09933126373

سایت روشن تهویه
0
(0)

نگهداری از پکیج در تابستان

 

سیستم های آبگرمکن یا پکیج یک کار باورنکردنی برای تامین آب گرم کافی برای راحتی شما انجام می دهند.  خرابی پکیج نه تنها آسایش شما را مختل می کند بلکه فعالیت های روزانه شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

 

در اینجا چند نکته وجود دارد برای نگهداری از پکیج در تابستان:

 

مخزن و لوله ها را عایق بندی کنید.

 

یکی از موثرترین راه های مراقبت از  پکیج در تابستان  عایق کاری مخزن و لوله ها است. اگر پکیج شما کمی قدیمی و فرسوده است، بهتر است عایق بیشتری اضافه کنید.عایق نقش مهمی در جلوگیری از اتلاف حرارت وانرژی دارد، بنابراین مصرف انرژی شما را کاهش می دهد. همچنین به افزایش عمر پکیج کمک می کند. هنگام عایق کاری مخزن، بهتر است با یک تعمیرکار پکیج حرفه ای در تماس باشید.

 

ازنصاب پکیج کمک بگیرید.

 

اگر قصد دارید پکیج قدیمی خود را با پکیج جدید جایگزین و نصب کنید، هرگز سعی نکنید که این کار را خودتان را انجام دهید. حتی اگر یک پکیج باکیفیت وبهترین برند را داشته باشید، بهترین عملکرد خود را نخواهد داشت و حتی ممکن است در صورت نصب نامناسب، زودتر از موعد از کار بیفتد. برای جلوگیری از اشتباهات و خرابی های پکیج حرفه ای داشته باشید. یک تکنسین حرفه ای در مورد بهترین اندازه پکیج و برند که متناسب با نیاز شما باشد را راهنمایی می کند.

 

فیلترهای ورودی هوا را عوض کنید.

 

یک بپکیج بدون مخزن دارای یک فیلتر ورودی هوا است تا گرد و غبار و زباله ها را از دستگاه دور نگه دارد. با این حال، آلودگی به مرور زمان روی فیلترها جمع می شود و کارایی سیستم شما را کاهش می دهد. علاوه بر این، کثیفی بیش از حد نیز می تواند راه خود را به آب شما باز کند. تعویض فیلترها باعث می شود دستگاه شما به خوبی کار کند.

 

پکیج قدیمی خود را تعویض کنید.

 

به طور معمول، پکیج ها 15 سال عمر می کنند. آبگرمکن وپکیج های قدیمی کارآمد نیستند و اغلب خراب می شوند. همچنین در صورت تداوم مشکلات احتمال ترکیدن آنها در هر زمان وجود دارد. اگر دستگاه شما قدیمی شده است، وقت آن است که برای تعویض پکیح برنامه ریزی کنید.

نگهداری از پکیج در تابستان
نگهداری از پکیج در تابستان

صرفه جویی در انرژی در گرمایش آب تابستان

 

پکیج شما در تمام طول سال کار می کند تا آب گرم را برای شستشوی ظروف، لباسشویی و حمام فراهم کند. استفاده کارآمد از آب گرم فواید زیادی دارد، از راحتی و آسایش بیشتر گرفته تا هزینه های آب و برق کمتر هر ماه. چه پکیج شما کاملا نو باشد و چه چندین ساله، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید به کاهش حجم کاری آن در تابستان کمک کنید تا طول عمر دستگاه افزایش یابد و مصرف انرژی و آب در خانه کاهش یابد.

 

دما را کم کنید.

 

صرف نظر از فصل، تنظیم دمای پکیج , آب را به اندازه کافی برای تمام نیازهای شما گرم می کند و در عین حال هزینه کلی تولید آب گرم را کاهش می دهد. نگه داشتن دمای پایین پکیج  به جلوگیری از سوختگی و سوختگی تصادفی کمک می کند، به خصوص اگر در خانه خود بچه دارید. اگر پکیج شما در فضای باز قرار دارد، مثلاً در کمد دیواری یا بالکن بیرونی، دما را کمی بیشتر کاهش دهید. گرمای محیطی هوای تابستان باعث کاهش اتلاف گرما از طریق دیواره های مخزن می شود و آب شما را بدون نیاز به مصرف سوخت اضافی یا برق گرمتر نگه می دارد. اگر در تعطیلات تابستانی مسافرت می‌روید که بیش از چند روز طول می‌کشد، پکیج خود را روی حالت «تعطیلات» (یا پایین‌ترین دمای آن) قرار دهید تا از صرفه‌جویی بیشتر در زمانی که هستید لذت ببرید.

 

لباس ها را در آب سرد بشویید.

 

بیشتر انرژی مصرف شده توسط ماشین لباسشویی شما در واقع انرژی است که برای گرم کردن آب قبل از شستشو صرف می شود. بنابراین، شستن بارها بیشتر در آب سرد، کارایی انرژی ماشین لباسشویی شما را بهبود می بخشد و با دور زدن کامل این دستگاه در روز لباسشویی، بار پکیج شما را کاهش می دهد. اگر لباس‌هایی دارید که به آب داغ نیاز دارند، تنظیم دما را برای شستشو با آب گرم یا گرم تغییر دهید و با آب سرد بشویید تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.

 

علاوه بر این نکات و ترفندها، تکنیسین شما می تواند به شما کمک کند تا پکیج خود را برای عملکرد کارآمد در تابستان و در طول سال حفظ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات پکیج و تهویه مطبوع ما در تهران به وب سایت ما نگاهی بیندازید.

 

گروه روشن تهویه تعمیر پکیج درتهران , تعمیر پکیج در شمال تهران , تعمیر پکیج در جنوب تهران , تعمیر پکیج در شرق تهران , تعمیر پکیج در غرب تهران , با تکنیسین های باتجربه و استفاده از قطعات اصل انجام می دهد. بامادرتماس باشید.

سوالات متداول

نگهداری از پکیج در تابستان چه فوایدی دارد؟

به افزایش عمر پکیج کمک می کند. باعث کاهش مصرف انرژی در تابستان می شود درنتیجه پول قبض کمتری پرداخت می کنید.

آیا کم کردن دمای پکیج در تابستان ضروری است؟

صرف نظر از فصل، تنظیم دمای پکیج , آب را به اندازه کافی برای تمام نیازهای شما گرم می کند و در عین حال هزینه کلی تولید آب گرم را کاهش می دهد. نگه داشتن دمای پایین پکیج  به جلوگیری از سوختگی و سوختگی تصادفی کمک می کند، به خصوص اگر در خانه خود بچه دارید.

شرکت روشن تهویه در چه زمینه هایی فعالیت دارد؟

روشن تهویه در زمینه تعمیر کولر گازی در تمام مناطق استان تهران و حومه,تعمیرات پکیج ورادیاتور در تمام مناطق استان تهران وحومه,خرید وفروش انواع کولرگازی و پکیج فعالیت دارد.

درصورت ناراضی بودن می توان مبلغی پرداخت نکرد؟

بله!درصورت ناراضی بودن می توانید هیچ مبلغی را پرداخت نکنید.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 0 / 5. شمارش امتیاز 0

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید