09933126373

سایت روشن تهویه
4.5
(160)

خرید و فروش کولر گازی

 

خرید وفروش کولرگازی باگارانتی معتبر

 

اگر به دنبال مرکزی هستید که خرید وفروش انواع کولرگازی در سطح کشورایران را انجام می دهد ما سایت روشن تهویه با15سال سابقه وتجربه در زمینه خرید وفروش کولر گازی را به شما پیشنهاد می دهیم.خرید وفروش انواع کولرگازی نو,کارکرده و دست دوم در این مرکز انجام می گردد.کافیست با شمارهای ثبت شده درسایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان با کارشناسان ما برخوردارشوید.

 

خرید وفروش کولرگازی با قیمت مناسب

 

مشاوران روشن تهویه درتمامی ساعات شبانه روز حتی درتعطیلات پاسخگوی شما عزیزان می باشند.همچنین می توانید ازطریق فرم بالای صفحه برای ما پیام ارسال نمایید ماخودمان باشما تماس خواهیم گرفت.

خرید و فروش کولرگازی-روشن تهویه
خرید و فروش کولرگازی

مرکز فروش کولر گازی

 

 

مرکز فروش کولر گازی روشن تهویه تمام خدمات مرتبط به کولر گازی را انجام می دهد.   نمایندگی فروش کولر گازی ، در بخش فروش، عرضه کننده تمام مدل ها وبرندهای کولر گازی  و در قسمت خدمات پس از فروش تمامی خدمات تعویض و تعمیر کولر گازی درشهر تهران ( تعمیر کولرگازی در تهران)  وسرویس کولرگازی درتهران در شهر قم (تعمیر کولر گازی در قم ) است. سایت روشن تهویه همواره در تلاش است  تا دردو بخش فروش و تعمیر،بیشترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. ما تضمین می کنیم تمام خدمات  طبق استانداردهای جهانی و ضمانت اصل بودن قطعات گارانتی ما می باشند. خدمات پس از فروش کولر گازی شامل نصب و راه اندازی رایگان  کولر گازی ,ارسال رایگان می باشد.پس هم اکنون تماس بگیرید!

 

فروش انواع مدل های کولرگازی

 

نمایندگی فروش کولر گازی ، ماگارانتی می کنیم تمامی مدلها ومارک های کولرگازی موجود در روشن تهویه  اعم از کولرهای پرتابل یا قابل حمل، ایستاده، اسپلیت یا دو تکه، کولر گازی توکار و کولر گازی پنجره ای یا یک تکه اصل بوده.با هربودجه ای که در نظر گرفته اید مشاوران ما شمارا راهنمایی می کنند تابهترین نوع ومدل کولرگازی را انتخاب کنید.

 

فروش کولر گازی های ال جی

 

اگرعلاقمند به خرید یافروش  هرنوع مدل پرتابل، اسپلیت و … کولر گازی ال جی را دارید، نمایندگی کولر گازی روشن اهویه در خدمت شماعزیزان می باشد. فروش تمام کولر گازی ها در روشن تهویه به صورت اصل و با قیمت اصلی انجام می گردد. اطمینان داشته باشید که کولر مورد نظرشما اصل است و مبلغ اضافه وهزینه اضافه ای بابت خرید آن پرداخت نمی کنید. برای دریافت خدمات پس از فروش انواع کولرگازی، اعم از تعمیرات، شارژ گاز، سرویس دوره ای  می توانید با مشاوران ما تماس گرفته.


 

فروش کولر گازی هیتاچی

 

نمایندگی فروش کولر گازی هیتاچی،مرکز روشن تهویه یک مرکز معتبر برای عرضه خرید و فروش کولر گازی مدل های مختلف کولر و اسپلیت را عرضه می کند. ما جدیدترین مدل وبرندهای اسپلیت و کولرگازی  را به متقاضیان عرضه کرده و به آنها مشاوره تخصصی ارائه می دهیم.  کارشناسان متخصص و متخصص ما   اطلاعات و مشاوره های لازم را به کاربران ارائه می دهند. 


 

فروش کولر گازی سامسونگ

 

فروش کولر گازی سامسونگ به صورت اصل در سایت روشن تهویه انجام می شود. این برند انواع مدل های پرتابل، اسپلیت، داکت اسپلیت، ایستاده، پنجره ای و … را تولید کرده است و به دلایل کیفیت بالای محصولاتش، طرفداران زیادی درسطح جهان کسب کرده است.  به همین دلیل هم نمایندگی فروش کولر گازی، اقدام به عرضه مدل های متنوع کولرهای این برند به متقاضیان کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط فروش کولر سامسونگ می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.


 

فروش کولر گازی های پاناسونیک

 

شرکت پاناسونیک هم در زمینه تولید و عرضه انواع کولر گازی و اسپیلت فعالیت خوبی داشته و کولرگازی های خوب ومتنوعی را تولید و روانه بازار جهانی نموده. با توجه به محبوبیت کولرهای این برند بین کاربران، نمایندگی فروش کولر گازی در حوزه فروش مدل های مختلف آنها فعالیت می کند.

.

وسایر برندهای کولرگازی در بازار ایران!

خرید و فروش کولرگازی دست دوم-روشن تهویه

انواع کولر گازی در مرکز خریدوفروش کولرگازی

 

هنگامی که دمای بیرون شروع به افزایش می کند، می تواند  ناراحت کننده باشد. غواصی در استخر یا نشستن در سایه می تواند به شما کمک کند از گرمای بیرون فرار کنید، اما اگر می خواهید در هوای سرد از تعریق جلوگیری کنید، احتمالاً به یک سیستم تهویه مطبوع(کولرگازی) در داخل خانه نیز نیاز خواهید داشت.

 

انواع مختلفی از کولرگازی برای انتخاب وجود دارد، از جمله سیستم های مستقل، مانند سیستم های تهویه مطبوع قابل حمل یا تهویه مطبوع تبخیری، و سیستم های اسپلیت، مانند سیستم های تهویه مطبوع مرکزی و سیستم های تهویه مطبوع مینی اسپلیت بدون کانال، که دارای اجزای داخلی و خارجی هستند. 

 

انوع کولرگازی برای خنک کردن هر اتاق در خانه شما

 

قبل از انتخاب کولرگازی برای خانه خود، در مورد انواع مختلف آن بیشتر بدانید تا واحد یا سیستم تهویه مطبوع جامعی را پیدا کنید که به بهترین وجه با نیازها و بودجه شما مطابقت دارد. این راهنما یک نمای کلی از رایج ترین انواع کولرگازی از جمله ملاحظات نصب و کارایی ارائه می دهد.

 

کولر گازی مرکزی

 

یکی از رایج ترین انواع کولر گازی کولر گازی مرکزی است. این سیستم برای خنک کردن کل خانه طراحی شده است که با فشار هوای خنک از طریق مجاری خانه و خارج از دریچه ها خارج می شود، مشابه روشی که یک کوره هوای گرم شده را از طریق کانال ها و از طریق دریچه ها برای گرم کردن خانه در ماه های سردتر خارج می کند.

سیستم های تهویه مطبوع مرکزی معمولاً توسط ترموستات کنترل می شوند و حتی می توانند با قابلیت های هوشمند طراحی شوند که به کاربر اجازه می دهد دما را تنظیم کند، چرخه های خنک کننده را تنظیم کند یا به سادگی آن را روشن یا خاموش کند. 

 

خرید و فروش کولرگازی مرکزی-روشن تهویه

 

مزایای کولرگازی مرکزی:

 

کل خانه را از طریق سیستم های کانال موجود خنک می کند.
عملکرد نسبتاً آرام در داخل ساختمان.

از ترموستات خانگی قابل کنترل است.

 

معایب کولرگازی مرکزی:

 

هزینه خرید اولیه و نصب بالا.
اجزای بیرونی اغلب با صدای بلند و غیرجذاب هستند.

 

کولر گازی پنجره ای

 

اگر قیمت بالای کولر گازی مرکزی یک عامل بازدارنده است، کولر گازی پنجره ای گزینه ای مقرون به صرفه است . این دستگاه‌های کوچک‌تر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در یک پنجره قرار می‌گیرند که جلوی آن در داخل خانه و پشتی در خارج از خانه قرار می‌گیرد. این به تهویه مطبوع اجازه می دهد تا تراکم و گرمای بیرون را آزاد کند در حالی که از یک فن داخلی برای فشار دادن هوای خنک به داخل خانه استفاده می کند.تهویه مطبوع پنجره ای در اندازه های مختلفی وجود دارد و در صورت داشتن قابلیت سیستم هوشمند، حتی می توان از آن ها با کنترل از راه دور یا دستگاه های بی سیم استفاده کرد. این نوع تهویه مطبوع برای کاندو یا آپارتمانی که تهویه مطبوع مرکزی در سراسر ساختمان ندارد ایده آل است. فقط توجه داشته باشید که اگر این واحدها به درستی نصب نشوند، ممکن است از پنجره بیرون بیفتند و برای افرادی که زیر واحد راه می روند، خطر ایجاد می کند.

 

خرید و فروش کولرگازی پنجره ای -روشن تهویه

 

مزایای کولرگازی پنجره ای:

 

هزینه اولیه کم.
نصب نسبتا آسان.
باعث صرفه جویی در فضای کف می شود.

 

معایب کولرگازی پنجره ای:

 

هنگام نصب دستگاه، پنجره را مسدود می کند.
عملکرد با صدای بلند و خطر بالقوه ایمنی.

 

کولر گازی هوشمند

 

ویژگی جدیدی که در بسیاری از مدل های کولر گازی رایج شده است، سازگاری با خانه هوشمند یا سیستم هوشمند است که به کاربر امکان می دهد تنظیمات کولر گازی را از راه دور بررسی و تنظیم کند. به سادگی با بالا کشیدن برنامه مربوطه در تلفن یا رایانه ، می توانید تهویه مطبوع را خاموش یا روشن کنید، دما را تنظیم کنید، یک برنامه خنک کننده ایجاد کنید و موارد دیگر.

ویژگی های هوشمند در حال حاضر تقریباً در هر نوع تهویه مطبوع، از جمله تهویه مطبوع پنجره ای و قابل حمل مقرون به صرفه و همچنین سیستم های تهویه مطبوع مرکزی گران قیمت تمام خانه در دسترس است. 

 

خرید و فروش کولرگازی هوشمند -روشن تهویه

 

مزایای کولرگازی هوشمند:

 

طیف گسترده ای از گزینه ها با سازگاری با سیستم هوشمند
ویژگی ها راحتی و دسترسی کاربر را بهبود می بخشد.
می تواند به بهبود بهره وری انرژی کمک کند.

 

معایب کولرگازی هوشمند:

 

برای عملکرد موثر به اتصال بی سیم نیاز دارد.
برخی از سیستم های تهویه مطبوع هوشمند قیمت بالایی دارند.

 

کولر گازی مینی اسپلیت بدون کانال

 

هر خانه ای دارای یک سیستم مجرای وسیع نیست که بتواند هوای خنک را در سراسر خانه حمل کند. برخی از خانه ها دارای اضافات یا اتاق های مهمان هستند که پس از نصب سیستم گرمایش و سرمایش اولیه ساخته شده اند. همچنین ممکن است قسمت هایی از خانه داشته باشید که به ندرت از آنها استفاده می شود. اگر هر یک از این سناریوها آشنا به نظر می رسد، یک کولر گازی مینی اسپلیت بدون کانال می تواند یک راه عالی برای خنک کردن خانه بدون نصب کانال های جدید باشد.

کولر گازی مینی اسپلیت بدون داکت شامل یک واحد کندانسور در فضای باز و یک دمنده جمع و جور است که معمولاً روی دیواری در داخل خانه نصب می شود. این دو جزء توسط یک مجرای بزرگ که خطوط مبرد را حمل می کند، یک خط الکتریکی و یک خط تخلیه که رطوبت انباشته شده را در فضای باز تخلیه می کند، به هم متصل می شوند. 

کولر گازی مینی اسپلیت بدون کانال- روشن تهویه

مزایای کولر گازی مینی اسپلیت بدون داکت:

 

واحدهای کنترل شده به صورت انفرادی.
به کاهش هزینه های غیر ضروری انرژی کمک می کند.
باعث صرفه جویی در فضای کف می شود.

 

معایب کولر گازی مینی اسپلیت بدون داکت:

 

برای خنک کردن اتاق های بزرگ یا کل خانه ها در نظر گرفته نشده است.
قیمت نصب بالا.

 

کولر گازی پرتابل

 

اکثر افراد می دانند که حفظ شرایط بهینه گرمایش و سرمایش در داخل خانه می تواند دشوار باشد، به خصوص اگر ساختمان دارای سیستم تهویه مطبوع مرکزی نباشد. کولر گازی پنجره ای گزینه خوبی است، اما بسته به مدیریت ساختمان، ممکن است لازم باشد که دستگاه را به صورت حرفه ای نصب کنید که می تواند قیمت را افزایش دهد.

کولرگازی قابل حمل یک جایگزین عالی است. آنها نسبتاً ارزان هستند و خطرات مشابهی با کولر گازی پنجره ای ندارند. به سادگی یک تهویه مطبوع قابل حمل را در یک مکان مناسب نزدیک به پنجره و یک پریز برق موجود راه اندازی کنید. کولرگازی دارای یک شلنگ اگزوز است که از واحد تا یک پنجره در دسترس است تا گرما را به بیرون تخلیه کند در حالی که فن تعبیه شده هوای خنک را به اتاق می دمد. 

 

خریدوفروش کولرگازی پرتابل-روشن تهویه

 

مزایای کولرگازی پرتابل:

 

گزینه مقرون به صرفه.
برای آپارتمان ها، آپارتمان ها و خانه های کوچک عالی است.
راه اندازی آسان.

 

معایب کولرگازی پرتابل:

 

فضای کف خانه را اشغال می کند.
در حین کار بسیار پر سر و صدا
8 نکته برای خنک ماندن هنگامی که AC شما خراب است.

مطالب ما را در صفحات اجتماعی به اشتراک بذارید

امتیاز
5/5

مرکز فروش کولرگازی

قیمت اسپلیت

لیست قیمت کولرگازی

خرید و فروش کولر گازی
نصب رایگان کولرگازی
رایگان 99%
ارسال سریع کولرگازی
ارسال ایمن و امن 90%
اخلاقیات و وجدان کاری
رعایت اصول اخلاقی 95%

نحوه انتخاب کولر گازی

 

کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف کولر گازی تنها اولین قدم در فرآیند خرید و فروش کولرگازی است. همچنین باید رده‌بندی راندمان انرژی دستگاه را در نظر بگیرید تا تصمیم بگیرید که آیا یک محصول در بلندمدت مقرون‌به‌صرفه است یا صرفاً برای اینکه سعی کنید با نیازهای انرژی دستگاه مطابقت داشته باشید، هزینه بیشتری برای قبوض برق خواهید داشت.

 

سازندگان کولرگازی رتبه بندی بهره وری انرژی (EER) را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد محصولی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. در حالی که سیستم های تهویه مطبوع با راندمان پایین تر معمولاً هزینه اولیه کمتری دارند، این رتبه بندی با راندمان پایین می تواند منجر به افزایش قابل توجهی در قبض آب و برق شما شود.

 

به طور مشابه، صرف زمان برای تحقیق در مورد ظرفیت خنک کننده واحد می تواند به شما کمک کند تا تصمیم بهتری در مورد اینکه کدام کولر برای خانه شما مناسب است، بگیرید. ظرفیت خنک‌کننده معمولاً با BTU اندازه‌گیری می‌شود، اگرچه برخی از شرکت‌ها فوت مربع تقریبی را ارائه می‌دهند که کولر گازی برای خنک کردن آن طراحی شده است. خانه های کوچکتر یا اتاق های فردی را می توان با یک تهویه مطبوع قابل حمل یا با نصب یک سیستم مینی اسپلیت خنک کرد. وقتی از این اتاق‌ها استفاده نمی‌شود، نیازی به روشن بودن کولر گازی نیست و در هزینه‌های انرژی صرفه‌جویی می‌کنید.

 

اگر به دنبال یک واحد کل خانه هستید، یک سیستم تهویه مطبوع مرکزی اغلب بهترین انتخاب است، اگرچه برخی از یک سیستم زمین گرمایی یا حتی یک سیستم تهویه مطبوع تبخیری کل خانه را انتخاب می کنند. به خاطر داشته باشید که هزینه اولیه یک سیستم تهویه مطبوع خانگی معمولاً بسیار بیشتر از هزینه یک سیستم قابل حمل یا مستقل است.

امتیاز
5/5

مطالب ما را در صفحات اجتماعی به اشتراک بذارید

خرید و فروش کولرگازی -روشن تهویه
خرید و فروش کولرگازی

خرید کولر گازی

 

خرید تمام مدل وبرندهای کولرگازی را از سایت روشن تهویه بخواهید!ما مدعی هستیم که بهترین خرید کولرگازی راتجربه خواهیدکرد!کافیست یکبار امتحان کنید ! خرید کولرگازی نو و آکبند واصل! قرستادن تعمیرکارکولرگازی به محل موردنظرشما!نصب رایگان و ضمانت یکساله!

 

خرید وفروش کولر گازی دست دوم

 

درصورتیکه تمایل به خرید کولرگازی نوندارید ما کولرگازی دست دوم برای شماتهیه خواهیم کرد.درتهیه کولرگازی دست دوم حتما کولرگازی را از جای معتبرتهیه نمایید.به موارد زیرتوجه نمایید:

 

-هزینه خرید کولر گازی

 

-هزینه تعمیر و نگهداری کولر گازی

 

هزینه مصرف برق کولر گازی

 

تعدادی از مردم برای اینکه هزینه زیادی را برای کولرگازی پرداخت نکنند تمایل دارند کولرگازی دست دوم وکارکرده تهیه نمایند بعضی از افراد به خاطر اینکه مبلغ کمتری برای خرید کولر گازی هزینه کنند اقدام به خرید کولر گازی دست دوم می نمایند توجه نمایید برندهای معروف مانند اجنرال اصلی ، میتسوبیشی اصلی ، گری اصلی و … ارزش خرید را دارند.

 

حتما درنظربگیرید که کمپرسور کولرگازی اصل باشد وتاحالا تعویض نشده است!

 

یک کولرگازی خوب همیشه بهترین هوای مطبوع رابرای شما فراهم می کند.

نکات مهم در خرید وفروش کولرگازی چه هستند؟

 

با ورود به نیمه دوم اردیبهشت، گرمای سوزان شروع به تاثیرگذاری بر بدن ما می کند. در کشوری با آب و هوای گرمسیری مانند کشور ما، که میانگین دمای روزانه در حال افزایش است، سرمایه‌گذاری بر روی یک دستگاه تهویه مطبوع با کیفیت تصمیم ارزشمندی است. با این حال، مانند هر محصول تکنولوژیکی دیگر، بازار پر از گزینه های زیادی برای انتخاب است و برای مشتری بدون تجربه قبلی، انتخاب تهویه مطبوع مناسب می تواند کار خسته کننده ای باشد.

 

در اینجا چند نکته و عوامل خاصی وجود دارد که باید قبل از نهایی کردن کولر گازی خود در نظر بگیرید:

 

تناژ

 

تناژ به ظرفیت خنک کننده سیستم تهویه مطبوع اشاره دارد که در آن یک تن به عنوان مقدار گرمای لازم برای ذوب یک تن یخ در 24 ساعت تعریف می شود. انتخاب یک دستگاه تهویه مطبوع با تناژ مناسب با توجه به اندازه اتاق ضروری است

 

بهره وری

 

بهره وری انرژی یکی از مهمترین پارامترهایی است که هنگام تصمیم گیری باید در نظر گرفته شود. با هزینه های بالای برق، ما AC را می خواهیم که حداکثر خنک کننده را تولید کند اما کمترین انرژی را مصرف کند. معیار برای بهره وری انرژی AC، رتبه بندی ستاره دستگاه است که توسط دفتر بهره وری انرژی (BEE) استاندارد شده است. هرچه رتبه ستاره بالاتر باشد، بهره وری انرژی بهتر است. بنابراین، AC 5 استارت کمترین انرژی را در مقایسه با AC 1 ستاره مصرف می کند. علاوه بر این، دسته دیگری از AC وجود دارد که به عنوان سری اینورتر شناخته می شوند که در مقایسه با AC های معمولی، راندمان بالاتری در رتبه بندی ستاره های پایین تر دارند.

 

نوع – تقسیم یا پنجره

 

کولرگازی های پنجره معمولا ارزان تر هستند و نصب آن ها نسبتا آسان تر است، با این حال، در مقایسه با AC تقسیم شده بسیار پر سر و صداتر هستند کولرگازی های اسپلیت توزیع هوای بهتری را ارائه می دهند، زیباتر به نظر می رسند و خنک کننده نسبتاً سریع تری را ارائه می دهند. علاوه بر این، کولرگازی های تقسیم شده بازده بالاتری را ارائه می دهند و برای استفاده طولانی مدت مناسب تر هستند. هر دو نوع کولر گازی در طرح ها و اندازه های بسیار متنوعی موجود هستند.

کیفیت هوا

 

مهم نیست کدام کولرگازی را انتخاب می کنید، برای بهبود کیفیت هوای داخل خانه ضروری است. باید دارای فیلترهایی باشد تا با به دام انداختن دود، بوی نامطبوع و ناخالصی ها، هوای تمیز را فراهم کند. یک واحد رطوبت زدایی خوب نیز یک امتیاز است، زیرا با کاهش رطوبت به تضمین یک محیط راحت در فصل باران های موسمی کمک می کند.

 

عناصر اصلی

 

فن دمنده یکی از اجزای ضروری یک کولرگازی است که وظیفه توزیع هوا در سراسر خانه شما را بر عهده دارد. اندازه فن دمنده بزرگتر، جریان هوا قوی تر است. کویل های کندانسور جزء دیگری هستند که برای سرعت بخشیدن به خنک کننده استفاده می شوند. کولرگازی باید به گونه ای باشد که کویل های کندانسور از تبادل حرارت پشتیبانی کرده و خاصیت ضد خوردگی داشته باشند. خازن های محافظ یکی دیگر از اجزای کلیدی هستند که ایمنی آتش را در صورت قطع یا خرابی مدار فراهم می کنند.

 

سرعت

 

سیستم های تهویه مطبوع با ترموستات و فن های متعدد به ما امکان می دهند به سرعت های متغیر فن دست پیدا کنیم و در نتیجه مصرف برق کلی را کاهش دهیم. این روزها، AC ها گزینه هایی در تنظیمات جریان هوا و چرخش نیز دارند. این انتخاب ها به کاربر اجازه می دهد تا سطوح خنک کننده کولرگازی را مطابق میل خود تنظیم کند و همچنین به کاهش سطح نویز کولرگازی کمک می کند. نصب و نگهداری

برای استفاده حداکثری از کولرگازی خود، ضروری است که آن را به درستی از یک فروشنده مجاز نصب کنید کولرگازی های تقسیم شده دارای یک واحد کمپرسور هستند در حالی که کولرگازی های پنجره، همانطور که از نام آن پیداست، به سادگی به یک پنجره متصل می شوند. در مراحل نصب نباید هیچ نقصی وجود داشته باشد و کولر گازی باید مرتب نگهداری و تمیز شود. دستورالعمل های فروشنده خود را در مورد اینکه چگونه فیلتر و سایر اجزای کولرگازی  باید به طور منظم سرویس شوند را دنبال کنید.

 

ویژگی های اضافی

 

این روزها کولرگازی ها با انواع نوآوری های ظریف برای جذب مصرف کنندگان عرضه می شوند. این ویژگی های اضافی را می توان در تصمیم گیری شما در نظر گرفت، اما تنها پس از برآورده شدن شرایط اولیه. این ویژگی ها شامل حالت خواب، ویژگی تمیز کردن خودکار برای دور نگه داشتن رطوبت، چرخش 4 طرفه، خنک کننده سریع، جت کول و حتی ویژگی هایی مانند Mosquito Away برای مکان هایی با پشه های فراوان است.

 

علاوه بر این عوامل، می توانید قبل از خرید کولرگازی به تاریخچه برند، فروش پس از فروش و کیفیت خدمات آن نیز نگاه کنید. تهویه مطبوع قطعه ای پیچیده از ماشین آلات است که نیاز به سرویس فصلی توسط متخصصان دارد. اگر نام تجاری کولرگازی مورد نظر شما دارای شبکه سرویس دهی بهینه و پس از فروش ضعیفی نیست، ممکن است بخواهید گزینه های دیگری را بررسی کنید.

در عصر تغییر تکنولوژی و افزایش دمای جهانی، تهویه مطبوع یکی از ضروری ترین وسایلی است که هر خانه ای باید داشته باشد. اما چگونه تصمیم می گیرید که کدام ایرکن برای شما بهترین است؟ برای یک خریدار، این سخت ترین چیز برای تصمیم گیری است. اگر عاقلانه تصمیم نگیرید، ممکن است به زودی از خرید تهویه مطبوع پشیمان شوید.

سوالات متداول

آیا خریدکولرگازی ازسایت روشن تهویه دارای گارانتی وضمانت می باشد؟

بله. تمام کولرگازی ها دارای یک سال گارانتی همره بانصب رایگان می باشند.

نحوه خرید کولرگازی از سایت روشن تهویه به چه صورت است؟

درهرساعت از شبانه روز حتی درتعطیلات, شما می توانید باشمارهای ذکرشده درسایت تماس گرفته.متخصصان ما قیمت به روز دستگاه موردنظرشمارا اعلام کرده.

آیا امکان نصب کولرگازی توسط تکنیسین های سایت روشن تهویه امکان پذیر می باشد؟

بله,هنگام خرید درصورت تمایل به تکنیسین اعلام نمایید ,تکنیسین های ما باکمال میل نصب کولرگازی راکاملا  رایگان برای شما انجام می دهند. 

چه مدت طول می کشد تا کولرگازی به دستم برسد؟

درکمتر از 2ساعت درصورتیکه درتهران باشید کولرگازی را به دست شما می رسانیم. درصورتیکه در شهرستان ها ساکن هستید ازطریق باربری برای شما ارسال می کنیم.

آیا با تماس تلفنی میتوان از هزینه ها مطلع شد؟

بله.درهرساعت از روز می توانیدباشماره های ثبت شده درسایت تماس گرفته و ازجزییات هزینه ها مطلع شوید.

 
خریدوفروش کولرگازی دست دوم وکارکرده نیز انجام می شود؟

بله,برای رفاه بیشتر مردم عزیز علاوه بر خرید وفروش کولرگازی نو ,خریدوفروش کولرگازی دست دوم وکارکرده درسایت روشن تهویه انجام می شود.همراه باگارانتی!

فیلم نصب کامل یک کولر گازی توسط متخصصان روشن تهویه

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 4.5 / 5. شمارش امتیاز 160

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

3 پاسخ

    1. سلام.خواهش میکنم.خریدو فروش کولر گازی در سراسر ایران از جمله استان تهران وکرج با نصب رایگان انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید