09933126373

سایت روشن تهویه
0
(0)

خرید و فروش کولرگازی

 

خرید و فروش انواع کولر گازی اسپلیت، اینورتور و کم مصرف، ثابت و پرتابل در اندازه های مختلف از ال جی ، سامسونگ، اجنرال، ایران رادیاتور وکولر گازی ال جی,کولر گازی سامسونگ,کولر گازی جنرال,کولر گازی گری,کولر گازی ایوولی,کولر گازی فوجی,کولر گازی توشیبا,کولر گازی هیستاچی,کولر گازی شارپ,کولر گازی زانتی,کولر گازی بکو,کولر گازی ایستاده,داکت واسپلیت در سایت روشن تهویه انجام می شود

 

شماعزیزان می توانید24ساعت شبانه روز حتی درایام تعطیلات بامادرتماس باشید.

فروش کولرگازی-روشن تهویه

قیمت کولرگازی

قیمت اسپلیت

لیست قیمت کولرگازی

کولرگازی ارزان

مشخصات یک کولر گازی اصلی چیست؟

 

گاز خنکی وجود دارد که در لوله های کولر توسط یک کمپرسور جریان می یابد. گاز خنک در هنگام خروج از کمپرسور به دلیل کمپرس (فشار) گرم می شود و سپس وارد بخش بیرونی یعنی کندانسور می گردد. با کارکردن فن کندانسور و با عبور هوای بیرون گاز خنک (گرم)، سرد شده و تبدیل به مایع می شود.

در ادامه مایع با عبور از لوله مویی دچار افت فشار می شود و براثر افت فشار دمای جوش پایین آمده که باعث جوشیدن قسمتی ازمایع شده و همین امر سبب ایجاد گرمای مورد نیاز توسط خود گاز مایع می شود و دمای گاز خنک کاهش می یابد.

بخار ایجاد شده توسط کمپرسور مکیده شده و به این ترتیب چرخه کامل شده تا رسیدن به دمای مورد نظر در داخل اتاق تکرار می شود. اگر بخواهیم انواع کولر گازی را نام ببریم می توان گفت شامل: کولر گازی یک تکه یا پنجره ای، کولر گازی دوتکه (اسپلیت)، کولر گازی پرتابل (قابل حمل) و کولر گازی ایستاده هستند.

 

قیمت کولرگازی

 

خریدکولر گازی

 

با اولین تماس، در کمتر از 1 ساعت، کلیه خدمات در محل ارائه می شود.

 

کولر گازی اسپلیت دارای دو قسمت است، یک قسمت برای داخل اتاق و دیگری خارج از آن که موتور یا کمپرسور است تا بتوانید در محیطی دورتر از محل نصب پنل با حداقل صدا به کارگیری شود البته این نوع از کولر فضای بیشتری را نسبت به کولر گازی های پنجره ای و قابل حمل در بیرون از محیط به خود اختصاص می‌دهد. یکی دیگر از انواع کولر اسپلیت ها که طرفداران زیادی هم دارد، اسپلیت دیواری است.

این اسپلیت از دو قسمت داخلی و خارجی یعنی به ترتیب از اواپراتور و کندانسور تشکیل شده اند. هرکدام از این یونیت ها به کمک لوله های مسی با یکدیگر ارتباط دارند. در یک لوله گاز مبرد (لوله ضخیم تر) و در لوله مسی باریک تر مایع مبرد جریان دارد. این نوع از اسپلیت ها بیشترین فروش و کارایی را دارند و گزینه ای مناسب برای محیط های مسکونی و اداری به خیاب می ایند.

ظرفیت این کولرها از 7 هزار تا 36 هزار بی تی یو بر ساعت متفاوت است و روی دیوار نصب می شوند. قبل از خرید کولر اسپلیت لازم است حتما مساحت و متراژ فضای مورد استفاده، بررسی شود. از دیگر انواع کولر گازی اسپلیت، اسپلیت سقفی زمینی می باشد و همانطور که از نامش پیدا است، پنل داخلی آن هم بصورت خوابیده به سقف و هم بصورت زمینی و کنار دیوار قابل نصب است.

خریدوفروش کولرگازی

کولر گازی خوب چی بخرم؟

 

برای خرید یک کولر گازی بهتراست به مواردی که بیان خواهیم کرد دقت نمایید,تا از کولر گازی برای سالها استفاده نمایید:

1-درکدام منطقه زندگی می کنید؟ کولرگازی براساس منطقه به سه دسته کلاس آب وهوایی تقسیم می شود:معتدل,خنک وگرمسیری

 

برای مناطق گرمسیری مانندشهرهای خوزستان,بوشهر,و.. ازکولرهای مخصوص مناطق گرمسیر استفاده می شود.

توجه داشته باشید که برای مناطق که خشک هستند بهترازکولرهای آبی استفاده کرد.

 

2-انتخاب طراحی پنل کولر گازی: طراحی پنل همان ظاهربیرونی کولر گازی است. قبل ازخرید کولرگازی حتما نوع وطراحی موردنظرخود را انتخاب نمایید تادرهنگام خرید  دچار سردرگمی نشوید.

 

3-مارک کولر گازی: اگر کولر گازی را ازبهترین برندها انتخاب نمایید کولر گازی دارای گارانتی خواهد بود واز خدمات پس از فروش شرکت های معتبر برخوردار شوید.

 

4-کولر گازی اینورتر یا بدون اینورتر: کولر های اینورتر دار  دارای اینورتر زمانی هستند که دمای محیط به اندازه میزان مشخص شده ای برسد، موتور دستگاه خاموش نمی شود بلکه در این زمان موتور دستگاه در حالت کند قرار می گیرد .درواقع موتور های اینورتردار را موتور های متغیر می نامند . که می توانند حتی تا حدود 60 درصد هم باعث کاهش مصرف انرژی بشوند .

 

5-کدام کمپرسور برای کولر گازی بهتر است؟

از  کمپرسورهای کولر گازی کمپرسور اسکرول بهترین کمپرسور است اما به علت قیمت بالایی که دارد، کمتر مورد استفاده قرار گرفته و پر استفاده‌ترین کمپرسورها نوع روتاری آن‎‌ها است.

 

 

 

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 0 / 5. شمارش امتیاز 0

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

2 پاسخ

    1. سلام.خواهش میکنم.خریدوفروش کولرگازی اصل ,نو.,کارکرده و دست دوم درسایت روشن تهویه همراه با ارسال ونصب رایگان انجام میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید