09933126373

سایت روشن تهویه
0
(0)

خرید و فروش کولر گازی دست دوم وکارکرده

 

سایت روشن تهویه انواع و اقسام مدل کولرگازی کارکرده و دست دوم را هم خریداریم هم می فروشیم، ما سالها است که در زمینه خرید و فروش کولرگازی دست دوم هستیم، و خدمات جامعی را برای تعمیرات کولرگازی نیز ارائه می دهیم.

 

ما کولرهای گازی خریداری شده را در محل انجام می دهیم، مهندسین کاملاً مجرب ما (گاز زدایی) سیستم ها و حذف فیزیکی را در محل انجام می دهند.

 

بعداز خریدکولرگازی دست دوم بلافاصله از طریق انتقال وجه بانکی، پول به حساب شما واریز می گردد.

 

یکی از مهم ترین اقداماتی که هنگام خرید و فروش کولر گازی جدید باید انجام دهید، خلاص شدن از شر قدیمی است. این باعث می شود که فضای جدیدی برای دستگاه جدید فراهم شود و همچنین بودجه بیشتری برای خرید یک کولرگازی بهتر به شما می دهد.

خرید وفروش کولر گازی دست دوم و کارکرده -روشن تهویه
خرید و فروش کولرگازی دست دوم وکارکرده

 فروش کولر گازی دست دوم و کارکرده

 

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا به سرعت واحد کولرگازی دست دوم خود را بفروشید:

 

عکس های خوب بگیرید

 

اولین قدم این است که تعداد زیادی عکس خوب از کولرگازی خود بگیرید. مطمئن شوید که از تمام زوایای واحد تهویه مطبوع خود عکس بگیرید تا به خریداران کمک کنید تصمیم بگیرند که آیا واحد شما برای آنها ایده آل است یا خیر. همچنین اطمینان از واضح بودن کیفیت این عکس ها برای کمک به افزایش شانس شما برای فروش واحد قدیمی بسیار مهم است.

 

توضیحات را بنویسید

 

پس از گرفتن تصاویر، شروع به نوشتن تمام مشخصات واحد تهویه مطبوع کنید. شامل جزئیاتی مانند رتبه بندی SEER، تن، رنگ، سن و وضعیت. اگر دفترچه راهنما یا جعبه را دارید، مراجعه کنید تا مطمئن شوید که جزئیات را به درستی دریافت کرده اید. بعد از اینکه تمام اطلاعات لازم را اضافه کردید، توضیح مختصری در مورد کولر گازی بنویسید.

 

آن را در سایت های خریدوفروش منتشر کنید

 

اکنون می توانید تمام جزئیات را در سایت های فروش آپلود کنید. ابتدا بهترین عکس ها را از عکس هایی که گرفته اید آپلود کنید. سپس مشخصات و توضیحات را کپی و پیست کنید. پس از افزودن تمام جزئیات، فهرست خود را منتشر کنید.

 

آن را تبلیغ کنید

 

سیستم کولرگازی  شما توسط سایت هایی که در آن لیست کرده اید تبلیغ می شود، اما اغلب اوقات این کافی نیست. شما باید خودتان با اشتراک گذاری آن در حساب های رسانه های اجتماعی خود، تبلیغی را انجام دهید. حتی می توانید از دوستان خود بخواهید آن را برای شما به اشتراک بگذارند.

فروش کولرگازی دست دوم وکارکرده -روشن تهویه
خرید و فروش کولرگازی دست دوم وکارکرده

خرید کولرگازی دست دوم و کارکرده

 

اقدام دیگری که می توانید انجام دهید تماس با یک فروشنده است. بسیاری از فروشندگان همیشه به دنبال کولرهای مستعمل هستند که می توانند تعمیر و بفروشند تا علاقه زیادی به خرید شما داشته باشند. پس از دریافت تمام قیمت‌ها، می‌توانید تصمیم بگیرید که آن را به چه کسی بفروشید. این روشی است که می توانید کولرگازی خود را سریع بفروشید.سایت روشن تهویه آماده خرید وفروش کولرگازی چه دست دوم کارکرده  شما می باشد.

 

اگر به دنبال خرید کولر گازی برای تابستان هستید، بهترین زمان برای خرید همین الان است! ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، اما حقیقت این است: خریداران می‌توانند حتی در زمستان به دنبال خرید کولرگازی باشند.

 

آخر زمستان بهترین زمان برای خرید وفروش کولر گازی دست دوم وکارکرده است! چرا؟

 

خرده‌فروشان در ماه‌های زمستان عرضه بالایی از کولرگازی دارند. وقتی هوا گرم نیست، تقاضای خریدار برای واحدهای تهویه مطبوع کم است.

از آنجایی که مردم در طول زمستان به نیازهای سرمایشی تابستانی خود فکر نمی کنند، تکنسین های کولرگازی کار کمتری در برنامه خود دارند.

هنگامی که تعداد بیش از حد متخصصان و محصولات دارید، مصرف کننده باهوش می تواند بهترین معاملات را دریافت کند.

بهتر است از قبل فکر کنید. با پرسیدن چند سوال از خود، نیازهای تهویه مطبوع خود را برنامه ریزی کنید:

 

به دنبال خنک کردن چند اتاق هستید؟

برای خنک کردن محل سکونت یا تجارت خود به چند واحد تهویه مطبوع نیاز دارید؟

آیا هوای مرکزی (و گرما) گزینه ای برای محل سکونت یا کسب و کار شما است؟

 

اگر در این فصل به دنبال نصب یک کولرگازی جدید در خانه خود هستید، برای برآورد با ما تماس بگیرید! ما خوشحال خواهیم شد که کمک کنیم! سایت روشن تهویه یا 15سال سابقه آماده خدمت به شما می باشد.

خرید وفروش کولر گازی دست دوم و کارکرده
خرید و فروش کولرگازی دست دوم وکارکرده

آیا باید یک کولر گازی دست دوم بخرم؟

 

اگر نیاز به تعویض کولرگازی خود دارید، ممکن است بخواهید برای صرفه جویی در هزینه یک کولر گازی کارکرده بخرید. احتمالاً می‌توانید یک کالای ارزان را در اینترنت پیدا کنید، یا ممکن است کسی را بشناسید که می‌فروشد. حتی پس از بازرسی و اطمینان از تمیز بودن آن، ممکن است از تعمیرات مکرر و صداهای بلندی که با این کولرگازی قدیمی به وجود می آید شگفت زده شوید.

 

هنگامی که هزینه های متفرقه، راندمان انرژی کمتر و سردردهای سیستم خنک کننده استفاده شده را در نظر بگیرید، معمولاً بهتر است یک سیستم خنک کننده جدید تهیه کنید. از طرف دیگر، اگر به اندازه کافی جست و جو کنید، ممکن است بتوانید مقدار زیادی از یک کولر گازی بازسازی شده با عمر طولانی پیدا کنید. از این راهنما استفاده کنید تا بفهمید که آیا باید تجهیزات AC قدیمی شخصی را بخرید یا یک واحد کاملاً جدید تهیه کنید.

 

مزایای خرید وفروش کولر گازی دست دوم چیست؟

 

پس از تحقیق در مورد کولرگازی تعمیر شده، ممکن است تصمیم بگیرید که خرید یک دستگاه کولرگازی کارکرده ایده خوبی است. شما می توانید یک کولر جدید پیدا کنید که مالک قبلی فقط چند بار از آن استفاده کرده است. حتی یک سیستم AC از یکی از دوستان یا اعضای خانواده احتمالاً می تواند خانه شما را در تابستان خنک کند. در اینجا برخی از مزایای خرید یک کولرگازی قدیمی آورده شده است.

 

1- یک کولر گازی دست دوم هزینه کمتری دارد

 

صرفه جویی در هزینه، انگیزه خرید کولر گازی کارکرده است. در حالی که یک کولر کاملاً قیمت بالایی دارد، یک کولر بازسازی شده تنها کسری از این قیمت است. همچنین اگر آن را از یک شخص به جای یک وب سایت خریداری می کنید، ممکن است بتوانید با نرخ پایین تری مذاکره کنید.

 

قیمت یک کولر گازی دست دوم را با یک سیستم خنک کننده کاملاً جدید مقایسه کنید تا متوجه شوید که آیا ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر. شما هزینه کمتری برای یک دستگاه قدیمی تر پرداخت خواهید کرد، اما به خاطر داشته باشید که باید هزینه نصب و سایر عوامل را نیز اضافه کنید. با تمام این هزینه‌هایی که ممکن است در نظر نگرفته باشید، تقریباً می‌توانید هزینه‌هایی را که برای یک واحد کاملاً جدید می‌پرداختید، شکست دهید.

 

2- ممکن است برای یک کولر گازی دست دوم یک معامله خوب دریافت کنید

 

پیدا کردن یک کولر گازی نو و با دوام با قیمت دست دوم مانند برنده شدن در لاتاری است. اکثر افرادی که دارای کولرهای گازی ای هستند که کار می کنند می خواهند آنها را نگه دارند، اما گاهی اوقات سیستم های خنک کننده استفاده شده ای را پیدا می کنید که شبیه نو هستند. سعی کنید با کارشناسان کولر گازی روشن تهویه تماس بگیرید که کولر گازی را بازرسی کرده و به درستی از آن نگهداری کرده باشد.

 

قبل از انجام معامله با یک شرکت یا یک فرد، بررسی آنلاین محصول را بررسی کنید. اگر از یک توزیع کننده کولر گازی دست دوم خرید می کنید، بررسی های آنلاین به شما می گوید که آیا آنها یک شرکت قابل اعتماد هستند یا خیر. بررسی های آنلاین همچنین ممکن است اطلاعاتی در مورد مشخصات کولر گازی یا نحوه تهیه قطعات جایگزین به شما بدهد.

 

در کنار تحقیق در مورد شرکت و محصول خاص، باید این مدل قدیمی را نیز با جدیدترین آن مقایسه کنید. با انجام این تحقیق، ممکن است متوجه شوید که این سرمایه گذاری بهتری برای تهیه تهویه مطبوع مطمئن تر و کم مصرف تر است.

 

3.-شما می توانید یک گزینه ارزان تر برای یک وضعیت زندگی موقت دریافت کنید

 

کولر گازی دست دوم یک برنامه کوتاه مدت موثر برای خنک کردن خانه شماست. اگر در حال برنامه ریزی برای فروش خانه خود در چند ماه آینده هستید، می توانید کولرگازی خراب خود را با یک سیستم خنک کننده بازسازی شده تعویض کنید تا در طول تابستان تا زمانی که شما نقل مکان کنید. همچنین اگر در حال اجاره آپارتمان هستید، ممکن است یکی را در نظر بگیرید.

4- می توانید به جای خرید کولر گازی نو، از یک کولر گازی کارکرده مجددا استفاده کنید

 

کولرگازی دست دوم معمولاً به کثیف بودن یا خراب بودن شهرت دارد، اما همیشه اینطور نیست. گاهی اوقات، سیستمی را برای فروش پیدا می کنید، زیرا اندازه آن برای فضای زندگی مناسب نیست. خانواده ممکن است چند بار آن را امتحان کرده باشند، اما متوجه شده اند که کار نمی کند. سعی کنید یک کولر گازی پیدا کنید که یک تکنسین کولرگازی آن را بررسی کرده تا وضعیت آن را تأیید کند.

کولرگازی دست دوم تهران-روشن تهویه
خرید و فروش کولرگازی دست دوم وکارکرده

مطالب ما را در صفحات اجتماعی به اشتراک بذارید

سوالات متداول

آیا سایت روشن تهویه خرید وفروش انواع کولرگازی دست دوم وکارکرده را انجام می دهد؟

بله. کافیست با ما تماس بگیرید و از شرایط خرید وفروش کولرگازی دست دوم وکارکرده آگاه شوید.

نحوه خرید و فروش کولرگازی دست دوم وکارکرده از سایت روشن تهویه به چه صورت است؟

درهرساعت از شبانه روز حتی درتعطیلات, شما می توانید باشمارهای ذکرشده درسایت تماس گرفته.متخصصان ما قیمت به روز دستگاه موردنظرشمارا اعلام کرده.

آیا امکان نصب کولرگازی توسط تکنیسین های سایت روشن تهویه امکان پذیر می باشد؟

بله,هنگام خرید درصورت تمایل به تکنیسین اعلام نمایید ,تکنیسین های ما باکمال میل نصب کولرگازی راکاملا  رایگان برای شما انجام می دهند. 

چه مدت طول می کشد تا کولرگازی به دستم برسد؟

درکمتر از 2ساعت درصورتیکه درتهران باشید کولرگازی را به دست شما می رسانیم. درصورتیکه در شهرستان ها ساکن هستید ازطریق باربری برای شما ارسال می کنیم.

آیا با تماس تلفنی میتوان از هزینه ها مطلع شد؟

بله.درهرساعت از روز می توانیدباشماره های ثبت شده درسایت تماس گرفته و ازجزییات هزینه ها مطلع شوید.

 

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 0 / 5. شمارش امتیاز 0

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید