09933126373

سایت روشن تهویه
5
(3)
آموزش تنظیم فشار لوله مویی کولرهای دوتیکه

آموزش تنظیم فشار لوله مویی کولرهای دوتیکه

 

لوله مویی چیست؟

 

لوله مویی لوله ای می باشد از جنس و رنگ مس می باشد دارای قطر کم می باشد و طولش بسیار بلندمی باشد.  لوله مویی دارای طول  بین 400 و 100 سانتی متر و قطرش بین 2 و 0.8 میلی متر می‌باشد.

 

هنگامی که گاز مبرد از لوله مویی عبور می کند فشار آن کاهش می یابد و به فشار پایین ورودی اپراتور میرسد.و باعث می شود مبرد به نقطه تبخیر برسد تا در اپراتور تیخیر شود.

 

تنظیم فشار لوله مویی کولرهای دوتیکه

 

کولر گازی 12000 با کمپرسور5512 پیستونی055 طولش 65سانت باشد.

کولرگازی 14000باکمپرسور5514پیستونی 055 طولش 65سانت باشد.

کولرگازی 16000و17000 با کمپرسور5518و5520 و5522پیستونی 064 یا055 یا 070 اگر 064میخای بزارید طول آن 100سانت باشد.اگر 055بذارید طول70سانت قرار دهید.

اگر 070 بزارید طولش را 60سانت قرار دهید.

کولرگازی 18000 با کمپرسور 5524.لوله مویی 070بطول ۷۵سانت استفاده گردد.

توجه نمایید تمامی تنظیمات فشارلوله مویی بایدبین 70الی75 باشد واگر کمتریابیشترازاین عدد باشد باعث ایجاد اختلال درسایکول  وسوپرهیت می شود.

اگر ساکن تهران هستید برای تعمیرکولر گازی درتهران  دنبال تکنیسین می گردید,همین حالا باما تماس بگیرید!ما با لوازم جانبی اصل همراه باگارانتی کولر گازی شما را تعمیر می کنیم!

اگر ساکن شهرقم هستید مفتخریم که اعلام کنیم شعبه ما درشهرقم افتتاح گردید! برای تعمیر کولر گازی درقم  باما درارتباط باشید.

در زمینه خرید کولر گازی سایت روشن تهویه سالها فعالیت دارد !رضایت شما دوست عزیز اولین گام ما می باشد!

خرید و فروش کولر گازی

اگرخواهان کولرگازی اصل هستید!اگر به دلیلی کولرگازی کارکرده ودست دوم میخاهید!ماباضمانت اصل بودن لوازم برای شما فراهم می کنیم!

فروش کولر گازی یکی ازفعالیت های اصلی سایت روشن تهویه می باشد!ما24ساعت شبانه روز باشماهستیم!همین حالا زنگ بزنید !

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 5 / 5. شمارش امتیاز 3

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

7 پاسخ

  1. یه کولر ۶۰هزار گری ایستاده دارم که رادیات پنل داخلی سوراخ شده بود بعد یه تعمیر کار اومد باز کرد برد جوش داد بعدش موقع گاز گیری این قسمت تا موتور یخ میزد هر کاریش کرد فایده نداشت .بعدش یه تعمیر کار دیگه آوردم گفت موتورت سوخته موتور رو عوض کردیم باز موقع گاز گیری همین اتفاق افتاد و گفت از شیر سرد و گرمش هست اینم در آورد یه سره کرد باز نشد بعدش گفت از لوله مویی ها هست و لوله مویی ها نو گذاشتیم بازم همون طور شد بعد گفت باید لوله ها و رادیات بیرونی کامل باید شست و شو بشه برد کامل لوله های بیرونی شست بازم همون حالت براش اتفاق می‌افته و بیشتر از 30pSI فشار نمیگیره .دقیقا از همین قسمت تمام لوله های مسیر برگشت برفک میزنه تا موتور
    بوشهر هستم
    میشه راهنماییم کنید

    1. سلام
      یک سوال داشتم :
      چرا لوله مویی را در پنل داخلی نصب نمیکنند(قبل از اواپراتو) تا سرما از قسمت داخل اسپلیت شروع شود و دیگر در طول مسیر بین یونیت داخلی و یونیت خارجی اتلاف انرژی نداشته باشیم.

    2. سلام .با توجه ب گفته شما احتمال خیلی زیاد چک ولو یا همون شیر یکطرفه که لوله مویی الحاقی و لوله مویی اصلی به اون متصل است با توجه با استفاده نکردن در طولانی مددت از مدار گرمایش ساچمه داخل چک ولو گیر کرده و فشار گاز بیشتر از ۳۰ پی اس ای بالا نمیرود .حتمن باید چک ولو عوض بشود

  2. دقیقا از همونجایی که جوشکاری کرده راه مسیر عبور جریان گاز رو مسدود کرده یعنی جوش به داخل لوله نشت کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید