیج خراب شد یا پکیج شما از کار افتاد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با ما تماس بگیرید.

زمانی در زندگی هر پکیج فرا می رسد که دیگر در سطح مورد نیاز شما کار نمی کند. اگر تعمیر پکیج مقرون به صرفه نیست، زمان تعویض آن فرا رسیده است. اگر هزینه تعمیرات بیش از 50 درصد ارزش یک پکیج جدید باشد، تعویض پکیج منطقی تر است. برای چنین مواقعی، ما خدمات تعویض و نگهداری سیستم گرمایشی شما را ارائه می دهیم.

مهم نیست که خانه شما چه نوع پکیجی دارد، برای کارکرد مطمئن نیاز به تعمیر و نگهداری دارد.اگر با مشکلات اضطراری پکیج مواجه هستید، ما آماده پاسخگویی به تماس شما 24 ساعته هستیم.  ما صداقت و خدمات مشتری را بالاتر از هر چیز دیگری قرار می دهیم و کار خود را با ضمانت 100٪ رضایت پشتیبانی می کنیم. هیچ چیز خسته کننده تر از این نیست که تمام روز منتظر حضور تکنسین باشید. ماکمتراز2ساعت یکی از بهترین تکنیسین های خود را به محل ثبت شده شما ارسال خواهیم کرد.

اشتراک گذاری درشبکه های اجتماعی
هزینه تعمیر پکیج درتهران-روشن تهویه
تعمیر پکیج تهران
مهارت های ما
تحصیلات وتجربه 99%
قطعات اصل
استفاده ازقطعات اورجینال واصل 100%
تعهد واصول اخلاقی
رعایت تمام اصول اخلاقی 100%
0
15سال تجربه حرفه ای
0
بیش از100مشتری ثابت

نکات تعمیرپکیج در تهران

 

در سردترین روز زمستان، پکیج شما کار نمی کند. چه کار می کنید؟خانه سرد را تحمل نکنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید قبل از تماس با افراد متخصص، سعی کنید مشکلات پکیج را برطرف کنید، ما نکاتی برای عیب یابی پکیج در خانه داریم. برای اینکه بدانید چه کارهایی می توانید در طول سال برای جلوگیری از خراب شدن پکیج خود انجام دهید و اقداماتی که در صورت کار نکردن پکیج شما باید انجام دهید، این قسمت از مقاله را لطفا بخوانید.

پکیج کار نمی کند؟ 7 نکته عیب یابی:
قبل از تماس با متخصصین، نکات زیر را امتحان کنید تا پکیج دوباره کار کند:

 

1. بررسی کنید که ترموستات روی «گرم» تنظیم شده باشد.این ممکن است بیهوده به نظر برسد، اما بیشتر اوقات مشکل ترموستات است. ترموستات های قابل برنامه ریزی ممکن است گیج کننده و پیچیده باشند. قبل از اینکه فرض کنید مشکل پکیج است، ارزش آن را دارد که ببینید آیا ترموستات شما به درستی تنظیم شده است یا خیر.

همچنین جابجایی تصادفی سوئیچ، به احتمال زیاد در حین تمیز کردن،اتفاق می افتد. بنابراین، قبل از هر گونه تماس تلفنی، یک دقیقه وقت بگذارید تا مطمئن شوید که تنظیمات ترموستات درست است.

ترموستات باید روی دمایی تنظیم شود  بعد از اینکه روی دمای مناسب تنظیم شد، یک دقیقه به آن فرصت دهید تا فن و حرارت شروع به کار کند. اگر روشن نشد، ترموستات را روی 90 درجه فارنهایت تنظیم کنید تا زمانی که می‌خواهید مشکل را برطرف کنید، روشن و خاموش نشود.

 

2. فیلتر را عوض کنید.فیلترهای کثیف و گرفتگی یکی از دلایل اصلی مشکلات پکیج هستند و می توانند هزینه های عملیاتی بالایی داشته باشند. مبدل حرارتی می تواند بیش از حد گرم شود و هنگامی که فیلترها با گرد و غبار و کثیفی مسدود می شوند، به سرعت خاموش می شود. این همچنین باعث تجمع دوده در مبدل حرارتی می شود که باعث می شود پکیج شما کارایی کمتری داشته باشد.

اگر دمنده کار می کند اما حرارتی از آن خارج نمی شود، مرحله بعدی تعویض فیلتر است. از دفترچه راهنمای مالک خود برای پیدا کردن مکان فیلتر و نحوه حذف آن استفاده کنید.

 

3. از روشن بودن گاز مطمئن شوید.درست مانند ترموستات، شیر گاز به راحتی خاموش می شود و فراموش می شود. برای بررسی این موضوع، خط گاز را از پکیج تا کنتور ردیابی کنید. اگر دسته ای عمود بر لوله گاز وجود دارد، آن را بچرخانید تا موازی شود.

 

4. دودکش را پاک کنید.مشکل ممکن است این باشد که شما پرنده یا زباله در دودکش دارید.برای بررسی این موضوع، پکیج و ترموستات را تا انتها خاموش کنید. مجرا را جدا کرده و وجود زباله را بررسی کنید. سپس قطعات را به همان ترتیب و جهتی که برای جدا کردن آنها استفاده کردید، دوباره سرهم کنید.

 

اشتراک گذاری درشبکه های اجتماعی
تکنیسین تعمیرپکیج تهران-روشن تهویه
تعمیر پکیج تهران

سرویس پکیج ایران رادیاتور مدل بی ترمیک

سرویس پکیج گلدیران پایونر

اصول اصلی تعمیرپکیج تهران

 

آیا می خواهید عملکرد سیستم پکیج خانه خود را برای راحتی بهتر بهبود بخشید؟ با نزدیک شدن به فصل سرما، خانه خود را برای دمای پایینی که حاکم خواهد شد آماده کنید. پکیج خانه شما باید به آرامی کار کند تاآرامش را به ساکنین هدیه دهد.پکیج خانه شما ممکن است معیوب شود و نتواند خانه شما را گرم نگه دارد. پس از مشاهده هرگونه تغییر در عملکرد عادی پکیج ، با یک سرویسکار تعمیرپکیج تهران  حتما تماس بگیرید. اگر به موقع این مشکل را برطرف نکنید، ریسک زیادی را برای قبوض گرمایش و هزینه های تعویض پکیج هزینه می کنید.

پکیج ها بخش بزرگی از سیستم های گرمایش، وتهیه آب گرم) بسیاری از خانه ها را تشکیل می دهند. طول عمر آنها به سطح مراقبت و تعمیر آنها بستگی دارد. ما به شما کمک خواهیم کرد تا چگونه  چگونه از خدمات تعمیرپکیج درتهران بهره مند شوید.


خانوارها می توانند با برنامه ریزی تعمیرات پکیج خود، سالانه بین 5 تا 15 درصد در هزینه های گرمایش و سرمایش خود صرفه جویی کنند. به این دلیل که یک سرویس تعمیر حرفه ای پکیج از آسیب دائمی پکیج شما جلوگیری می کند. همچنین دستگاه را برای استفاده در خانه ها سالم، ایمن و تمیز نگه می دارد.با یک پکیج که به خوبی نگهداری می شود، از بهره وری انرژی بهتر و کیفیت بالای هوای داخلی لذت خواهید برد همچنین سیستم گرمایش خانه شما هیچ وقت گاز نشت نمی کند، صداهای عجیب و غریب تولید نمی کند یا خراب نمی شود.

 

شرکت های تعمیر پکیج در تهران بسته به سطح آموزش و تجهیزات خود خدمات حرفه ای خود را ارائه می دهند. تکنسین های باسابقه در مقایسه با کسانی که چند سال تجربه در این زمینه دارند، تجربه بیشتری در تعمیر پکیج های معیوب دارند.اگر پکیج شما صداهای عجیبی تولید کند و قدرتش قطع شود، ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد. ممکن است دستگاه شروع به لرزیدن، کوبیدن یا کوبیدن کند تا نشان دهد که دیگر حالت خوبی ندارد.

 

تکنسین های تعمیر پکیج کار خود را با شناسایی منبع مشکل شروع می کنند. آنها بررسی می کنند که آیا ترموستات شما کار می کند یا اینکه آیا قسمت های اصلی سیستم گرمایش کار می کند یا خیر.تکنسین همچنین دمای هوای خروجی از دریچه ها را اندازه گیری می کند. اگر احساس می کنید خیلی سرد است یا جریان هوا خیلی ضعیف است، احتمال دارد که سیستم خراب شده باشد. 

 

 

تعمیرات کوره بیشتر تعمیرات بخاری را تشکیل می دهد که خانواده ها به دنبال آن هستند. به این دلیل که یک کوره به عنوان برج کنترل برای سیستم گرمایش خانه شما عمل می کند. کوره ها به شکل یک جعبه فلزی هستند که در اتاق زیر شیروانی، زیرزمین یا کمد قرار دارند.

اگر پمپ حرارتی شما به خوبی گرم نمی شود، وقت آن است که برای تعمیر پمپ حرارتی برنامه ریزی کنید. زمانی که پمپ حرارتی به جای هوای گرم، هوای سرد را می دمد، ممکن است زمان ایده آلی برای کمک گرفتن از یک متخصص باشد. دمنده ها و مجاری و دریچه های تامین/بازگشت ممکن است هنگام هدایت هوای گرم شده به خانه شما با مشکل مواجه شوند.

 

هزینه تعمیر پکیج در تهران


هزینه تعمیر پکیج درتهران با توجه به قطعات، نوع خدمات، گارانتی و زمان بندی متفاوت است. سن سیستم گرمایشی شما نیز هزینه های تعمیر را تعیین می کند.

اگر قطعات تعمیر به راحتی در دسترس باشند، ممکن است هزینه خدمات کمتر باشد. اگر کوره شما در زمان تعمیر تحت گارانتی باشد، هیچ پرداختی نخواهید کرد. با این حال، برای برخورداری از این مزیت، باید شرایط گارانتی سازنده را رعایت کنید.

 

پکیج های قدیمی‌تر و ضعیف‌تر ممکن است به قطعات جایگزین جدید نیاز داشته باشند که هزینه بیشتری دارند.

اشتراک گذاری درشبکه های اجتماعی

سوالات متداول

هزینه تعمیر پکیج در تهران چقدر است؟

هزینه تعمیر پکیج در تهران به قطعه معیوب و میزان خرابی بستگی دارد. هزینه طبق اتحادیه وبسیار منصفانه محاسبه می باشد.

تعمیر پکیچ ورادیاتور چه برندهایی توسط روشن تهویه انجام می گردد؟

تعمیرپکیچ و رادیاتور در تهران شامل تمام برندهای موجود درایران می باشد.

تعمیرپکیچ ورادیاتور در چه مناطق استان تهران انجام می شود؟

تعمیر پکیچ در تمام مناطق استان تهران انجام می گردد.

آیا تعمیر پکیچ در تهران شامل گارانتی است؟

بله.تمام خدمات سایت روشن تهویه دارای 400روز گارانتی می باشند.ودرصورت عدم رضایت هیچ مبلغی دریافت نخواهدشد.

مزایای درخواست تعمیرکار از شرکت شما چیست؟

شما با یک تماس می‌توانید از مزایای خدمات متخصصین با تجربه و ماهری شوید که می‌توانند با انجام کاری با کیفیت بالا و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، باعث کاهش هزینه‌های شما نیز شود.

زمان اعزام تعمیرکار پکیج در تهران چقدر است؟

از زمانیکه مشتری با ماتماس می گیرد کمتراز2ساعت تعمیرکارپکیج  به محل ثبت شده شما اعزام می شود,وباپیشرفته ترین وسایل و به روزترین دانش دراسرع وقت مشکل پکیج شمارابرطرف خواهدکرد.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 4.1 / 5. شمارش امتیاز 102

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!