09933126373

سایت روشن تهویه
0
(0)

خرید کاور کولرگازی

 

خرید کاور کولرگازی چرا مهم است؟ پس از اتمام تابستان ,کولرگازی دیگر نیازی به استفاده ندارد وبایدبا یک کاور بخوبی پوشانده شود ، اما بسیاری از مردم تعجب می کنند که  بایدکولرگازی خود را بپوشانند تا زمانی که دوباره در زمان نیاز استفاده کنند.

 

کولرگازی شما با یک پوشش فلزی محکم ساخته شده است که برای مقاومت در برابر عناصر از جمله برف ، باران و گرمای شدید ساخته شده است. اما شرایط و درجه حرارت شدید آب و هوایی روند سایش و پارگی کولرگازی شما را سرعت می بخشد. این به نوبه خود ،کارایی کولرگازی را پایین می آورد و همچنین می تواند به صورتحساب برق بالاتر منجر شود.

ممکن است فکر کنید که قرار دادن کاور روی کولرگازی شما مانع از حمله رطوبت به واحد می شود ، اما با رطوبت ، تراکم و سایر عناصر طبیعی ، هیچ راهی برای جلوگیری از ورود رطوبت به واحد شما وجود ندارد. با استفاده از کاور ، آنچه را که رطوبت در کولرگازی شما است را به دام می اندازد و با گذشت زمان این شکل می گیرد. این رطوبت همچنین می تواند باعث ایجاد زنگ زدگی در کولرگازی شما شود. اگر قطعات داخل کولرگازی به اندازه کافی دچار زنگ زدگی شوند ، این باعث می شود که کولرگازی شما به درستی کار نکند و به قطعات تعویض نیاز داشته باشد.

 

چه موقع باید از کاور کولرگازی استفاده کرد؟

 

اگر درختان زیادی در نزدیکی کندانسور کولرگازی خود دارید ، در طول پاییز باید در نظر بگیرید که برای جلوگیری از ورود برگ ، انواع توت ها ، شاخه ها و سایر زباله های پاییز از ورود به کولرگازی در نظر بگیرید.علاوه بر این ، هنگامی که واحد بیرونی کولرگازی شما در طول زمستان مورد استفاده قرار نمی گیرد ، می توانید آن را در برابر گرد و غبار و زباله ها محافظت کنید تا آن را در شرایط خوبی نگه دارید. اگر خاک در واحد فضای باز مستقر شود ، هنگام روشن کردن تهویه هوا در تابستان ، مکش می شود و زهکشی را مسدود می کند یا فیلترهای هوا را مسدود می کند. فیلترهای کثیف می توانند به شدت بر کیفیت هوای داخلی شما تأثیر بگذارند و کارایی واحد تهویه مطبوع شما را کاهش دهند.

 

اگر آب وارد واحد فضای باز شما شود و اکسیده شود ، باران شدید نیز می تواند باعث آسیب شود. اکسیداسیون فرایندی است که سرعت زنگ زدگی را سرعت می بخشد. آب همچنین می تواند در کویل های کندانسور قرار بگیرد و منجر به خوردگی در طولانی مدت شود.

 

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که برف های پر از برف یا کولاک را تجربه می کند ، برف می تواند روی سیستم شما جمع شود. شما نمی خواهید ذوب برف و باعث ایجاد رطوبت در واحد خود شود. این می تواند عواقب شدیدی برای سلامت کلی تهویه مطبوع شما داشته باشد. طوفان های سنگین می تواند باعث شود که اشیاء کوچک مانند سنگ به واحد فضای باز شما حمله کنند و باعث آسیب شدید شوند. در طی طوفان تگرگ ، شن های کوچک می توانند وارد واحد شما شوند و مانع حرکت فن شوند. در این شرایط ، در زمستان حتما از کاور کولرگازی استفاده نمایید.

 

در طول تابستان ، اگر در تعطیلات هستید و کولرگازی شما خاموش است ، اگر در منطقه ای باشد که نور مستقیم خورشید را دریافت می کند ، واحد فضای باز کولرگازی می تواند آسیب پذیر شود. خورشید بعد از ظهر گرم می تواند در نحوه از بین رفتن سیم پیچ های کندانسور شما تاثیری داشته باشد و ممکن است مانع عملکرد آنها شود.

اگر کولرگازی شما در تمام طول سال برای تولید گرمایش و سرمایش کار می کند ، و فکر می کنید نیازی به کاور کولرگازی نیست. با این حال ، شما لزوماً مجبور نیستید قسمت بیرونی کولرگازی را بپوشانید. اما، می توانید برای محافظت از سایه برای محافظت یا پنهان کردن قسمت بیرونی کولرگازی در فضای باز برای اهداف زیبایی شناسی انتخاب کنید.

خرید کاور کولر گازی

مشخصات کاور کولرگازی

 

برای کولر گازی 24000,30000، 12000، 18000 مناسب می باشد.

 

روکش PVC

 

پارچه تمام نخ

 

مقاوم در برابر سرما و گرما

 

فاقد پوسیدگی

 

خاصیت ضدآفتاب

 

دراین کاورها از پلاستیک استفاده نشده و جنس آن از پارچه تمام نخ می باشد که برای ممانعت از رشد زنگ زدگی بسیار حائز اهمیت است. لازم به ذکر است که این کاور ها با روکش PVC که دارند بالاترین عمل محافظت را درخصوص کمپرسور و کندانسور دارند.

کاور کولرگازی-روشن تهویه
خرید کاور کولرگازی

فواید کاور کولرگازی

 

1-به دلیل داشتن فیلتر ضدآلرژی، میزان آلودگی هوا را کم میکند.

 

2-ظرفیت بالا برای گرم و سرد کردن منازل.

 

3-برای هر واحد ساختمانی به طور جداگانه قابل نصب می باشد

 

4-ترموستات دمایی دارد که بتوانید دمای محیط را تا هر مقدار کنترل کنید همین سبب می شود تا هر زمان کسی در محل نبود سیستم کار نکند.

 

5-در پول و انرژی می شود.

 

6-مزیت دیگر این سیستم ها خنک کردن تمام فضا در مدت زمان کم و به طور یکنواخت می باشد.

 

7-همچنین صدای کم آن در منزل ایجاد مشکل نمی کند.

 

8-این کاور جهت استفاده روی کمپرسور در فصل زمستان یا مواقعی که از کولر گازی خود استفاده نمی کنید مناسب می باشد. استفاده از این کاور موجب می شود که گرد و خاک کمتری داخل فین های کندانسور نفوذ کند و در فصل گرما بهترین عملکرد را به شما عرضه کند

سایزبندی کاور کولرگازی-روشن تهویه
خرید کاور کولرگازی

نحوه خرید کاور کولر گازی

 

برای خرید واطلاع از قیمت کاور کولرگازی لطفا باشماره های ثبت شده در سایت تماس گرفته,کارشناسان ما باکمال میل آماده راهنمایی و مشاوره به شماعزیزان هستند.هرکجای ایران که باشید کاورکولرگازی برای شما ارسال خواهد شد.

سوالات متداول

قیمت کاور کولرگازی چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت به روز لطفا با شمارهای ثبت شده در سایت تماس بگیرید.کارشناسان ما باکمال میل آماده پاسخ به شما عزیزان می باشند.

آیا کاور از کولرگازی محافظت می کند؟

جلوگیری از زباله ها: یک سایبان از وزش زباله هایی مانند برگ، چوب و سایر زباله های حیاط به داخل واحد تهویه مطبوع شما جلوگیری می کند. جلوگیری از یخ زدگی: سایبان به جلوگیری از قرار گرفتن مستقیم آب روی سیم پیچ ها و یخ زدن کمک می کنند، که می تواند آسیب زا باشد.

هدف از استفاده کاور کولرگازی چیست؟

برف، یخ، رطوبت، خاک و سایر زباله ها دلیل اصلی استفاده از کاور هستند. 

آیا پوشاندن کولرگازی در تابستان کمکی می نماید؟

با استفاده از سایبان کولرگازی، نه تنها می توانید از کولرگازی در برابر شرایط آب و هوایی سخت محافظت کنید، 

شرکت روشن تهویه در چه زمینه هایی فعالیت دارد؟

روشن تهویه در زمینه  خریدوفروش ,تعمیرات کولر گازی  در تمام مناطق استان تهران و حومه,تعمیرات پکیج ورادیاتور در تمام مناطق استان تهران وحومه, فعالیت دارد.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 0 / 5. شمارش امتیاز 0

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید