09933126373

سایت روشن تهویه
0
(0)

رله هوشمند کنترل از راه دور

 

رله هوشمند کنترل از راه دور چیست؟ رله هوشمند کنترل از راه دور یک کنترل از راه دور بی سیم است که می تواند توسط دستگاه های شما کنترل شود. این قابلیت کنترل دستگاه های شما را از طریق شبکه وای فای منزل شما دارد.

 

رله های اتوماسیون خانگی دستگاه های ماشه ای هستند که دستگاه دیگری را فعال می کنند. این می تواند یک کولرگازی,پکیج,کولرآبی, چراغ و… باشد. شما می توانید از ماژول های رله اتوماسیون خانه هوشمند در موقعیت های مختلف استفاده کنید تا خانه از راه دور و از طریق موبایل هدایت نمایید.

 

خانه هوشمند چیست؟ دریک خانه هوشمند به راحتی می توان که در آن وسایل و دستگاه‌ها به طور خودکار از راه دور از هر نقطه و با اتصال به اینترنت با استفاده از تلفن همراه  کنترل شوند.

 

دستگاه‌های یک خانه هوشمند از طریق رله هوشمند به یکدیگر متصل هستند و به کاربر اجازه می‌دهند تا عملکردهایی مانند دسترسی امنیتی به خانه، دما، روشنایی و سینمای خانگی را از راه دور کنترل کند.

 

رله هوشمند 3کانال به صاحبان خانه این امکان را می دهد تا با استفاده از تلفن هوشمند یا تبلت از طریق اتصال به اینترنت، وسایل، چراغ ها و انواع کولرگازی وآبی و سایر دستگاه ها را از راه دور کنترل کنند.

 

یکی از چالشهای اساسی برای هوشمند سازی ساختمان، عدم تمرکز سرخطهای برق مصرفی در یک نقطه است. به عنوان مثال، در اغلب ساختمانها کلیدها بصورت پراکنده در نقاط مختلف ساختمان نصب شده اند و روش معمول برای هوشمند سازی اینگونه ساختمانها تغییر سیم کشی است که امری پردردسر و پر هزینه است. اما در خانه هوشمند آسانه برای حل این مسئله، ماژولهای رله هوشمند با ابعاد کوچک و با قابلیت نصب در نقاط مختلف ساختمان طراحی شده است. از آنجا که این رله هوشمند سه کانال هیچ گونی سیم کشی برای فرمان نیاز ندارند ، به راحتی و بدون نیاز به تخریب در ساختمان میتوان آنها را نصب و راه اندازی کرد.

 

رله هوشمند سه کانال کنترل از راه دور برای کاربردهای مختلفی طراحی شده است. طیف گسترده ای از کاربردها از قبیل کنترل روشنایی و لوازم برقی ، باز و بسته کردن دربها ، کنترل پرده ها و … را میتوان برای این محصول هوشمند برشمرد.

ماژول رله سه کانال  قابلیت کنترل سه سرخط مصرفی ۲۲۰ ولت با جریان ۷ الی ۱۰ آمپر برای هر خروجی را دارد. این ماژولها را میتوان در داخل یا بیرون قوطی کلید ها نصب کرد. در صورت نیاز به کنترل جریان بیشتر میتوان خروجی رله ها را به کنتاکتور متصل نمود. 

 

کاربرد رله هوشمند کنترل از راه دور:

 

1-هوشمند سازی روشنایی و برق

2-آبیاری

3-پرده ها

4-پارکینگ

5-درها

6-پکیج

7-چراغ ها

8-کولرگازی

9-کولرآبی

10-هر وسیله برقی دیگر….

رله هوشمند کنترل از راه دور-روشن تهویه
رله هوشمند کنترل از راه دور

امکانات و ویژگی ها رله کنترل از راه دور

 

1-امکان کنترل از راه دور و اینترنت

 

2-عملکرد دستی یا دریافت فرمان از طریق شبکه

 

3-ابعاد کوچک با قابلیت نصب آسان در هر نقطه از ساختمان

 

4-ارتباط بی سیم با سیستم مرکزی خانه هوشمند

 

5-قابلیت ارتباط و دریافت فرمان از ریموت و یا سنسور بیسیم

 

6-نصب سریع و آسان بدون نیاز به تغییر سیم کشی

 

7-عملکرد بسیار سریع با دقت بسیار بالا

 

8-توانایی ارتباط مستقیم با تلفن همراه و تبلت با استفاده از مودم وای‌فای داخلی

 

رله هوشمند سه کانال-روشن تهویه
رله هوشمند کنترل از راه دور

ماژول رله سه کانال با ابعادی کوچک ، دارای سه خروجی 7 تا 10 آمپری  است . این محصول قابلیت اتصال مسقیم به اینترنت بدون نیاز به کنترلر مرکزی را دارد.

 

برای کنترل رله ها از طریق اینترنت نیازی به نصب نرم افزار نبوده و ارتباط گوشی یا رایانه از طریق بستر امن وب امکان پذیر است. قابلیت برنامه ریزی زمانی و اجرای سناریو ها از ویژگی مهم این رله هوشمند است. کلیه تنظیمات و سناریو ها را میتوان از راه دور و اینترنت انجام داد.

 

باز خورد تغییر وضعیت رله های توسط نرم افزار قابل دریافت است تا بتوان از انجام صحیح فرامین اطمینان حاصل نمود.

ماژول رله هوشمند سه کانال-روشن تهویه
رله هوشمند کنترل از راه دور

فیلم توضیحات درباره رله هوشمند وسایل برقی از راه دور

نصب وخرید رله کنترل از راه دور

 

در صورتیکه هیچ گونه آشنایی با برقکاری ندارید نصب وراه اندازی را به یک برقکار متخصص بسپارید.اگر ساکن تهران هستید با تماس با شمارهای ثبت شده در سایت روشن تهویه میتوانید خرید ونصب را یکجا انجام دهید.پس از ثبت سفارش شما ,یکی از متخصصان برقکار ما به محل ثبت شده شما ارسال می گردد وکمتر از چندساعت میتوانید یک خانه هوشمند داشته باشید.
 
هرجای دنیا که باشید می توانید از طریق گوشی واینترنت نمام وسایل برقی خود را به راحتی کنترل نمایید.پس هم اکنون تماس بگیرید تا از لذت یک خانه هوشمند جا نمانید.
 

قیمت رله کنترل از راه دور

 

برای دریافت آخرین قیمت رله کنترل از راه دور با شماره 09933126373 تماس بگیرید کارشناس ما آماده پاسخ به تمام سوالات شماعزیزان می باشد.
نصب رله هوشمند سه کانال-روشن تهویه

سوالات متداول

در صورت خرید رله کنترل از راه دور از شما,نصب هم انجام می شود؟

بله.در صورت تمایل شما بعداز خرید میتوانید نصب را برعهده متخصصان مابسپارید.

قیمت رله هوشمند از راه دور چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت به روز لطفا با شمارهای ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

شرکت روشن تهویه در چه زمینه هایی فعالیت دارد؟

روشن تهویه در زمینه  خریدوفروش ,تعمیرات کولر گازی  در تمام مناطق استان تهران و حومه,تعمیرات پکیج ورادیاتور در تمام مناطق استان تهران وحومه, فعالیت دارد.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 0 / 5. شمارش امتیاز 0

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید