09933126373

سایت روشن تهویه
0
(0)

چرا پکیج بوی گاز میده؟

 

گاز طبیعی یک منبع سوخت مقرون به صرفه و فراوان برای گرم کردن خانه ها است، تقریباً میلیون ها خانه در ایران از گاز طبیعی به عنوان منبع گرمایش اصلی خود استفاده می کنند. اگرچه گاز طبیعی یک گزینه گرمایشی محبوب است، اما اگر پکیج شما به درستی نگهداری نشود، احتمال آتش سوزی یا نشت گاز سمی وجود دارد.

 

آیا بوی گاز در نزدیکی پکیج شما طبیعی است؟

 

پاسخ  بله است، اما فقط در شرایط خاص. برای اطلاع از اینکه در هنگام استفاده از گاز طبیعی چه چیزی طبیعی است با یک تکنیسین پکیج تماس گرفته و سوال خود را بپرسید.

 هنگامی که برای اولین بار پکیج را روشن می کنید، ممکن است متوجه بوی گاز خفیف شوید این طبیعی است، اما می‌توانید با باز کردن چند پنجره، مدت زمان این بوی نامطبوع را کاهش دهید تا تهویه متقاطع به سرعت بو را از بین ببرد.

 

 اگر به طور مکرر بوی گاز در سراسر خانه خود احساس می کنید، پکیج شما ممکن است نشت خطرناکی داشته باشد. بهترین اقدام این است که پکیج را خاموش کنید و با یک تکنیسین پکیج تماس بگیرید تا فورا مشکل را تشخیص داده و اصلاح کند.

هر بار که سوخت می سوزد (مانند گاز طبیعی، بنزین، نفت سفید و غیره) مونوکسید کربن آزاد می شود. هنگام کار پکیج گازی، مونوکسید کربن یا CO، از خانه شما خارج می شود. با این حال، اگر پکیج قدیمی باشد، به درستی نگهداری نشود، یا سیستم تهویه مسدود شده باشد، این گاز کشنده و سمی می تواند در خانه شما جمع شود. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض مونوکسید کربن می تواند منجر به سرگیجه، علائم شبیه آنفولانزا و در نهایت مرگ شود. از آنجایی که مونوکسید کربن بی بو و بی رنگ است، می توانید با نصب سیستم آشکارسازهای مونوکسید کربن در خانه خود از خود محافظت کنید که شما را از وجود این سم کشنده آگاه می کند.

اگر سیستم آشکارساز مونوکسید کربن شما در مورد نشتی به شما هشدار داد، پکیج را خاموش کنید و فورا خانه خود را تخلیه کنید!

 

پکیج گازی یک راه ایمن و مقرون به صرفه برای گرم کردن خانه است. هنگامی که با متخصصان پکیج روشن تهویه تماس می گیرید، تکنسین های آموزش دیده ما به درستی پکیج شما رابررسی می کنند و می توانند آشکارسازهای مونوکسید کربن را نصب کنند تا خیالتان راحت باشد که خانه شما در تمام زمستان ایمن خواهد بود. تکنسین های ما تمام اجزای پکیج و سیستم تهویه شما را به طور کامل بازرسی می کنند تا مطمئن شوند که پکیج شما ایمن و کارآمد کار می کند.

 

گروه روشن تهویه تعمیر پکیج درتهران , تعمیر پکیج در شمال تهران , تعمیر پکیج در جنوب تهران , تعمیر پکیج در شرق تهران , تعمیر پکیج در غرب تهران , با تکنیسین های باتجربه و استفاده از قطعات اصل انجام می دهد. بامادرتماس باشید.

چرا پکیج بوی گاز میدهد -روشن تهویه
چرا پکیج بوی گاز میده

 رفع بوی گاز از پکیج

 

یکی از مواردی که می تواند فوراً باعث نگرانی در خانه شود بوی گاز در هنگام روشن یا فعال شدن پکیج است. بسیاری از ما آموزش دیده ایم که بوی گاز را با خطر مرتبط کنیم و دلیل خوبی هم دارد، زیرا نشت گاز همیشه پتانسیل خطرناکی دارد.

بنابراین، اگر پکیج شما روشن شود و بوی گاز به مشام برسد، چه کار می کنید؟ بیایید برخی از دلایل رایج بوی گاز را مرور کنیم، همچنین اگر بوی گاز به اتاق نشیمن شما رسید، چه کاری باید انجام دهید.

 

بوی گاز  پکیج یعنی چه؟


بوی گاز ممکن است ناشی از چند مشکل مختلف باشد، اما این مشکل تقریباً همیشه به مبدل حرارتی بازمی گردد. یک راه مطمئن برای بررسی اینکه آیا مبدل حرارتی است این است که بررسی کنید که آیا بو از رجیسترهای پکیج شما منتشر می شود یا خیر، اما اگر بو آنقدر واضح است، باید قبلا پکیج خود را خاموش کرده باشید. 

 

بوی گاز ممکن است بوی تخم‌مرغ فاسد، آتش بازی، یا بوی گاز کلاسیک ناشی از افزودنی‌ها را بدهد تا گازهای بی‌بو قابل تشخیص باشند. ممکن است بوی گاز طبیعی را استشمام کنید. ممکن است بوی پروپان را استشمام کنید.

فرقی نمی‌کند که یک گاز را استشمام می‌کنید یا دیگری مهم نیست، هر گونه نشت گاز می‌تواند باعث ایجاد بخارات مضر در هوا و همچنین خطر آتش سوزی سریع شود. اگر بوی گاز گرفتید، با شرکت گاز خود تماس بگیرید و خطوط خود را ببندید.

 

بوی گاز همیشه ترسناک است و نشت گاز با خطراتی همراه است، اما اگر اقدام فوری انجام دهید، وضعیت بهتری خواهید داشت. با شرکت گاز محلی خود تماس بگیرید و سعی کنید خطوط گاز خود را ببندید. نشتی احتمالاً ناشی از ترک خوردگی یا معیوب بودن مبدل حرارتی است، اما اولین نگرانی شما گاز است. ابتدا آن را برطرف کنید و سپس بایک مرکز تعمیر پکیج معتبر تماس بگیرید.

چرا پکیج بوی گاز میده -روشن تهویه
چرا پکیج بوی گاز میده

دلایل ایجاد بوی گاز در پکیج

 

پکیج شما ممکن است به یک یا چند دلیل شروع به نشت گاز کند. نشت گاز می تواند ناشی از موارد زیر باشد:

 

یک مبدل حرارتی ترک خورده که ممکن است در اثر گرمای بیش از حد ایجاد شود.


خط گاز ترک خورده یا آسیب دیده. این می تواند ناشی از برخورد شخصی به خط گاز یا کوره یا به دنبال اختلالی مانند زلزله، هرچند کوچک باشد.


خرابی اشتعال به دلیل نگهداری ضعیف کوره.



اگر بوی گاز بسیار شدید است، صدای خش خش را از کوره می شنوید، یا سیستم آشکارسازهای شما خاموش می شوند، همانطور که مشخص شده است، باید پکیج را خاموش کنید و با متخصصان تماس بگیرید. حتما گاز کنتور بیرونی را خاموش کنید.

قرار گرفتن در معرض گاز شما را در معرض خطر مسمومیت با گاز قرار می دهد که می تواند به اندام های شما آسیب برساند و در موارد شدید، کشنده است. ایجاد جرقه از هر نوع، با روشن کردن کبریت، فندک یا هر نوع بار الکتریکی در حضور گاز قابل احتراق یک خطر ایمنی بزرگ است، زیرا احتمال آتش‌سوزی یا انفجار بیشتر است. بیرون بروید یا در هوای سردتر با همسایه منتظر بمانید تا کمک برسد.

 

کارشناسان پکیج توصیه می کنند که به دلایل مختلفی از جمله جلوگیری از نشت گاز، پکیج  خود را به طور مرتب نگهداری و سرویس کنید. متخصصان می توانند خط گاز آسیب دیده، ترک خوردگی مبدل حرارتی و احتراق نادرست را از جمله مشکلات دیگری که می تواند منجر به نشت گاز شود، تشخیص داده و برطرف کنند. شما باید هر چند ماه یکبار با توجه به توصیه‌های سازنده و کارشناسان پکیج یک تنظیم انجام دهید تا مطمئن شوید که کوره شما در بهترین حالت قرار دارد.

سوالات متداول

اگر خانه ام بخاطر پکیج بوی گاز می دهد باید نگران باشم؟

اگر بوی گاز حس کردید، به خصوص اگر متوجه شدید که منبع آن پکیج شماست، باید فوراً خانه را ترک کرده و با اورژانس تماس بگیرید. این که آیا منشا نشت گاز، نشت مونوکسید کربن یا یک مشکل الکتریکی است، پتانسیل یک مشکل جدی بیش از حد بزرگ است که بتوان آن را نادیده گرفت.

آیا استشمام کمی گاز از پکیج طبیعی است؟

اگر می دانید بوی گاز از پکیج شما می آید، پس این می تواند یک مسئله بسیار جدی باشد که نباید نادیده بگیرید. این به این دلیل است که اگر نشت گاز وجود داشته باشد، می تواند پیامدهای سلامتی شدیدی را ایجاد کند که در شدیدترین شرایط می تواند کشنده باشد.

آیا استشمام بوی گاز بعداز نصب پکیج طبیعی است؟

به عنوان مثال، اگر پکیج خود را برای اولین بار در  روشن کنید و بوی سوزاندن گرد و غبار و بوی گاز را حس کنید، این کاملا طبیعی است. این فقط به این معنی است که در واحد گرمایش شما گرد و غبار وجود دارد که بی ضرر است و باید به سرعت بسوزد.

اما اگر باگذشت چندروز این بو برطرف نشد خیر طبیعی نیست!

شرکت روشن تهویه در چه زمینه هایی فعالیت دارد؟

روشن تهویه در زمینه تعمیر کولر گازی در تمام مناطق استان تهران و حومه,تعمیرات پکیج ورادیاتور در تمام مناطق استان تهران وحومه,خرید وفروش انواع کولرگازی و پکیج فعالیت دارد.

درصورت ناراضی بودن می توان مبلغی پرداخت نکرد؟

بله!درصورت ناراضی بودن می توانید هیچ مبلغی را پرداخت نکنید.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 0 / 5. شمارش امتیاز 0

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید