09933126373

سایت روشن تهویه
5
(2)

فهرست مطالب

تعمیر پکیج در شمال تهران 

 

اگر نیاز به تعمیر پکیج در شمال تهران دارید می‌توانید به شرکت‌هایی که در مناطق شمال تهران وجود دارند، مراجعه یا در وبسایت روشن تهویه مرکز درخواست تعمیرکار یا حتی سرویسکار برای سرویس پکیج خود را ثبت کنید. با توجه به ترافیک‌های وحشتناکی که در تهران وجود دارد، اعزام نیروهای متخصص از مناطقی یه مناطق دیگر سخت می‌شود و همین باعث نارضایتی مشتری نیز می‌شود.

 

به همین دلیل مراکز مجاز و معتبر تعمیرات پکیج در تهران، شعبه‌هایی را در مناطقی مانند شمال تاسیس کرده و خدمات خود را بهتر و با کیفیت تر ارائه می‌دهند. در ادامه می‌خواهیم به نوع خدمات و قیمت تعمیر پکیج در شمال تهران بپردازیم و شما را تخصص و تجربه، خدمات آنها آشنا کنیم.

 

سرویس پکیج در شمال تهران

 

سرویس پکیج در شمال تهران چه مزایایی نسبت به دیگر مناطق دارد؟

 

همانطور که متوجه شدید اکثر مراکز شعبه‌هایی را در مناطق تهران برای ارائه خدمات خود به ساکنین آن مناطق تاسیس می‌کنند. بنابراین افرادی که در مناطق تهران ساکن هستند، می‌توانند از طریق تماس یا ثبت درخواست در وبسایت این مراکز نیروهای متخصص نزدیک به محل خود پیدا کنند.

 

به طور مثال هنگامی پکیج شما دچار ایرادی شده و شما خودتان نتوانستید آن را برطرف کنید، نیاز دارید که یک فرد متخصص آن را عیب یابی و در صورت نیاز سرویس کند. خب فرض کنید برای اینکار بخواهید از جنوب تهران کسی را استخدام کنید که ساعت‌ها طول بکشد به محل شما اعزام شود، هزینه‌های رفت و آمد و دیگر مواردی مانند ساعت‌ها نداشتن آبگرم، را در نظر بگیرید.

 

بله متوجه شدید که اگر به برای سرویس پکیج خود از مراکز سرویس پکیج در شمال تهران درخواست نیرو داشته باشید، این کاهش هزینه و زمان کمترین مزایای حضور یک مرکز معتبر و مجاز در منطقه شما است. روشن تهویه کل مناطق تهران را تحت پوشش خود داده است که تعمیرپکیج ورادیاتور در تهران شعبه اصلی این مرکز می باشد.

اشتراک گذاری درشبکه های اجتماعی

مزایای استفاده از انواع پکیج

 

اکثر افراد هنوز بر این باورند که انواع موتورخانه‌هایی که در قدیم استفاده می‌شد بهتر است تا پکیج‌هایی که امروزه در هر خانه یا محیطی دیده می‌شود، اما امروزه استفاده از انواع پکیج مزایای بیشتری نسبت به انواع موتور خانه‌ها دارند، یکی از بهترین مزایا، همان کاهش هزینه‌های نصب و جانبی در موارد بیشماری چون سرویس پکیج محسوب می‌شود که طبیعی است در این شرایط اقتصادی دغدغه افراد باشد و با کاهش آن یک مزایا به شمار رود. برخی دیگر مزایای استفاده از پکیج عبارتند از:

 

دسترسی مستقیم هر واحد به پکیج خود

 

آب گرم دائمی

 

امکان تنظیم دما و… توسط فرد بدون نیاز به متخصص

 

عدم نیاز به فضای زیاد برای نصب انواع پکیج

 

عدم نیاز به لوله کشی‌های زیاد

 

استفاده آسان و راحت

 

بالا بودن ایمنی

 

نکات ایمنی در استفاده از پکیج

 

خب حالا که از مزایای داشتن پکیج آگاه شدید و همچنین ذکر کردیم که ایمنی بالایی دارند، بهتر است اینجا به چند نکته مهم ایمنی در استفاده از پکیج‌ها اشاره کنیم، زیرا همانطور که می‌دانید ایمنی بالا به منظور ایمنی مطلق نیست به هر حال ممکن است خطرات احتمالی باعث شود ایمنی کاهش یابد.

برخی از این نکات عبارتند از:

 

باید ارتفاع حداکثر 2 متری برای نصب رعایت شود

 

نصب کردن پکیج در محیطی مانند بالکن، حیاط

 

قرار ندادن پکیج بالای وسایل گرمازا مانند اجاق

 

عدم وجود لوله گاز و کابل برق در بالای پکیج

 

عدم نصب پکیج روی سایر وسایل گازسوز

 

رعایت تمامی فاصله‌های استاندارد توصیه شده توسط سازنده پکیج

 

انجام نصب اتصالات با دقت بالا

 

فضای مناسب برای نصب پکیج، همچنین جهت وجود تهویه

 

عدم وجود مایعات و مواد قابل اشتعال در نزدیکی پکیج

 

وجود دودکش مناسب

 

و…

 

به هر حال رعایت نکات ایمنی باعث می‌شود ایمنی بالاتر برود و حتی ممکن است برخی از این نکات مانع اختلالات و ایرادات احتمالی پکیج شما باشد.

 

 

اشتراک گذاری درشبکه های اجتماعی

سایت روشن تهویه در جهت رفاه حال مردم عزیز استان تهران مراکز تعمیر پکیج در جنوب تهران, تعمیر پکیج درشرق تهران . تعمیر پکیج در غرب تهران را نیز افتتاح نموده است.و بایک تماس ساکنین محترم این مناطق , تکنیسین حرفه ای در کمتز ار2ساعت به محل شما خواهد آمد.

خدمات پکیج در شمال تهران

 

مطمئن باشید ارائه خدمات پکیج در شمال تهران توسط یک مرکز مجاز و نامی آشنا نسبت به خدماتی که قرار است دوست، همکار یا برادرتان بدون هیچگونه تخصصی ارائه دهد، مناسب‌تر، کم هزینه‌تر و البته کم دردسرتر است. این خدمات نیاز به دانش فنی خاصی دارند که متخصصان این حرفه آن را سالها در کار و تجربه بسیار زیاد می‌آموزند و توانسته‌اند به درجه‌ای برسند که مراکز بتوانند تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان خود را ارائه دهد.

 

برخی از این خدمات روشن تهویه عبارتند از:

 

انجام سرویس قطعات یدکی جهت بالا بردن کارایی و طول عمر مفید قطعات

 

عیب‌یابی سریع و رفع عیب کامل کلیه ایرادات پکیج

 

تعمیرات تخصصی انواع پکیج دیواری با مناسب‌ترین قیمت

 

جرمگیری و شستشوی مبدل حرارتی و بلوک‌های پکیج از طریق پمپ مخصوص

 

شستشوی تک تک رادیاتورها و مدار شوفاژ

 

تزریق محلول ضد رسوب جهت بالا بردن کارایی سیستم و عدم رسوب پذیری قطعات

 

تنظیم باد منبع انبساط با گیج فشار

 

این خدمات تنها قسمتی از خدمات ارائه شده مراکز تعمیر پکیج در شمال تهران است که شما می‌توانید با تکیه بر دانش و تخصص نیروهای مجرب ما از این خدمات بهره‌مند شوید. یادتان باشد با درخواست از یک متخصص کاربلد می‌توانید هزینه‌های اضافی و دردسرهای غیر حرفه‌ای بودن را کاهش می‌دهید.

 

هزینه تعرفات پکیج در شمال تهران

 

نرخ تعرفه را براساس مصوبه اتحادیه باید در نظر گرفت، چه در زمینه خرید لوازم و قطعات مورد نیاز چه هزینه سرویس یا عیب یابی و تعمیر پکیج، فرقی نمی‌کند. با این حال برخی از مراکز این نرخ را خود تعیین کرده و معمولا مشتریان نیز بالاجبار پرداخت می‌کنند زیرا چاره‌ای ندارند، اما شرکت‌های معتبر اهدافی بالاتر از اندکی پول دارند، آنها به فکر رفع نیاز مشتریان خود هستند و تا جایی که بتوانند هزینه‌ها را کاهش می‌دهند. آنها هرگز اعتبار و نام خود را بخاطر پول خدشه‌دار نمی‌کنند.

 

البته ناگفته نماند این روزها نیز اندکی از هزینه‌ها گاهش یافته، علاوه بر آن حضور در مناطق شمال نیز خود باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود. در مورد دیگر قیمت‌ها نیز باید گفت که برخی موارد ممکن است یک عیب یابی ساده و سرویس معمولی باشد که هزینه‌ای نداشته باشد و در برخی موارد نیز احتمال تعویض قطعه گرانی را داشته باشد. در این مورد بهتر است با شرکت مورد نظر خود تماس گرفته و استعلام قیمت خدمات را بگیرید.

اشتراک گذاری درشبکه های اجتماعی

مناطق تعمیر پکیج در شمال تهران

 

مناطقی که در شمال تهران می‌توانند از خدمات تعمیر پکیج در شمال تهران، توسط بهترین و متخصص‌ترین نیروهای ما بهره ببرند، به شرح زیر است.

 

تعمیر پکیج در تجریش

 

تعمیر پکیج در فرمانیه

 

تعمیر پکیج در دربند

 

تعمیر پکیج در ازگل

 

تعمیر پکیج در اقدسیه

 

تعمیر پکیج در زعفرانیه

 

تعمیر پکیج در طرشت

 

تعمیر پکیج در ستارخان

 

تعمیر پکیج در چیذر

 

تعمیر پکیج در دارآباد

 

تعمیر پکیج در ولنجک

 

تعمیر پکیج در جوزستان

 

تعمیر پکیج در نیاوران

 

تعمیر پکیج در سوهانک

 

تعمیر پکیج در آجودانیه

 

تعمیر پکیج در صادقیه

 

تعمیر پکیج در کاشانک

 

تعمیر پکیج در کامرانیه

 

تعمیر پکیج در امام زاده قاسم

 

تعمیر پکیج در فرحزاد

 

تعمیر پکیج در باغ فردوس

 

تعمیر پکیج در شهرک محلاتی

 

تعمیر پکیج در فرمانیه

 

 

تعمیر پکیج در کاشانک

 

تعمیر پکیج در دزاشیب

 

تعمیر پکیج در فرشته

 

تعمیر پکیج در قیطریه

 

تعمیر پکیج در جماران

 

علاوه بر تمام مناطقی که ذکر شد، ساکنین دیگر مناطق شمال می‌توانند در صورت نیاز به تعمیرکار یا سرویس کار مجرب و متخصص، با ما تماس بگیرند. به دلیل حضور در محل شما، متخصصان ما می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن در محل شما حاضر و خدمات مورد نیاز شما را ارائه دهند.

 

نمایندگی تعمیرپکیج شمال تهران-روشن تهویه

 

برخی ازسوالات شما

 

برای لوله کشی اصولی پکیج چه کارهایی باید انجام شود؟

 

یکی از مزایای پکیج، استفاده کم از لوله کشی است، و نیاز نیست اصول خاصی را بکار ببرید کافی است که مسیر  لوله کشی پکیج به درستی انتخاب شود جوری که پکیج و انشعاب گاز به هم نزدیک باشند. همچنین در مکان‌هایی غیر اصولی نصب نشود، برای اینکه لوله کشی تمیز انجام شود بهتر است فاصله‌ها را رعایت کنید معمولا فاصله 10 تا 15 سانتی از زمین، مناسب‌ترین گزینه است.

 

آیا جوش آوردن پکیج علت خاصی دارد؟

 

بله برخی از علل زیر ممکن است در جوش آوردن پکیج تاثیرگذار باشند یا خود عامل مستقیم این اتفاق باشند. این علل عبارتند از:

بهم خوردن تنظیمات

اختلالات جریان آب

هوا گرفتن پکیج

خرابی شیر موتور

رسوب مبدل

خرابی پمپ سیرکولاسیون

 

آیا خودم می‌توانم پکیج را رسوب گیری کنم؟

 

بهتر است از فرد متخصص بخواهید اینکار را انجام دهد اگر هیچ پیش زمینه‌ای از کارهای فنی ندارید، اما در جواب باید بگوییم بله می‌توانید. قبل از شروع کار حتما از لباس مناسب مانند دستکش، ماسک و لباس کار استفاده کنید زیرا اسیدی بودن مواد جرمگیر ممکن است برای‌تان دردسر ایجاد کند. حتما پکیج را بخاطر انتشار گازهای سمی بیرون از محیط خانه رسوب زدایی کنید.

 

سرویس کار پکیج در شمال تهران چگونه رسوب زدایی را انجام می‌دهد؟

 

خب با توجه به اینکه بخارهای ناشی از اسید ممکن است در محیط خانه انتشار پیدا کند، آن را در فضای بیرون برده و اینکار را انجام می‌دهد. اما در صورتی که در بیرون نصب شده باشد مراحل آن به این صورت است که دوشاخه را برق می‌کشد، آب دستگاه را تخلیه کرده و مبدل را جهت شستشو با جوهر نمک و یا اسید باز می‌کند.

 

کلام پایانی

 

اگر شما نیز به دنبال متخصصی هستید که بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیرات تخصصی، عیب یابی و یا سرویس را برای شما با کیفیت و دقت بالا انجام دهد، می‌توانید از مراکز مجاز و معتبر در محل زندگی یا کار خود درخواست نیروهای مختصص را با یک تماس و یا از طریق وبسایت انجام دهید و مشاهده کنید که چطور در حالی که کیفیت کار خود را حفظ کردند، سرعت بالایی نیز برای ارائه خدمات تعمیر پکیج در شمال تهران دارند.

شرکت روشن تهویه نیز ارائه کننده خدمات تعمیر پکیج در شمال تهران است، اگر شما در این مناطق زندگی می‌کنید می‌توانید از مزایایی چون نرخ هزینه‌های منصفانه، انجام خدماتی با تضمین کیفیت و سرعت بالا و حضور ما در نزدیکی محل خود بهترین بهره را ببرید.

اشتراک گذاری درشبکه های اجتماعی

فیلم تعمیرات پکیج درشمال تهران

سوالات متداول

هزینه تعمیر پکیج در شمال تهران چقدر است؟

هزینه تعمیر پکیج در شمال تهران به قطعه معیوب و میزان خرابی بستگی دارد. هزینه طبق اتحادیه وبسیار منصفانه محاسبه می باشد.

آیا تعمیر پکیچ در شمال تهران شامل گارانتی است؟

بله.تمام خدمات سایت روشن تهویه دارای 400روز گارانتی می باشند.ودرصورت عدم رضایت هیچ مبلغی دریافت نخواهدشد.

زمان اعزام تعمیرکار پکیج در شمال تهران چقدر است؟

از زمانیکه مشتری با ماتماس می گیرد کمتراز2ساعت تعمیرکارپکیج  به محل ثبت شده شما اعزام می شود,وباپیشرفته ترین وسایل و به روزترین دانش دراسرع وقت مشکل پکیج شمارابرطرف خواهدکرد.

آیا باتماس تلفنی می توان از هزینه ها ومشاوره رایگان برخوردار شد؟

بله.همکاران ما مشتاقانه آماده پاسخگویی به سوالات شما و مشاوره رایگان باشماعزیزان می باشند.

فرم درخواست تکنیسین

تعمیر کولر گازی درتهران
تعمیر کولر گازی درتهران

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 5 / 5. شمارش امتیاز 2

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید