09933126373

سایت روشن تهویه
0
(0)

علت سرد شدن آب پکیج

 

شما هر روز در خانه خود از آب گرم استفاده می کنید. این عالی است، تا زمانی که آب گرم شروع به ولرم شدن و سپس سرد شدن کند.اگر پکیج شما آب گرم کافی برای شما تولید نمی کند، نمی توانید دوش بگیرید و تمیز کردن ظروف و لباس های شسته شده را بسیاردشوار کند.

 

برای اینکه بفهمید چرا آب پکیج سرد است اجازه دهید به دلایل رایج و نحوه رفع آنها بپردازیم.

 

رسوب یا زنگ زدن

 

با گذشت زمان، به خصوص اگر آب سختی دارید، مواد معدنی موجود در آب می توانند در لوله های پکیج نزدیک مشعل جمع شوند. این رسوب می تواند از رسیدن گرمای مشعل به آب جلوگیری کند و بازده انرژی و دسترسی شما به آب گرم را به خطر بیندازد.

 

یک سیستم نرم‌کننده آب می‌تواند به کند کردن این فرآیند کمک کند، اما احتمالاً می‌توانید با تخلیه یک بار در سال این مشکل را برطرف کنید. برای تعمیر و نگهداری پکیج حرفه ای برنامه ریزی کنید تا تکنسین شما پکیج را برای شما تخلیه کند.

 

اگر زنگ زدگی در لوله ها وجود دارد، ممکن است لازم باشد لوله های پکیج خود را تعویض کنید. اگر متوجه زنگ زدگی اطراف دستگاه خود شدید با یک متخصص واجد شرایط تماس بگیرید.

 

ترموستات

 

در داخل پکیج شما یک ترموستات وجود دارد که به آن می گوید چه زمانی روشن شود و آب بیشتری گرم کند. اگر خراب شده است، احتمالاً به پکیج می‌گوید که روشن نشود زیرا فکر می‌کند آب به اندازه کافی گرم است. در این صورت ممکن است نیاز به تعویض ترموستات داشته باشید.

اگر ترموستات پکیج شما کار می کند، افزایش دمای ترموستات می تواند به گرمتر شدن آب کمک کند، اما از 140 درجه بالاتر نروید. این می تواند آب جوش ایجاد کند. برخی از ترموستات ها درجه ندارند، بلکه تنظیمات «گرم»، «گرم» و «بسیار گرم» دارند. برای اندازه گیری دقیق دما، از یک دماسنج برای اندازه گیری دمای آب خارج شده از شیر آب گرم خود استفاده کنید.

 

یکی از راه حل های ممکن نصب یک شیر مخلوط کننده ترموستاتیک است که در غیر این صورت به عنوان شیر حرارتی یا شیر ضد جوش شناخته می شود. این آب سرد را با آب گرم مخلوط می کند که از مخزن شما خارج می شود و به شما این امکان را می دهد که دمای پکیج را بالا ببرید و آب گرم بیشتری را بدون خطر سوختن دریافت کنید.

 

پکیج با اندازه اشتباه

 

یکی دیگر از دلایل کمبود آب گرم این است که پکیج شما ممکن است به اندازه کافی برای خانه شما بزرگ نباشد. اگر به تازگی به خانه جدیدی نقل مکان کرده اید، یا اگر خودتان یک پکیج جدید نصب کرده اید، ممکن است این مورد باشد. با یک نصاب حرفه ای پکیج مشورت کنید تا به شما در اندازه صحیح یک پکیج جدید کمک کند و آن را برای شما نصب کند.

 

اگر می خواهید آب گرم دایمی داشته باشید، یک پکیج بدون مخزن را در نظر بگیرید که به آبگرمکن های لحظه ای یا درخواستی نیز معروف است. واحدهای بدون مخزن به جای ذخیره آب گرم در مخزن، مستقیماً آب را هنگام حرکت در دستگاه گرم می کنند. این نه تنها باعث صرفه جویی در فضا، بلکه انرژی نیز می شود. آبگرمکن های مخزن دار سنتی حدود 10 سال عمر می کنند در حالی که پکیج ها حدود 15 تا 20 سال عمر می کنند. 

 

علت سرد شدن آب پکیج
علت سرد شدن آب پکیج

دلایل سرد شدن آب پکیج

 

لوله شیب

 

برای تامین آب جدید مخزن پکیج، یک لوله پلاستیکی در داخل مخزن تعبیه شده است که تا انتهای آن امتداد دارد. این کار از مخلوط شدن آب سرد با آب گرم جلوگیری می کند.

 

اگر لوله غوطه ور بشکند، ترک بخورد یا بیفتد، می تواند باعث مخلوط شدن آب سرد با آب گرم شده در بالای مخزن شود. ممکن است به جای آب گرم، آب ولرم دریافت کنید. اگر مشکوک به معیوب بودن لوله غوطه وری هستید با یک متخصص تماس بگیرید.

 

تقاضای بیش از حد در یک زمان

 

اگر ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و دوش را به طور همزمان کار می کنند، حتی یک مخزن بزرگ هم برای تامین تمام آب گرم مورد نیاز شما مشکل دارد. سعی کنید ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی را در مواقعی روشن کنید که  دوش آب گرم یا حمام کار نمی کند.

 

پکیج قدیمی

 

همه چیزهای خوب باید به پایان برسند و پکیج شما ممکن است به دلیل قدیمی بودنش فرسوده شود. پکیج ها 8 تا 12 سال عمر مفید دارند. در پایان این دوره، احتمالاً پکیج شما بازده کمتری دارد.

 

گروه روشن تهویه تعمیر پکیج درتهران , تعمیر پکیج در شمال تهران , تعمیر پکیج در جنوب تهران , تعمیر پکیج در شرق تهران , تعمیر پکیج در غرب تهران , با تکنیسین های باتجربه و استفاده از قطعات اصل انجام می دهد. بامادرتماس باشید.

سوالات متداول

دلیل اصلی علت سرد شدن آب پکیج چیست؟

یکی از دلایل اصلی سردشدن آب پکیج رسوب مواد معدنی آب در پکیج می باشد.از یک تکنیسین پکیج درخواست شستشوی پکیج خود را داشته باشید.

آیا پکیج با اندازه اشتباه باعث سرد شدن آب پکیج می شود؟

بله.یکی دیگر از دلایل کمبود آب گرم این است که پکیج شما ممکن است به اندازه کافی برای خانه شما بزرگ نباشد. اگر به تازگی به خانه جدیدی نقل مکان کرده اید، یا اگر خودتان یک پکیج جدید نصب کرده اید، ممکن است این مورد باشد. با یک نصاب حرفه ای پکیج مشورت کنید تا به شما در اندازه صحیح یک پکیج جدید کمک کند و آن را برای شما نصب کند.

شرکت روشن تهویه در چه زمینه هایی فعالیت دارد؟

روشن تهویه در زمینه تعمیر کولر گازی در تمام مناطق استان تهران و حومه,تعمیرات پکیج ورادیاتور در تمام مناطق استان تهران وحومه,خرید وفروش انواع کولرگازی و پکیج فعالیت دارد.

درصورت ناراضی بودن می توان مبلغی پرداخت نکرد؟

بله!درصورت ناراضی بودن می توانید هیچ مبلغی را پرداخت نکنید.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 0 / 5. شمارش امتیاز 0

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید