09933126373

سایت روشن تهویه
4.2
(96)
سفیدکردن پنل کولرگازی
سفیدکردن پنل کولرگازی
تعمیر شکستگی پنل کولر گازی

فیلم سفیدکردن پنل کولرگازی توسط تکنیسین روشن تهویه

فیلم سفیدکردن انواع پنل کولرگازی

سفید کردن پنل کولرگازی به صورت طبیعی

 

از بین بردن زردی پنل کولر

 

چگونه پنل کولر گازی را تمیز کنیم؟

 

باگذشت زمان پنل کولرگازی بدلیل تماس با نور رفته رفته زرد رنگ می شود, وظاهرنامناسبی به کولر گازی می دهد.

بسیاری از لوازم و وسایل خانگی، از یخچال گرفته تا کنترل تلویزیون و کامپیوتر از پلاستیک سفید ساخته می شوند و حتما برای شما هم پیش آمده که پس از مدتی تغییر رنگ آن ها ، از سفید به زرد را مشاهده کرده باشید. این تغییر رنگ که ممکن است در ابتدا با کثیفی آن وسیله اشتباه گرفته شود امری اجتناب ناپذیر بوده که به مرور زمان اتفاق می افتد. در این مطلب شما رو روش مختلف برای از بین بردن این رنگی زرد و برگرداندن وسیله سفیدتان به حالت اول را مطالعه خواهید کرد. 

 

دراینجا آموزش گام به گام تمیز کردن و شستشوی کولرگازی و تمیز کردن پنل داخلی و بیرونی آن به حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دستگاه شما کمک می کند. بنابراین در فصل تابستان به صورت ماهیانه و در دیگر فصل ها هر 2 ماه یک دفعه به پاک کردن اسپیلت وکولرگازی خود بپردازید. 

این تغییر رنگ در عملکرد دستگاه تغییری ایجاد نمی کند ولی زیبایی کولرگازی را ازبین میبرد وظاهر کهنه به کولرگازی می بخشد.

برای ازبین بردن این رنگ زرد از پنل می توانید از محلول جوش شیرین ,مایع سفیدکننده وآب گرم استفاده کنید.

محلول را روی لکه های زرد قرار دهید وبگذارید یک ربع بماند سپس خوب بشورید.

درصورتیکه نتیجه دلخواه خود را ازاین روش نگرفتید باماتماس گرفته ما باداشتن بهترین مواد طبیعی ,کولرگازی را مانند روز اول نو وبراق می نماییم.

 

سفیدکردن پنل کولرگازی

فیلم سفیدکردن پنل کولرگازی توسط تکنیسین روشن تهویه

رفع زردی پنل کولر-روشن تهویه

چطور پلاستیک‌ زرد شده کولر گازی را تمیز کنیم؟

 

اسپری تمیز کننده پنل کولر گازی

 

اسپری سفید کننده پنل کولر گازی

 

رفع زردی پنل کولر

 

روش دیگراین است که کمی خمیردندان را بر روی یک اسفنج مالیده سپس روی مکان مورد نظر بکشید. با استفاده از حرکات کوچک و دایره ای این کار را تکرار نمایید تا مطمئن شوید همه قسمت های زرد پوشانده شده است. بعد از مدتی خمیر دندان را نیز پاک کنید.

 

راه حل دیگر جوش شرین، اکسیدان مو به کار رفته که می توانید آن را با آب ترکیب نموده و سپس بر روی منطقه مورد نظر بکشید. البته دقت داشته باشید که حتما از دست کش استفاده کرده و مستقیما با پوستتات تماس نداشته باشد. بعد از این که مطمئن شدید همه قسمت ها به محلول آغشته شده اند، روی وسیله را به طور کامل سلفون یا پلاستیک بکشید. 

 

اسپری تمیز کننده پنل کولر گازی
اسپری تمیز کننده پنل کولر گازی

روش دیگر باید از نور خورشید یا لامپ UV استفاده نمایید. اگر می توانید وسیله را جابه جا کرده و به بیرون از خانه یا کنار پنجره منتقل نمایید، آن را در معرض نور خورشید قرار دهید. اما اگر قابلیت جا به جایی وجود ندارد، بهتر است یک لامپ uv را بالای سر وسیله مورد نظر ثابت بگذارید تا به خوبی نور به همه قسمت ها تابیده شود. این فرآیند می تواند از چند ساعت تا چند روز به طول انجامد بنابراین مدت زمان آن به وسیله شما و میزان زردی آن بستگی دارد. نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که این روش ممکن است بر روی همه وسایل جواب ندهد. دیگر این که باید دقت نمایید آن را مستقیم در معرض خورشید داغ قرار ندهید زیرا نه تنها زردی را از بین نبرده بلکه باعث بدتر شدن ظاهر وسیله نیز می شود. .

اسپری تمیز کننده پنل کولر گازی

فیلم سفیدکردن پنل کولرگازی توسط تکنیسین روشن تهویه

فیلم رنگ کردن پنل کولرگازی

اگر کولر گازی خود را می خواهید بفروش برسانید, ما در زمینه فروش کولر گازی  نیز فعالیت میکنیم!باماتماس بگیرید تکنیسین ما به محل شمامراجعه کرده پس ازبررسی کولرگازی از شما خریداری می نماید.

 

این روزها اعتماد کردن واژه سختی شده یک تعمیرکار کولر گازی علاوه بر دانش وتخصص باید دارای وجدان واصول اخلاقی باشد. برای تعمیر کولر گازی در تهران یا سرویس کولرگازی درتهران ,تعمیر کولرگازی شمال تهران,تعمیر کولرگازی جنوب تهران, تعمیر کولرگازی غرب تهران,تعمیر کولرگازی شرق تهران  تعمیر کولر گازی در قم به ما اعتماد کنید!بهترین تکنیسین خودرا زیر 2ساعت به محل شما می رسانیم!همراه با قیمت مناسب و یک سال گارانتی!

همچنین خرید کولر گازی ,خریدو فروش کولرگازی دست دوم, کولرگازی دست دوم تهران بانصب رایگان ازتمامی برندها ومارک های موجود دربازار ایران را می توانید از سایت روشن تهویه انجام دهید!

این روزها خرید و فروش کولر گازی  دراینترنت انجام می شود!بدون اتلاف وقت خود با سایت روشن تهویه زمان خود رابهینه سازی کنید!

سفیدکردن کولرگازی
سفیدکردن کولرگازی

فیلم سفیدکردن پنل کولرگازی و درست کردن شکستگی پنل کولرگازی توسط تکنیسین روشن تهویه

فیلم سفیدکردن پنل کولرگازی

سوالات متداول

چگونه پنل کولر گازی را تمیز کنیم؟

برای ازبین بردن این رنگ زرد از پنل می توانید از محلول جوش شیرین ,مایع سفیدکننده وآب گرم استفاده کنید.

سفید کردن پنل کولرگازی به صورت طبیعی امکان پذیراست؟

بله.درصورتیکه بااستفاده ازموادی که دربالا اشاره شد به نتیجه دلخواه نرسیدید باماتماس گرفته,کولرگازی شمارا مانندروز اول براق وسفیدخواهیم کرد.

چطور پلاستیک‌ زرد شده کولر گازی را تمیز کنیم؟

روش دیگراین است که کمی خمیردندان را بر روی یک اسفنج مالیده سپس روی مکان مورد نظر بکشید. با استفاده از حرکات کوچک و دایره ای این کار را تکرار نمایید تا مطمئن شوید همه قسمت های زرد پوشانده شده است. بعد از مدتی خمیر دندان را نیز پاک کنید.

آیاسفیدکردن پنل کولرگازی در محل انجام می گردد؟

بله.باتماس شما  کمترازیک ساعت تکنیسین روشن تهویه به محل خواهد رسید و درهمانجا کارانجام خواهدشد.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 4.2 / 5. شمارش امتیاز 96

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

11 پاسخ

    1. سلام.بله کمتراز2ساعت تکنیسین به محل موردنظرشماخواهد آمدو پنل کولر گازی شما مطابق عکس قرارداده در سایت مانندروز اول سفید خواهدشد.

    1. سلام.دوست عزیز پنل کولرگازی بعداز چندسال استفاده تغییر رنگ میده,درصورتیکه از راهکارهایی که درمقاله گفتیم استفاده کردید و نتیجه دلخواه رو نگرفتید,با ما تماس بگیرید با محلولی که تنها سایت روشن تهویه دراختیار داره پنل کولرگازی مانند روز اول سفید ,نو ودرخشان میشه.(مانند یک عکس از نمونه کاری که در مقاله قرار دادیم)کمتر از یک ساعت تکنیسین روشن تهویه به محل موردنظر شماخواهد آمد.متشکریم

  1. سلام چرا فیلم کامل بدون برش نمیزارید ،مخاطب چه میدونه یه پنل زرد نشون میدید ،یه پنل سفید میارید جای اون فیلم میگیرید ونشون میدید ،کاری نداره که ،،،،،

    1. سلام.دوست عزیز .متاسفانه تکنیسینی که این کارو انجام میده بدلیل نبود وقت, فقط ازقبل و بعد تونسته عکس بگیره.ولی بهشون پیام شمارو حتما میرسونم تا یک فیلم از مراحل کلی بگیره.

  2. اینکه گفتید محلول سفید کننده را فقط شما در اختیار دارید را خیلی خوب اومدید!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید