09933126373

سایت روشن تهویه
0
(0)

کنترل کولر آبی با موبایل از راه دور

 

کنترل کولر آبی با موبایل  در عصر فناوری هوشمند امروزی بسیار ضروری است. شما می توانید هر چیزی را تنها با یک ضربه بر روی صفحه نمایش تلفن همراه خود کنترل کنید! شما می توانید کولر آبی خود را خاموش یا روشن نمایید!همچنین می توانید تا رسیدن خود به منزل یا محل کار خود کولر آبی را روشن نمایید تا از هوای مطبوع لذت ببرید!

 

از طریق گوشی هوشمند نه تنها می توانید تنظیمات کولر آبی خود را از تلفن خود تغییر دهید، بلکه می توانید مراقب سطح فعلی اتاق و رطوبت آن نیز باشید! اگر در خانه نیستید اما همچنان می خواهید دما را کنترل کنید، عالی است. 

 

اگر یک حیوان خانگی محبوب در خانه دارید و می‌خواهید دمای مناسبی را برای دوستان پشمالو خود حفظ کنید، یا اگر افراد مسن در خانه دارید و می‌خواهید دمای اتاق ایده‌آل باشد.

 

در زمان خنک شدن خانه‌های ما در تابستان، هر دو کولر آبی ثابت و قابل حمل، مدل‌های تبخیری و حتی پنکه‌های هوشمند گزینه‌های بسیار خوبی هستند که به ما اجازه می‌دهند تا چند درجه دما یا سرمای باد را کاهش دهیم.

به طور کلی، اکثر این دستگاه ها از طریق یک کنترل از راه دور کنترل می شوند که پس از چند سال کار ممکن است از کار بیفتد، آسیب ببیند، باتری آن تمام شود یا بین بالشتک های صندلی پنهان شود. آیا راه دیگری برای کنترل آنها وجود ندارد؟

 

بله، جدای از متوسل شدن به سازنده برای خرید یک کنترل دیگر ، می‌توانیم از تلفن همراه موجود در همه جا برای مدیریت عملکردهای اصلی آن و کنترل خنک‌کننده خانه استفاده کنیم، در حالی که بی سر و صدا در حال چت کردن یا تماشای ویدیو از بچه گربه‌ها هستیم. پایانه. چگونه میتوانیم آن را انجام دهیم؟

کنترل کولر آبی از راه دور-روشن تهویه
کنترل کولر آبی از راه دور

شرایط کنترل کولر آبی با موبایل از راه دور

 

سیستم های تهویه مطبوع متصل به وای فای می توانند زندگی شما را بسیار آسان تر کنند. چگونه؟ با اتصال به اینترنت، وای فای و یک رله هوشمند می توانید گوشی هوشمند خود را به کنترل کولرگازی خانه خود تبدیل کنید.

یکی از مزایایی که می توانید از کولرگازی هوشمند متصل به وای فای دریافت کنید، سهولت در کنترل کامل کولر آبی خود از هر کجا که هستید است. همچنین، باکنترل از راه دور کولر آبی  به کاهش هزینه انرژی کمک می کند و خانه شما را به مکانی راحت تر برای زندگی تبدیل می کند.

شما تنها باخرید ونصب یک رله هوشمند کنترل از راه دور می توانید نه تنها کولر آبی بلکه هروسیله دیگر را از طریق موبایل واز راه دور هدایت نمایید.

 

رله هوشمند کنترل از راه دور چیست؟ رله هوشمند کنترل از راه دور یک کنترل از راه دور بی سیم است که می تواند توسط دستگاه های شما کنترل شود. این قابلیت کنترل دستگاه های شما را از طریق شبکه وای فای منزل شما دارد.

 

رله های اتوماسیون خانگی دستگاه های ماشه ای هستند که دستگاه دیگری را فعال می کنند. این می تواند یک کولرگازی,پکیج,کولرآبی, چراغ و… باشد. شما می توانید از ماژول های رله اتوماسیون خانه هوشمند در موقعیت های مختلف استفاده کنید تا خانه از راه دور و از طریق موبایل هدایت نمایید.

 

کاربرد رله هوشمند کنترل از راه دور:

 

1-هوشمند سازی روشنایی و برق

2-آبیاری

3-پرده ها

4-پارکینگ

5-درها

6-پکیج

7-چراغ ها

8-کولرگازی

9-کولرآبی

10-هر وسیله برقی دیگر….

رله هوشمند سه کانال-روشن تهویه
کنترل کولرآبی از راه دور

امکانات و ویژگی ها رله کنترل از راه دور کولرآبی

 

1-امکان کنترل از راه دور و اینترنت

 

2-عملکرد دستی یا دریافت فرمان از طریق شبکه

 

3-ابعاد کوچک با قابلیت نصب آسان در هر نقطه از ساختمان

 

4-ارتباط بی سیم با سیستم مرکزی خانه هوشمند

 

5-قابلیت ارتباط و دریافت فرمان از ریموت و یا سنسور بیسیم

 

6-نصب سریع و آسان بدون نیاز به تغییر سیم کشی

 

7-عملکرد بسیار سریع با دقت بسیار بالا

 

8-توانایی ارتباط مستقیم با تلفن همراه و تبلت با استفاده از مودم وای‌فای داخلی

 

نصب وخرید رله کنترل از راه دور برای کولرآبی

 

در صورتیکه هیچ گونه آشنایی با برقکاری ندارید نصب وراه اندازی را به یک برقکار متخصص بسپارید.اگر ساکن تهران هستید با تماس با شمارهای ثبت شده در سایت روشن تهویه میتوانید خرید ونصب را یکجا انجام دهید.پس از ثبت سفارش شما ,یکی از متخصصان برقکار ما به محل ثبت شده شما ارسال می گردد وکمتر از چندساعت میتوانید یک خانه هوشمند داشته باشید.
 
هرجای دنیا که باشید می توانید از طریق گوشی واینترنت نمام وسایل برقی خود را به راحتی کنترل نمایید.پس هم اکنون تماس بگیرید تا از لذت یک خانه هوشمند جا نمانید.
 

قیمت رله کنترل از راه دور برای کولر آبی

 

برای دریافت آخرین قیمت رله کنترل از راه دور با شماره 09933126373 تماس بگیرید کارشناس ما آماده پاسخ به تمام سوالات شماعزیزان می باشد.
نصب رله هوشمند سه کانال-روشن تهویه

سوالات متداول

در صورت خرید رله کنترل از راه دور از شما,نصب هم انجام می شود؟

بله.در صورت تمایل شما بعداز خرید میتوانید نصب را برعهده متخصصان مابسپارید.

قیمت رله هوشمند از راه دور چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت به روز لطفا با شمارهای ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

شرکت روشن تهویه در چه زمینه هایی فعالیت دارد؟

روشن تهویه در زمینه  خریدوفروش ,تعمیرات کولر گازی  در تمام مناطق استان تهران و حومه,تعمیرات پکیج ورادیاتور در تمام مناطق استان تهران وحومه, فعالیت دارد.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 0 / 5. شمارش امتیاز 0

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید