09933126373

سایت روشن تهویه
4.7
(210)

فروش کولرگازی/ فروش انواع کولر گازی

 

فروش کولرگازی باگارانتی معتبر

 

فروش انواع کولرگازی درتمام مدل ها وبرندهای موجود در ایران  باگارانتی معتبر توسط سایت روشن تهویه ارائه می شود.آیا می دانستید با خرید کولرگازی از سایت روشن تهویه نصب وارسال کاملا رایگان می باشد!

 

فروش کولرگازی با قیمت مناسب

 

کارشناسان روشن تهویه  درتمامی ساعات شبانه روز حتی درتعطیلات پاسخگوی شما عزیزان هستند.همچنین می توانید ازطریق فرم بالای صفحه برای ما پیام ارسال نمایید ماخودمان باشما تماس خواهیم گرفت.

 

خرید کولر گازی دیواری و اسپلیت

 

این روزهاخرید یک سیستم تهویه مطبوع رو به افزایش می باشد .ومردم دیگر علاقه ای به استفاده از کولر آبی ندارند. کولرگازی دیواری بدلیل اینکه در دیوار نصب می شود از طرفی هوایی مطبوع تر از کولر آبی ایجاد می کند پرطرفدار شده است. کولر گازی دیواری دارای دویونیت داخلی وخارجی هست که یونیت داخلی داخل منزل نصب می گردد و یونیت خارجی بیرون ازمنزل نصب می گردد. با لوله مسی ارتباط بین پنل داخلی وپنل خارجی ایجاد می گردد.چه شرکت های داخلی چه شرکت های خارجی بدلیل رقابت زیادی که باهم دارند هرساله کولرگازی های بهتر وزیباتر را طراحی وروانه بازار میکنند.برای خرید بهترین کولرگازی حتما مواردی که در صفحات دیگر مطرح کردیم را موردبررسی قراردهید تا یک خرید خوب برایتان ایجاد شود. یکی از دلایل برتری کولر گازی دیواری نسبت به کولرگازی های دیگر قابلیت عملکرد سرد و گرم  کردن می یعنی می توان علاوه بر ایجاد هوای خنک، در روزهای سرد نیز از گرمای دستگاه بهره مند شد ولذت برد, به این ترتیب می توان در هزینه  صرفه جویی کرد. سایت روشن تهویه به منظور خریدی بهینه و مقرون به صرفه تمامی برندهای کولر گازی دیواری موجود در بازار را با گارانتی اصلی و امکان ارسال به تمامی نقاط کشور عرضه می نماید.البته همراه بانصب رایگان وارسال رایگان !

 

شیر برقی کولرگازی چیست؟

 

شیربرقی کولر گازی

 

درتمام دستگاههای سرمایشی وگرمایشی یک عد شیربرقی وجود دارد.یک نوع شیر می باشد که در پمپ حرارتی قرار می گیرد و مسیر حرکت شارش جریان مبرد را تعویض می نماید ،برای اینکه چرخه تبریدپمپ حرارتی ازسرما به گرما یابرعکس تغییرکند جهت شارش جریان مبرد باید عوض شود!

 

شیربرقی کولرگازی این امکان را برای دستگاه فراهم می نماید. (مقاله شیربرقی کولر گازی چیست؟)

 

 

قیمت کولرگازی

قیمت اسپلیت

لیست قیمت کولرگازی

کولرگازی ارزان

امتیاز
5/5

قیمت کولرگازی

 

فروش کولرگازی زیرقیمت بازار

 

فروش انواع سیستم های خنک کننده گازی(کولرگازی و اسپلیت) درسایت روشن تهویه با گارانتی معتبر

همیشه خرید کولرگازی واسپلیت دغدغه ذهنی ایجاد می نماید,باتماس باکارشناسان ما ازمشاوره رایگان برخوردارشوید.

کارشناسان ما دراسرع وقت پاسخگوی شما هستند.

 

مشخصات یک کولر گازی اصلی چیست؟

 

یک کولر گازی خوب باید قدرت خنک کنندگی کولرگازی BTU داشته باشد،کولرگازی های سری 1000 چطور هستند؟ اگر از یک کولر گازی برای خنک کردن تمام اتاق های منزل استفاده میکنید پس این مورد بسیار مهم می باشد. چون که دمای اتاق مطلوب باقی می ماند و مصرف برق کمتر می شود!.  یکی دیگر از دلایل که باعث اختلال وخرابی در کولرهای گازی می شود وجود نوسان در الکتریسیته می باشد. که به آنها اسپیلت سرد و گرم می گوییم. 

اگر میخواهید یک کولر گازی خوب و مطلوب برای تابستان تهیه کنید تا ازگرمای هوا فرارکنید گزینه های زیادی مدل های مختلف کولر گازی وجود دارند. هرگز کولر گازی پرمصرف نخرید زیرا هزینه زیادی برای شما ایجاد می نماید حتما به برچسب انرژی دقت نمایید.  بهتراست بدانیم  اسپیلت ها و کولرپنجره ای بهترین مورد به جهت خرید کولرگازی می باشند.

باگرم شدن هوا تقاضا برای خرید کولرگازی بالا می رود زیرا کولرگازی واسپلیت نقش بسیارمهمی در تهویه مطبوع دارد مخصوصا اگر در شهرهای گرمسیر وشرجی زندگی می کنید. 

 

نکات مهم و ضرروی از نصب و اجرای کولر

 

انتخاب محل مناسب نصب کولر گازی

 

برای داشتن یک نصب کولرگازی خوب حتما به توزیع هوا توجه کنید. مکانی که پنل داخلی وپنل خارجی کولرگازی رانصب کنید از لحاظ امنیت  و شرایط خوب باشد.بادانستن این مطالب هنگام نصب کولر گازی کمک بزرگی به صرفه جویی در مصرف انرژی و ایجاد سرمایش و گرمایش مطلوب خواهد کرد.

برای جلوگیری از استهلاک کولر گازی  دمای آن را  مناسب تنظیم کنید. سیستم های داخلی کولر گازی را در معرض هوای مرطوب و گرم بیرون قرارندهید ونصب نکنید! چون باعث از دست رفتن سرمایش و تقطیر رطوبت و در نهایت جمع شدن آب در اطراف کولر گازی خواهد شد.  چون اگر  محکم نباشند ولتاژ کافی به کولر نرسیده و برد الکترونیکی و ترانس را با مشکل روبرو خواهد کرد.

 

مسدود کردن لوله ها در زمان لوله کشی از نکات نصب کولر گازی

 

هنگام نصب کولر گازی از یک نصاب کولر گازی حتما کمک بخاهیدتا ذرات معلق یا گرد و غبار وارد لوله های مبرد کولر نشود.چون این ذرات معلق  باعث مسدود شدن لوله موبین گردد و سبب آسیب رسیدن به کمپرسور و کاستن عمر و بازدهی کمپرسور کولر گازی گردد. پس در زمانیکه سر لوله ها باز است حتما لوله ها را به کمک درپوش مسدود کنید!

قبل از شروع لوله کشی باید لوله  مسی با گاز ازت تمیز کنید تا ذرات ریز کاملا تخلیه گردند. از ورود آب به داخل لوله های مبرد جلوگیری کنید چرا که با ورود آب به سیستم و لوله های مبرد باعث مسدود شدن لوله موبین می گردد و سبب آسیب رساندن به کمپرسور می شود.

وقتی سر لوله ها باز است دقت کنید تا آب وارد لوله ها نشود و در روزهای بارانی لوله کشی را انجام ندهید چون آب باران و رطوبت به داخل لوله ها راه یابد.  ورود رطوبت و هوا به لوله ها باعث ایجاد فشار غیرطبیعی شده و اسیدهای مخرب تولید می نماید که به  کمپرسور آسیب جدی را وارد می کند.

 

رعایت نکات ایمنی در هنگام نصب کولر گازی

 

در هنگام نصب کولر گازی  از اتصالات امن غافل نشوید,نصب دقیق کولرگازی درمحل موردنظر استفاده از اتصالات ایمن حتما انجام شود. برای سیم کشی هرگز از روش توکار استفاده نکنید چون باعث اتصالی وحادثه های بزرگ وجبران ناپذیر خواهدشد.   دیواری که قرار کولرگازی نصب شود به هیچ وجه خیس یانمدار نباشد چون درصورت نمدار بودن محل امنی برای کولرگازی نمی باشد وباعث حوادث غیرمترقبه می شود. و  باید از محل نصب کاملا مطمئن باشم.

مطالب ما را در صفحات اجتماعی به اشتراک بذارید

فروش اینترنتی کولر گازی 

 

فروش اینترنتی انواع کولر گازی

 

کولر گازی انواع مختلفی دارد ؛باگرم شدن هوا تقاضابرای کولرگازی واسپلیت زیاد می شود.

وظیفه کولر گازی, تهویه مطبوع هوا وکنترل دما وکاهش گردوغبار می باشد.برندهای مختلفی از کولرگازی دربازار موجود می باشد.

درانتخاب کولرگازی, به متراژ محیط . برند دستگاه . ظرفیت دستگاه . آب وهوا . وتعداد افراد ساکن درمحیط دقت نمایید.

 

فروش کولرگازی درتهران

 

فروش کولر گازی نو وآکبند

 

فروش انواع کولرگازی درتهران

 

تمام برندها ومارکهای موجود دربازار ایران درسایت روشن تهویه موجود می باشد برخی از برندها شامل:کولرگازی اجنرال, کولرگازی ال جی,کولرگازی سامسونگ,کولرگازی ایران رادیاتور, کولر گازی مدیا,کولرگازی گری و…..

 

فروش کولرگازی دست دوم

 

فروش کولر گازی کارکرده

 

اگر کولرگازی دست دوم یا کارکرده را ازیک متخصص باوجدان تهیه نمایید ودرابتدای هرفصل کولرگازی راسرویس نمایید کولرگازی سالها برای شما به خوبی کارخواهدکرد.

روشن تهویه با بیش از15سال سایقه درامر تعمیرنصب سرویس وخریدوفروش کولرگازی درخدمت شما می باشد.

برندها

ارسال سریع کولرگازی
ارسال ایمن و امن 99%
قیمت مناسب
هزینه متناسب 95%
نصب رایگان
نصب رایگان و یکسال پشتیبانی 99%

فروشگاه کولر گازی و اسپیلت 

 

کولر گازی و اسپیلت مهمترین وسایل تهیه سرمایش و گرمایش مصارف خانگی و صنعتی و تجاری هستند.برای خرید این کالای مهم ومفید حتما از سایت ها و مراکز فروش معتبر خریداری نمایید تا گارانتی و ضمانت نامه شرکت های معتبر را به شما تحویل دهند.

برای خرید کولر گازی کافیست با ما درتماس باشید بامشاوره رایگان درخدمت شماهستیم.پس ازانتخاب نوع وبرند دستگاه کمتراز2ساعت کولرگازی همراه با یک تکنیسین در محل موردنظر شما می باشد همراه با ارسال رایگان ونصب رایگان این خدمات می باشند.

 

خرید کولر گازی

 

برای داشتن یک خرید ایده آل کولرگازی حتما به ظرفیت دستگاه ابعاد واندازه دستگاه.محل نصب دستگاه.تعدادافرادساکن درمنزل,بودجه موردنظر شما.برچسب انرژی, ظرفیت های سرمایش ، گرمایش و هوادهی دقت نمایید. و شما باید قبل از اقدام به خرید کولر گازی، متراژ و کاربری محیط مورد نظر خود را در نظر داشته باشید، تا بتوانید انتخاب صحیح و درستی در مدل و ظرفیت هوادهی ، با قیمت مناسب داشته باشید. 
ما در روشن تهویه تمام کولرگازی واسپلیت های موجود در ایران راداریم فقط کافیست باما تماس بگیرید واز مشاوره رایگان ما برخوردارشوید.

 

بهترین قیمت کولر گازی

 

قیمت دستگاه کولر گازی و اسپلیت بخاطر نوع ظرفیت و نوع برند ومارک متفاوت می باشد. هیچ وقت فریب قیمت پایین کالاهای قاچاق و غیراصل را نخورید زیرا کالاهای قاچاق گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر و قابل اعتمادی ندارند.
کلیه کولر گازی های سایت روشن تهویه  دارای  قیمت مناسب بوده و تخفیف‌های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت‌هابرای شما عزیزان درنظر گرفته شده است.

 

خرید اقساطی کولر گازی

 

درصورتیکه به هردلیلی نیاز به خرید قسطی کولر گازی دارید باما تماس گرفته واز شرایط مطلع شوید.

امتیاز
5/5

مطالب ما را در صفحات اجتماعی به اشتراک بذارید

سوالات متداول

آیا تمام برندها ومدل کولرگازی در سایت روشن تهویه موجود می باشد؟

بله تمام مدل ها وبرندهای کولرگازی درسایت روشن تهویه موجود می باشدولی برای اطمینان لطفا تماس بگیرید.

به چه صورت می توانم کولر گازی اصل ونو آکبند را خریداری کنم؟

شما درهرساعت از شبانه روز حتی در روزهای تعطیل,  می توانید باشمارهای ذکرشده درسایت تماس گرفته.متخصصان ما قیمت  روز دستگاه موردنظرشمارا اعلام می نمایند.

آیا نصب کولرگازی رایگان می باشد؟

بله,درصورت خرید از سایت روشن تهویه بله نصب کاملا رایگان می باشد.

امکان خرید به صورت قسطی هم می باشد؟

بله,درصورت تمایل به خرید قسطی کولرگازی باما تماس گرفته یکی از کارشناسان مجموعه شما را راهنمایی خواهد کرد.

آیا می توانم کولرگازی دست دوم و کارکرده از سایت روشن تهویه تهیه کنم؟

بله در صورتی که تمایل به خرید کولرگازی دست دوم وکارکرده دارید بامادرتماس باشیدوما ضمانت میکنیم تمام قطعات کولرگازی اصل می باشند.زیرا وجدان واصول اخلاقی رمز موفقیت ما می باشد.

همانطور که میدانیم در طی زمان بدلیل نورخورشید و ذرات غباررنگ پنل کولر گازی تغییر می یابد بامطالعه مقاله (سفید کردن پنل کولرگازی به صورت طبیعی)اطلاعات لازم را دربرابر نحوه سفیدکردن پنل کولرگازی بدست خواهید آورد.

خدماتی که توسط سایت روشن تهویه درزمینه  انجام می شود شامل موارد زیر می باشد:

خرید انواع کولر گازی, فروش کولر گازی نو اصل آکبند,فروش کولرگازی کارکرده و دست دوم,خرید کولرگازی دست دوم وآکبند شما,(خرید و فروش کولر گازی) سرویس کولرگازی درتهران .

و تعمیر کولر گازی درتهران و تعمیر کولر گازی در قم .

باما درتماس باشید:09933126373

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 4.7 / 5. شمارش امتیاز 210

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

6 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید