09933126373

سایت روشن تهویه
0
(0)

پکیج خاموش نمی شود!

 

چرا پکیج خاموش نمی شود؟ اگر ترموستات پکیج شما روی “روشن” باشد، به نظر می رسد که پکیج شما خاموش نمی شود. تغییر آن به حالت “خودکار” باعث می شود که مشکل را حل کند. همچنین به شما کمک می کند پول کمتری را برای هزینه های انرژی خانه پرداخت کنید.

با “خودکار” بودن، سیستم گرمایشی شما وقتی به دمای تنظیم شده خود برسد خاموش می شود.

 

اگر بعد از انجام این کار همچنان به کار خود ادامه دهد، ممکن است ترموستات شما خراب شده یا به اشتباه سیم‌کشی شده باشد. همچنین ممکن است مشکل از دمنده سیستم گرمایش شما باشد. اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید سیم کشی به درستی به ترموستات وصل شده است و سپس آن را به تنظیمات سازنده برگردانید تا ببینید سیستم چگونه کار می کند. اگر این راه حل کار نکرد، ممکن است ترموستات شما نیاز به تعویض داشته باشد.

 

اگر مشکل از دمنده است، باید با یک متخصص تعمیر پکیج روشن تهویه تماس بگیرید تا مشکل را شناسایی و برطرف کند.توجه نمایید این غیر معمول نیست که پکیج هر چند وقت یکبار با این مشکل مواجه شود. این می تواند به سادگی ترموستات خراب یا یک مشکل الکتریکی باشد. اگر پکیج شما خاموش نمی شود، نکاتی را درمقاله زیر بیان می کنیم که امیدوارم مشکل را برطرف نماید.

 

فیلتر هوا را بررسی کنید.

 

فیلتر هوای کثیف مشکلاتی را برای بسیاری از صاحبان خانه و پکیج آنها ایجاد می کند. در اینجا دلیل آن است که جریان هوا را محدود می‌کند و پکیج شما را مجبور می‌کند تا سخت‌تر کار کند و برای رسیدن به دمای مورد نظر شما بیشتر کار کند.این امر فرسودگی پکیج شما و همچنین احتمال خرابی و خرابی زودرس را چند برابر می کند.همچنین می تواند باعث شود که پکیج شما خیلی داغ شود و برای مدتی خاموش شود تا خنک شود. سپس هنگامی که پکیج شما روشن می شود، این روند را تکرار می کند. این به عنوان دوچرخه سواری کوتاه شناخته می شود. علاوه بر فرسودگی سریعتر پکیج، می تواند قبض گاز وبرق شما را افزایش دهد.

 

توصیه می کنیم فیلترهای تخت را به صورت ماهانه و فیلترهای چین دار را هر سه ماه یکبار تعویض کنید. اگر نمی توانید آخرین باری را که فیلتر پکیج خود را تعویض کردید، به یاد بیاورید، آن را بردارید و آن را زیر نور نگه دارید. اگر نمی توانید نور را از طریق فیلتر خود ببینید، خیلی گرد و غبار است و باید فیلتر جدیدی تهیه کنید.

 

 

ترموستات را بررسی کنید.

 

ترموستات, پکیج شما را روشن می کند و به سادگی به دستگاه اطلاع می دهد که چه زمانی روشن و خاموش شود. معمولاً وقتی پکیج شما از کار نمی افتد مشکل از ترموستات است.اطمینان حاصل کنید که ترموستات شما روی “خودکار” تنظیم شده است.ترموستات شما شامل دو تنظیم “خودکار” و “روشن” است که موتور دمنده سیستم گرمایشی شما را کنترل می کند.”Auto” نشان می دهد که دمنده پکیج فقط زمانی کار می کند که پکیج کار کند.

 

“روشن” نشان می دهد که دمنده کوره به طور مداوم کار می کند. این جریان ثابت هوا می تواند به گردش گرما کمک کند، اما هزینه برق شما را نیز بالا می برد و منجر به فرسودگی و فرسودگی کوره شما می شود.

پکیج خاموش نمی شود
پکیج خاموش نمی شود

چرا پکیج اصلا خاموش نمی شود!

 

تنظیم دمای خود را بررسی کنید.

 

اگر پکیج شما خاموش نمی شود، تنظیم دما را با دمای اتاق مقایسه کنید. اگر از دمای هوای اتاق بالاتر باشد، پکیج شما تا زمانی که به دمای دلخواه شما برسد به کار خود ادامه می دهد.

 

به خاطر داشته باشید که اگر بیرون خیلی سرد باشد، کوره شما باید خیلی بیشتر از حد معمول کار کند تا خانه شما گرم بماند. این به دلیل اختلاف دمای زیاد بین هوای سرد بیرون و هوای گرم داخل خانه است.

به عنوان یک بررسی، می توانید سعی کنید تنظیمات را برای مطابقت با اتاق پایین بیاورید. سپس، چند دقیقه صبر کنید. این باید باعث شود که پکیج در چند دقیقه خاموش شود.

 

برق پکیج را قطع کنید.

 

 ترموستات خوب کار می کند اما پکیج شما همچنان خاموش نمی شود؟ دراین مرحله باید برق متصل به پکیج را خاموش کنید.به دنبال کلید برق خاص سیستم گرمایش خود باشید. می توان آن را در پکیج یا نزدیک به آن پیدا کرد. سوئیچ را به سمت پایین حرکت دهید تا برق قطع شود. یا برق اصلی پکیج را از پریز بکشید.اکنون پکیج  باید خاموش باشد.

 

نقص سیستم چک کردن آب.

 

اگر خانه شما از رادیاتور یا آب گرم برای گرم کردن خانه استفاده می کند، ممکن است مشکل از سیستم چک کردن آب شما باشد. به طور معمول مشکل به طور خاص مربوط به شیر چک آب است. اگر شیر چک معیوب باشد، آب همچنان در سیستم به گردش در می آید و گرما خاموش نمی شود. یکی از تکنسین های متخصص ما می تواند این شیر یا هر مشکل دیگری که ممکن است بر سیستم چک کردن آب تأثیر بگذارد را برطرف کند.

پکیجی که خاموش نمی شود می تواند مشکلات مختلفی را برای صاحبان خانه ایجاد کند. ممکن است قبض برق بالاتر از حد معمول و گرمای بیشتری را در خانه خود تجربه کنید. متأسفانه بسیاری از مردم نمی دانند چگونه با این مشکل کنار بیایند. خوشبختانه، ما راهنمایی داریم که می تواند به شما کمک کند در صورت خاموش نشدن سیستم گرمایشی، اقدامات مناسبی را که باید انجام دهید.

 

موتور دمنده سیستم گرمایش را بررسی کنید.

 

 موتور دمنده را بررسی کنید. سیستم گرمایش خود را گرم می کند و یک موتور دمنده گرما را در سراسر خانه شما به گردش در می آورد. با این حال، موتور دمنده می تواند خراب شود و هر زمان که نمی خواهید به طور مداوم هوا را در سرتاسر خانه دمیده است.

شما باید بررسی کنید که آیا گرما از دریچه ها خارج می شود یا خیر. اگر مدام در حال دمیدن باشد، مشکلی وجود دارد. موتور دمنده خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که فن به جای روشن بودن روی اتوماتیک تنظیم شده است. این به تنظیم فن هر زمان که شروع به دمیدن هوا در خانه شما می کند، کمک می کند.

 

تعمیر پکیج

 

اگر با سیستم گرمایشی خود مشکل دارید، می توانید با تکنیسین های سایت روشن تهویه  تماس بگیرید. تیم کارشناسان ما قادر خواهند بود آن را در کوتاه ترین زمان ممکن به کار گیرند.

 

گروه روشن تهویه تعمیر پکیج درتهران , تعمیر پکیج در شمال تهران , تعمیر پکیج در جنوب تهران , تعمیر پکیج در شرق تهران , تعمیر پکیج در غرب تهران , با تکنیسین های باتجربه و استفاده از قطعات اصل انجام می دهد. بامادرتماس باشید.

 

سوالات متداول

چرا اصلا پکیج خاموش نمی شود؟

دلایل زیادی برای خاموش نشدن پکیج وجود دارد که درمقاله به آنها اشاره نموده ایم.لطفا مقاله را مطالعه نمایدد.

آیا قدیمی بودن پکیج ممکن است باعث خاموش نشدن پکیج شود؟

بله.یکی دیگر از دلایل خاموش نشدن پکیج قدیمی بودن آن می باشد.

شرکت روشن تهویه در چه زمینه هایی فعالیت دارد؟

روشن تهویه در زمینه تعمیر کولر گازی در تمام مناطق استان تهران و حومه,تعمیرات پکیج ورادیاتور در تمام مناطق استان تهران وحومه,خرید وفروش انواع کولرگازی و پکیج فعالیت دارد.

درصورت ناراضی بودن می توان مبلغی پرداخت نکرد؟

بله!درصورت ناراضی بودن می توانید هیچ مبلغی را پرداخت نکنید.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 0 / 5. شمارش امتیاز 0

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید